mala_slatka_chmartina

subota, 27.05.2006.

evo mene opet ..... kiss

Evo ljudi da vam se malo javim....!!!!yes yes yes wink wink Kak ste vi meni???? thumbup thumbup Kaj ima novog kod vas.... njami njami njami njami kod mene nema niš posebnog,jedino kaj sam se malo sa dečko posvađala ali to niš jakog nije bilo tak da će sve proć smijeh smijeh smijeh yes yes yes

Ah a sad o školi

Nema niš posebnog osim loših ocjena smijeh smijeh smijeh MOŽDA ČAK I PADNEM RAZRED,ali ako padnem slijedi bang bang bang bang bang bang bang bang bang bang (ubojstvo)
A na maturalac nećemo ić zato šta dečki bi svaki dan se opijali i pušili a i nisu baš bajni u ponašanju tak da nas profesori neće vodit headbang headbang headbang headbangburninmad burninmad burninmad burninmad no no no rolleyes rolleyes rolleyes rolleyes
Al zato ćemo ić 12.6 na neki jednodnevni izlet u Sv.Martin na Muri na nekakve bazene bok te pita......ali idem tam samo radi zajebancije i da se super provedemo kao cijeli razred šta da vam još kažem UŽIWAJTEEEE čujemo se mi još koji put :)) cool cool cool coolrofl rofl rofl rofl kiss kiss kiss kissrolleyes rolleyes rolleyeswink wink winkyes yes yes no no no noeek eek eek nono nono nono nonobang bang bang burninmad burninmad burninmad dead dead deadgreedy greedy greedyheadbang headbang headbangmad mad mouthwash mouthwash naughty naughty nut nutparty party smokin smokin thumbupthumbup wave wave cerek cerek cerekblabla blabla zijev zijev zaliven zaliven zalivensmijeh smijeh puknucu puknucu njami njami namcor namcor mah mah lud lud ludhrvatska hrvatska zujo zujo




I VEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KOJI ČITAJU MOJ BLOG I KOJI OSTAVLJAJU KOMENTARE KISSACH mah mah mah mah mah mah mah

- 19:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #