prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Aha/NoPe

Opis bloga

Pa..Blog ko blog!

~~Nešto..Zgodno =]~~

Evo poll.. =]


Kakav vam je ovaj blog?
Bas je kul!
Dobar je..
Super! Veseli!
Tako-tako
Nije mi bas nesto..
grozan je!
  
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


glitter-graphics.com





~Malo linkova..~


Tihana =]]

Linaaaa =]]

Leaaa =]]

Mateaaa =]]]

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





Evo ovo mi je Lina ODLIČNO napravila pa sam odlučila i ja ...Hhh


Ovo je di-di..XD moja frendica koja ide sa mnom u razred i..Pa za nju je jedina boja na svijetu roza..

myspace

myspace





Ovo vam je Lola..Jooj ona vam je nešto pametnija od Di-di ali niš previše..XD Luuuda je za Osom i poludjela je ko u onim filmovima..XD

cute myspace layouts

cute myspace layouts




Ovo vam je Nikolina..Ona je skroz OK =] !! Mislim priznajem..Malo je luda jer se nekih stvari 'boji' ..Ali nije blesava ko di-di..XD e i da...da ne zaboravim..nećete ju vidjet u odjeći koja nije dizajnerska...

myspace layout

myspace layout




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic











glitter-graphics.com

Još slikaaaa!! =)))

utorak, 30.12.2008.

Eeeej!!

Hellou =]

Jako sam se obradovala kad sam vidjela da imam 100 kommova =]

To je dobar početak! =]

Evo i Lea mi je rekla jednu super stranicu oa sad skidam slike =D I napravila sam nešto..Za Tihanu..(PS : I miss you Tihana!)

I tako to..Nadam se da ćete i u ovom postu ostavit dovoljno komentara XD jer me to jaaaako veseli!! I hvala Eni,Lei i Tihani..Vi mi naj više toga ostavljate =]

Al dobro..Sad..Nova godina..jooj..Ja ću slavit kod tate smijeh a moja sestra očito kod neke prijateljice pa će bit super =))

Dobro..Ajmo dalje..Idem vraćat komentare i tako =)) Sad se samo blogom bavim..Nisam više baš puno na stardollu =(( Al ajd...

Neću tražit novi dizajn..Ovaj mi je super jer je box veelik pa mi stanu svakakve slike =)) I tako..Idem ja sad vraćati kommove cerek



glitter-graphics.com


I da...Ak neko hoće da mu ostavljam više kommova nek mi kaže al onda nek on meni ostavi bar 10 cerek

Šta da vam još kažem..Kommajtee! =DD

I mislim da ću danas napisati još jedan post..Vidjet ćete ugl.


Pusa! kiss

|Make a new color in my life 144| Take a color on ur paper| e|

Dizajn by Sims 3 dizajn

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.