ja i moje frendice
mi smo luđakinje
lara-slatka,luda,moja besta frendica nut
dora-mala,zgodna,tamnoputa,zaljubljena cool
dora k.-filozofkinja,milijunerka,luđakina bang
pinta-klinci ju zovu čedo pahulja,malo punija,luda burninmad
gracka-visoka,manekenka,nova u našoj ekipi party
ja-hahah,kažu da sam mičiguza headbang


škola
joj školu uopće ne volim tj volim ić tam radi frendova...inače užas jedva čekam da zvoni ono jeb.no zvono!!!!inače nemamo baš neke profesore za pohvalit večina njih je de.ila,(sjeba.i su se u startu jer nisu imali stila heheheh)

škola odrastanje ljubav

nedjelja, 02.04.2006.

ah ti dani....

da da bilo je to 11.3. sad nedavno bio je od lale (moje frendice)rođendan.nas par cura kupile smo joj lacost tenisice za rođendan(tenisice su pre lude!!!!)slavila je rođ doma,ođendan je bio fakat super(pozdrav lari)makar se ja baš ne sječam nečeg malo smo dorek i japartyparty a ne samo zato nego me moja draga prijateljica pinta-čedo pahulja zatvorila u jednu sobu i onda nije našla kvaku tak da sam izašla nakon negdje pol sata,a za to vrijeme skužila sam da je u sobi bicikl i počela ga voziti-hehehe............uglavnom bilo je tu još svašta....al svejedno rođ je bio superr!e da kad več prićam nedavno je bio tulum kod moje frendice gracke e to je sigurno tulum godine....uf..tulum je bio kod nje stare joj nije bilo doma (pozdrav gracki) uglavnom pozvali smo "frendove" iz p.m. uglavnom za tulum je dozno cijeli naš kvart i svi su došli a da u međuvremenu je neko s 3 kata bacio bocu na auto od nekog dedeka(pozdrav tom dedici)i da razbio je prednje staklo uglavnom poslje je došla murja ......i tu je bilo još svašta uglavnom to je ziher tulum godine!!!thumbup(grackić nadam se da se ne ljutiš kaj sam ovo pisala)e da sad vidte da vam s nama nikad nemože biti dosadno!!!!!nonokaj da vam još pričam????a neznam ovo sam se tek tak sjetila pa sam napisala!evo moje frendice su sad kod gracke i gledaju neki film al meni se nije dalo ić tak da nisam išla!e lala si se vidla s banom kak izgleda misli m kakva mu je zurka jel prije bio zgodniji il je sad???ljudi idem ja polako nadam se da nisam jakoo dosadna aj napišite mi koji komentar,ciao,puseekkkkisskisskisswavewavewave

- 20:52 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

kaj volim...
volim se smijatwink
volim zabavuparty
volim svoje prijateljecool
volim ić na tulume headbang
volim ić van s ....wave
volimsve vas!!!!kiss



MySpace Layouts

MySpace Layouts





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



layout for myspace

layout for myspace





myspace layout

myspace layout