...ovo se samo meni moze dogoditi....

evo me...kao sta pise u naslovu ovo se samo meni moze dogodit...naravno samo meni...idem ja jucer da cu pisat posti..zaboravila jkorisnicko ime...i nikako da ga se sjetim..i danas u skoli meni frendica kaze i ja se sjetim naravno ovo se samo meni moze dogoditi...ludlud
eo da vam malo pricam sta sam radila ovih dana...pa ono nis posebno...skola ucenje..a sta najvise mrzim UCIT!!!! i mislim da nisam jedina...hahahazujozujo
danas nije bilo nista posebno u skoli...bila sam malo u bedi....ahahah pitam se zasto..al nije bitno naravno...
bezz...
i tak....inace nema nis posebno... ah ima bila sam kod zubara AAAAAAA!!!!!
mrzim ici kod zubara!!!nesto mi je busila ali proslo je... i dala mi e neku tekucinu bljak!! ah dost o zubarima i bolnicama mrzim to!!!
i tako...sutra je sveti mauro..i u skoli imamo neki eko dan tak da neamo nastavu!!jeeee!!! bar netrebam ucit... pa cu sutra malo do grada nafestu al necu jest palentu FUJ!!!! ugl..nista posebno...
idem ja sad pomalo malo na msn..pa onda malo van...pusa svima i komajte mi puno! *mwaa svima*kisskisskiss

20.11.2007. u 17:30 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

...pa bit ce tu svega...;)






...O MENI..
ime:Ivana
prezime:m...
na svjet dosla:12.5.1992
hoby:rolanje,komp,odbojka,...
frends:imam ih stvarno puuunoo..
evo neki:vale,ivana,eky,mala,emine,
kika,afija,ema,ana,helena,karla,šabić,
marko,jozef,.....nadam se da se neće
naljutit oni koje nisam rekla...
love:hmhmhmcerek
slusam:NARODNJACI U DUSIparty
škola:joooojj!! 1 kom...
live:porec mrzim taj grad!!
to bi bilo to za sada
volim:cokokoladu,frendove,izlaske,
mog macka mikija,music nebi
mogla zivjet bez muzike...
ne volim:mengu,dvolicne ljube,
ogovaranja,....


[IMG]http://img227.imageshack.us/img227/521/dolkajaaw4.th.jpg[/IMG]




[IMG]http://img114.imageshack.us/img114/6208/mojamajajubavze5.th.jpg[/IMG]




[IMG]http://img261.imageshack.us/img261/1289/mojavaleuchocolatirj2.th.jpg[/IMG]




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr