mala_slatka_chmartina

srijeda, 17.05.2006.

škola....

Pa danas je u školi bilo,ok nisamo imali prvi sat pa smo mogli duže spavat hvala bogu.....Na nastavi je bilo isto ok pitala me Hrvatski burninmad headbang al dobro ve sam znala,sutrea ćeme još pitat puknucu puknucu puknucu smokin smokin smokin thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup thumbup blabla blabla blabla Prekinula sam sa damijanom preslatkim tipom ali kaj se može takav je život bang bang bang bang bang bang bangbang bang al reko mi je frend da o onoj curi kaj je on meni pričo da je on njoj rućan i te spike......al zato postoji sad drugu koji ima naravno drugu....ovaj novi dečko ima Neku Maruju iz Dubrave neznan ni ja...to mi je rekla frednica kad se dopisivala s njim....a zakaj mene svi mrze....a kaj vam ja mogu šta drugo reć neg MRZITE ME I DALJE pozz pusek bokich

- 14:17 - Komentari (10) - Isprintaj - #