< lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

HEEEEJ! Da se nakratko predstavim.... Zovem se Sara i imam 18 godina. I jako sam komplicirana osoba u ljubavi.....hehe.....
Nadam se da vam moj blog neće biti dosadan....
Ukratko o meni.... mrzim školu iako mi dosta dobro ide...
Imam sreće u ljubavi iako to ne znam iskoristiti i onda samo tugujem...
Obožavam izlaske i tračanje.... ( a posebno tračanje nekih glupačica iz mog razredu koje misle da su kraljice... )
Najveća želja mi je provozati se na brzom motoru ali problem je u tome što me toga strah, tako da... HeHe, strašna sam...
Šta još?! U životu mi je dosta lijepo i imam sve šta trebam, ali ne pravu ljubav od strane oca... Ne kažem da me ne voli, nego je sve u zadnje vrijeme tako čudno...
Postala sam ovisna o duhanu u zadnje vrijeme...samo zbog živčanosti...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


VRATI MI SE TI, DA NE BUDEM SAMA,JER LJUBAV STANUJE NA TVOJIM USNAMA. VRATI MI SE TI JER SI JOŠ U MENI, I NITKO NE MOŽE DA TE ZAMJENI...

Image Hosted by ImageShack.us



Get free graphics at BlingyBlob.com!


Image Hosted by ImageShack.us


<font size=3>Ako je to igra bez granica, o budi mi posljednja stanica. Ako je to roman života mog ja ne mogu dalje od srca svog. Neću da čekam ni da putujem, u nepovrat kartu da kupujem....

PRVA LAŽ MI JE BILA TO, ZNAM DA SE BOJIŠ DA ĆU PONOVO REĆI DA SAMO BIT ĆU TVOJ, A IĆI NJOJ. NEK TUGA ŽIVI MRTAV SAM, BEZ TEBE NE SMJEM VIŠE SAM, I OVO SRCE UMRIJET ĆE BEZ TEBE.....

Za moje ime ne pitaj, u rane stare ne diraj, jer opet bih ti stope ljubila pod kožu da mi uđeš pustila. Za šaku tvoje ljubavi, za dodir tvojih usana, oprostila bih opet sve, MOJ DOBRI SOKOLE!!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


i am so sad

Ovu pjesmicu mi je napisao bivši dečko kojeg stvarno još jaaako puno volim (kao brata)!

Kao najljepši san, bijaše to vrijeme provedeno s tim anđelom, sjećam se točno tog nevinog pogleda, tih divnih očiju boje neba, u koje sam gledao godinama! Baš kao zvijezda i mjesec bili smo nas dvoje mirni, tihi i bezbrižni, ali je svanuo dan i zvijezda ode tuđim putem bez traga i glasa, tek ponegdje ostavi trag gdje ga nitko ne može naći! Mjesec osta sam među milijunima zvijezda, ali nijedna ne može zamjeniti onu ljubav što još negdje tinja! Sve ove godine gledam ne bih li te ugledao negdje pa da te zagrlim kao nekoć!! ( ZAR NIJE PRESLATKO?? )

Prije 10-tak godina sretoh jedno biće, tako krhko i prekrasno!! Zavoljeh je svim srcem svojim i danas si zamislim ono prekrasno lice, kao od porculana, one divne oči ljepše od svih mora ovoga svijeta, onu kosu valovitu i sjajnu kao najdragocjenije zlato, onaj osmjeh koji rastjera svu tugu moju, one nježne i meke ruke kao u neke vile, onaj prekrasan glas koji kada čujem duša mi zatreperi!!!

srijeda, 18.06.2008.

O SRETNOG LI DANA..............

Heeeeej ljudi!!! Tako sam sretna danas! Saznala sam da ću proći s pet i osjećam se fenomenalno!!!! nutFrendica se bojala da će ići na popravni ali uspjela je to riješiti! Joooooooooj, ljeto će biti ludo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mala Ana je presretna jer prolazi sa 4 i nema popravka iz knjigovodstva!!!! O JES!!!sretan

Samo da znate da opet imam problema s Markom!!! Ne znam šta da radim! Kad uhvatim više vremena pisat ću šta se sve događalo. Rekao mi je da mu se još uvijek jaaako sviđam i da bi htio biti ponovno sa mnom. Joj ubit ću se!!!headbang

Šta da još pišem.......???!!

U vezi tate nema ništa novog,i dalje se pravi nenormalno glup. Joj kako će mi ljeto biti lijepo...sve će mi dopustit jer prolazim s pet. Prije par dana je vidio da me Boris dovezao do kuće i nije htio pričati sa mnom 3 dana. Onda sam mu rekla da jednostavno moramo sjest i porazgovarat. Tako je i bilo. Sjedili smo dobra 3 sata u bircu i pričali. Sretna sam što je napokon skužio neke stvari. I to da ja više nisam njegova mala curica. I tako........

Obavezno moram pozdraviti svoju kumu i reć joj da polako nagovara starce da je puste na mora SA MNOM.....hehe....to nije baš sigurno pustit je u moje ruke...yes
Nadam se da će uspjeti!!!

Moram ići!!! LJUDI, KOMAJTE!!!!!!!!!!!

Kissss, kisssssssy!!!! kiss

- 13:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.