JA
dobra, pokvarena, bezlicna, posesivna.ljubomorna,emotivna, lijepa. debela. vitka. popunjena. cura sa prekrasnom straznjicom i nogama!, velike grudi (male grudi)

ma jebes Samanthu!! Nina Who?
Pjesme koje opisuju mene ili moje ljubavno stanje
Bižuterija
Non stop
Tatina Maza
Trazi se decko
Pogledom me skini
Kucka
TIP TOP

----a sto svakoj dajes znak sa svakom bi ti u mrak!

..................................... ja sam ti bila privjesan sto se sija, obmana il kopija, tome srcu samo bizuterija!

DADDY`S LITTLE PRINCESS!

subota, 21.08.2010.

NIJE ME DUGO BILO......SADA CU MALO FILOZOFIRAT

Nije me dugo bilo..i uglavnom prekinila sam sa svojim bivsim . haha malo glupo zvuci al eto.
gadan je. pravi seljak. i shvatila sam da nije moj tip.
Sve u svemu počela sam ...ovako sretna iSLOBODNA više izlaziti....u prijateljice također. osim što sam svakim danom piskala sve vise i vise love na gluposti u nje....sve mi se nekkao isplatilo jer sam nakon mjesec dana vidjela SVOJU JEDINU LJUBAV. Nazovimo ga N.
Jednostavno nemogu opistai osjecaj ni kako sam se osjetila kada sam ugledala tog kretena. Iako je proslo mjesec dana. Promjenio se on, a ja pogotovo. Uzasno mi nedostaje. Morala sam tu vecer plakati ...cijelu noc. Zaspala sam oko 5. i probudila se u suzama.
Mogu li ja stvarno voljeti jedno tako nevjerojatno lijepo, bezdusno bice?
On je..on je tako jadan, bezosjecajan i kreten---na prvi pogled.
Ali ja imam osjecaj da ga poznajem u dusu. Nzenam. nisan normalna. Mozda samo zelim vjerovati da je dobar? Mozda samo zelim vjerovati DA MU NISAN BILA SAMO ZA JEDNU NOC I DA MI NIJE ZABORAVIO IME????
Nema smisla vise plakati. Samo znam da cu se boriti kao za nikoga. Moje prijateljice ne odobravaju da placem za tolikim kretenom....ali ja..ja nisam svoja. i opet ponavljam samo jednu istinu! BORIT CU SE ZA NJEGA KOLIKO ZNAM I UMIJEM!

- 19:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2010 (1)
Kolovoz 2010 (4)
Srpanj 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
<3

U ŠAMPANJCU DA SE KUPAM. NOVA KOLA DA TI SLUPAM. DA TI UZMEM SVE ŠTO IMAŠ SA OSMEHOM TO DA PRIMAŠ