utorak, 22.04.2008.

....................

Nisam zaboravila na ovaj svoj blog ali nisam imala baš previše snage pisati priče i pjesme...
U ovih 2-3 mjeseca od kad sam napisala posljednji blog, događalo se svašta...
Upoznala sam predivne ljude s kojima se svakodnevno čujem telefonom, Sanja i Majo, volim vas jako...
Proslavila sam rođendan u krugu mojih forumašica i dobila najljepši poklon koji sam mogla dobiti... Predivnu sliku koju ću staviti jednom na blog, možda već večeras...
Mislim da sam stekla doživotne prijateljice...
Proradio je na internetu trenutno meni najbolji radio, Radio Kruševo, koji pušta većinom Tošine pjesme i na kojem se okupljaju ljudi iz svih zemalja bivše Jugoslavije, svi povezani u istoj ljubavi, ljubavi prema Anđelu...
Makedonci su predivan narod, toliko osjećajni i susretljivi, a ipak dovoljno tvrdoglavi da ti zadaju muke... O njima imam stvarno divno mišljenje.
Moja najdraža Makedonka je moja Elena za koju bi dala svoj život, draga Marina koja je osoba kakvu morate tražiti svijećom da bi je pronašli...
Ne mogu vriječima opisati kako su to divni ljudi... Svi moji forumaši i oni povezani uz taj dio mog života su nešto posebno...
Sanja moja, tebe osjećam na daljinu, znam kako se osjećaš i kada se ne čujemo... Znam koliko te neke stvari bole, koliko ti smetaju ali vjeruj mi bit će bolje vrijeme. Doći će i naših 5 minuta sreće i uživanja...
Sve se vraća sve se plaća...

Image Hosted by ImageShack.us


- 11:54 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Siječanj 2008 (7)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Osjećaji

cry kiss bang headbang zujo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr