prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Aha/NoPe

Opis bloga

Pa..Blog ko blog!

~~Nešto..Zgodno =]~~

Evo poll.. =]


Kakav vam je ovaj blog?
Bas je kul!
Dobar je..
Super! Veseli!
Tako-tako
Nije mi bas nesto..
grozan je!
  
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


glitter-graphics.com





~Malo linkova..~


Tihana =]]

Linaaaa =]]

Leaaa =]]

Mateaaa =]]]

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





Evo ovo mi je Lina ODLIČNO napravila pa sam odlučila i ja ...Hhh


Ovo je di-di..XD moja frendica koja ide sa mnom u razred i..Pa za nju je jedina boja na svijetu roza..

myspace

myspace





Ovo vam je Lola..Jooj ona vam je nešto pametnija od Di-di ali niš previše..XD Luuuda je za Osom i poludjela je ko u onim filmovima..XD

cute myspace layouts

cute myspace layouts




Ovo vam je Nikolina..Ona je skroz OK =] !! Mislim priznajem..Malo je luda jer se nekih stvari 'boji' ..Ali nije blesava ko di-di..XD e i da...da ne zaboravim..nećete ju vidjet u odjeći koja nije dizajnerska...

myspace layout

myspace layout




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic











glitter-graphics.com

Još slikaaaa!! =)))

ponedjeljak, 29.12.2008.

Evo mene opet =)

Haay! Imam ja novi dizajn! Meni se sviđaaa! A sve šta je šareno mi se sviđa =)
I tako..E sad..Možete li zamislit da Tihana odjednom ima 433 komentara :O
A ja ništa preko 17..Bleee! Al ajde..Uspijet ću ja! Moram stavit Enu u linkove,u bookmarkse..I tako..
Ak neko hoće nek mi ostavi kommove..Za 10 komentara ja njemu ostavljam 15 ili 20..Kak mi dođe =]
Tak da nemojete štedit na komentarima! Jedino molim anonimce da ako su face kažu lijepo tko su a ne
da mi anonimno SERU! To se dogodilo i meni,Tihani i Eni...Molim lijepo! Neću ja zabranit to jer će ispast da
sam glupača..Nego vas samo upozoravam jer ću ja takve komentare izbrisati,ali samo zato jer mi je dosta
anonimnih sranja!



Image and video hosting by TinyPic


Eto..Sad još samo trebam opisat današnji dan...Evo ljudi meni je DOSADNO! Nema Tihane pa se mučim..buu! Sestra mi po cijele dane pušta onu Rihannu..
Pa mi to ide na živce..Dobro šta sad..Malo sam stavljala muziku na ipod(niš posebno neke koncerte od Avril) i tražila dizajn..Pa sam vidla kak Ena ima dobar..
I eto našla ja! Možda ću ih malo više mjenjat jer sam našla super stranicee!! Ić ću malo slikat..Fotić mi je sad ok!! Hvala bogu!

Image and video hosting by TinyPic


I tako..Malo dosade,malo zabave...Tak vam prođe moj dan..Ugl. fali mi Lina istoo!! Image and video hosting by TinyPic



Idem sad..Bilo je dosta slika..Dosta pisanja..Pozz!

|Make a new color in my life 104| Take a color on ur paper| e|

Dizajn by Sims 3 dizajn

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.