prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Aha/NoPe

Opis bloga

Pa..Blog ko blog!

~~Nešto..Zgodno =]~~

Evo poll.. =]


Kakav vam je ovaj blog?
Bas je kul!
Dobar je..
Super! Veseli!
Tako-tako
Nije mi bas nesto..
grozan je!
  
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


glitter-graphics.com





~Malo linkova..~


Tihana =]]

Linaaaa =]]

Leaaa =]]

Mateaaa =]]]

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





Evo ovo mi je Lina ODLIČNO napravila pa sam odlučila i ja ...Hhh


Ovo je di-di..XD moja frendica koja ide sa mnom u razred i..Pa za nju je jedina boja na svijetu roza..

myspace

myspace





Ovo vam je Lola..Jooj ona vam je nešto pametnija od Di-di ali niš previše..XD Luuuda je za Osom i poludjela je ko u onim filmovima..XD

cute myspace layouts

cute myspace layouts




Ovo vam je Nikolina..Ona je skroz OK =] !! Mislim priznajem..Malo je luda jer se nekih stvari 'boji' ..Ali nije blesava ko di-di..XD e i da...da ne zaboravim..nećete ju vidjet u odjeći koja nije dizajnerska...

myspace layout

myspace layout




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic











glitter-graphics.com

Još slikaaaa!! =)))

četvrtak, 25.12.2008.

Sretan Božić!! =D

Ljudi sretan vam Božić! Ipak stižem danas sve napisati =]] Evo dobila sam puuuno lijepih poklona! I moram još otić do Lole,Di-di i Nikoline..Radi poklona..Tj. prvo do funky fisha
po poklone cerek Mislim da ću za Di-di nešto rozo..Neki jastučić(ima baš slatkih) i bilježnicu..Loli..Hmm njoj ću pokloniti neki parfem(imamo ih doma na 1000 a samo stoje uopće ih ne koristimo..) i još neki privjesak...da znam!Neki sa znakom 'L' A Nikolini..Pa njoj ću ogrlicu na 'N' i neki nakit..Možda narukvice i bedževe..smijeh E pa hvala ti Tihana a čestitki..Vidjela sam poruku kod bake pa nisam stigla ništa napisati niti sam imala MSN =] I ovaj post koji si napisala mi je predivan Božićni poklon!! E a sad..Htjela bi vam svima poželjeti Sretan Božić! I sve najbolje =] Malo ću i ja poklone podijeliti..Pokloni neka budu 15 komentara svima koji mi ostave barem jedan! =] Hvala svima i molim vas da mi samo danas ili možda sutra te poklone 'zaželite' jer mi je glupo tjedan dana poslije Božića..XD Ali ok..cerekVidimo se..Idem ja još malo na stardoll pa ću poslije do funky fisha =]



Bibi kiss

|Make a new color in my life 10| Take a color on ur paper| e|

Dizajn by Sims 3 dizajn

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.