četvrtak, 19.04.2007.

pakleni tjedan

skolarolleyes...grrr...sva se najezim cim pomislim...mislim..na predmete..ne na ljudove u razredu:))uz njih,nikad dosadnonut,hvala bogu...a bas smo se nasli svi ono..boze sacuvaj..ee da najgori smo u skoli,valjda:))hehehe...juuupppiii za nas:)))thumbupsmijehwink
a eto..profesori navalili na nas ko ludi...jbt ko da nas nisu vidjeli god dana pa sad odjednom svi sve moraju odg i pisatdead..e pa da nebi..PRIGOVOR!neide to tako...:)))cool
cijeli tjedan je ono..cista komaaaa...bang
dragog si nisam vidjeli cijeli tjedan i tek se u subotu idemo nac..headbangmicek moj mali..tata mu je umro..a ja sam tak u bedu kaj nemogu bit uz njega...uzas zivi..no
eee da..jedina dobra vijest je......sutra prije school si idem po novi mobač:)))
hehehe...samsung E900....bas mi je seceric:))cereksmijeh
tako da...cijeli dan sutra u skoli imam kaj za radit:))
iiiii tako vam to ide ljudi moji dragi..zivot je takav...cupav i dlakav...jjoooooooojjj da...kad smo kod cupavog...danas u skoli...ja se lijepo onako naslonim na stol...glavu na stol a frendica ide prckat po mojoj duugoj plaaavoj kosi:)))cereksmijeh
e drolja je grrrr...(to drolja je iz ljubavi narafno)eeee butra je meni takve cvorove uspijela spetljat da je to bilo koma ziva...htjela sam joj ...maaaa grrr...rekla sam joj da cu joj slezenu na prste iscupat van:))))hehehehe
bas sam evil:)))
ma diraj mi sve al kosu mi nemoj zajebatttt:))grrr
uglavnom...thumbup
puuussssiiica svima..i puuno hvala na kommmentarima:))kisssmijehmah

- 21:51 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a eto...sve gluposti sto mi se dogadaju...naravno uz poneku lijepu stvar...:)))ma vidjet cete i sami...nije sve tako crno:))free image hosting

free image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr















Music Video Codes by VideoCure.com

i eto jos linkici od blogova nekih simpa ljudova:)))
crna7:))
mala_vrazica:)))
reper:)

ovaj cu box posvetit najvaznijim osobama u mom zivotu..

e pa da zapocnem...
Edita
moja best frendica na cijelom svijetu:))mucica moja..neznam sta bi bez nje..mislim da smo hrpu toga loseg a i dobrog prosle skupa i ni u jednom trenu nismo rekle rijec jedna protiv druge ma sto god drugi pricali i rekli...zivimo jedna nasuprot drugoj...iii redovito smo u the clubu na kavi:))eto..za sada tek toliko malo...al vec cu ja nadopunit:))i evo slikice moje slatkice naravno:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iii nje i njenog dragog:))bas su preeeslatki zajedno..:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea
moja bebacica koja me svaki put sve vise iznenadi:)u pozz smislu naravno:))beba je zakon:))nema sta:))ko je nebi volio?????:))))pusssssiiiicaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gejsha
mala moja kujica..heh..preslatko moje..ima tek godinu i 4 mj...:))zvijerka moja mala..to vas stvorenje tako raspolozi kad dodete ljuti doma..onim svojim okicama i klempavim mekanim usima,,,heh..maza moja razmazena:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolanaravno,moj dragi:))vec se muci dvije godine oko mene da bi ja tek sad prije skoro mjesec dana pristala bit s njim...a decko je stvarno andjeo moj mali:))buci buci:)))nazalost..nemam jos fotkice da je postavim al eto..bit ce i toga:)))

o maloj meni zbunjenoj:))

paaa da vas tu malo upoznam sa sobom..
ime: Valentina :))
nadimci: Vale, Tina, droljice moja i pljavuso moja(tako me moja editica i martina zovu..heh)
rodena: 6. 1. 1991
dakle..imam 16 godina i oooooo da...jarac sam:)))heh...bolje rec koza al ok....:))
hmm...
idem u hotelijersko turistiku skolu u zg-u,2.razred
luda skola,nema sta...
slusam: sve zivo osim klasike...tooo jednostavno nemogu..
Volim.....svoju Editu:)))kisssic veliki za nju:))
onu ludacu moju Martinu...:))
naravno,svog dragog..Nikolu:))
i svoju kujicu Gejshu...(bernski planinski pas)
i za kraj evo vam moja sljikica:))nemojte se prepast te male zvijerke:))ne grizem..osim ponekad:))heheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cursors