prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Aha/NoPe

Opis bloga

Pa..Blog ko blog!

~~Nešto..Zgodno =]~~

Evo poll.. =]


Kakav vam je ovaj blog?
Bas je kul!
Dobar je..
Super! Veseli!
Tako-tako
Nije mi bas nesto..
grozan je!
  
pollcode.com free polls


Image Hosted by ImageShack.us


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


glitter-graphics.com





~Malo linkova..~


Tihana =]]

Linaaaa =]]

Leaaa =]]

Mateaaa =]]]

Image and video hosting by TinyPic


MusicPlaylistRingtones
Music Playlist at MixPod.com





Evo ovo mi je Lina ODLIČNO napravila pa sam odlučila i ja ...Hhh


Ovo je di-di..XD moja frendica koja ide sa mnom u razred i..Pa za nju je jedina boja na svijetu roza..

myspace

myspace





Ovo vam je Lola..Jooj ona vam je nešto pametnija od Di-di ali niš previše..XD Luuuda je za Osom i poludjela je ko u onim filmovima..XD

cute myspace layouts

cute myspace layouts




Ovo vam je Nikolina..Ona je skroz OK =] !! Mislim priznajem..Malo je luda jer se nekih stvari 'boji' ..Ali nije blesava ko di-di..XD e i da...da ne zaboravim..nećete ju vidjet u odjeći koja nije dizajnerska...

myspace layout

myspace layout




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic











glitter-graphics.com

Još slikaaaa!! =)))

srijeda, 24.12.2008.

Božić :)

Evo ljudi Božić će..Tj. danas je još Badnjak ali šta ćeš.. heh evo za Božić vjerojatno neću stići napisati post pa evo sad pišem ešto malo cerek
Uglavnom..Našla sam si dizajn!! Wee! Nadam se da vam se sviđa..Nisam ga ja radila,mora me još Fićo naučit..Eee a sad..Evo vam malu..Kao igricu za Božić =]



wmode="transparent" align="middle" type="application/x-shockwave-flash">








Christmas Gift Toy & MySpace Layouts at pYzam.com






Nadam se da radi..Eh..Hvala Lei i Tihani na svim komovima! A i super ste frendice,hvala cerek

E da još nešto..Mislim da neću izgubiti pass od ovog bloga zapisala sam si lijepo na ceduljicu i zamislite,zaljepila za zid cerek

Eeee moram ja ić..Zovu me da..Ma ne znam šta..Ali idem ja.


Bibi kiss

|Make a new color in my life 17| Take a color on ur paper| e|

Dizajn by Sims 3 dizajn

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.