nedjelja, 15.04.2007.

hhmmm...nedelja..

ljudi moji dragi ..vec je nedelja...PA KUD SU OTISLI PRAZNICI?????eekburninmadtih tjedan i pol mi je proletjelo tako...fijuuu..hmm...a neeeecuuuu...blablanije fer..grrr...a kaj sam radila???nista..headbangsvaki dan na kavu i nista ekstra..hmm...a najgore mi je kaj sama sebe lazem s onim ma budem ja ucila,ma budem ja napravila ovo,ono...ah..namcor
evo jutros sam se probudila u 12h:)))tj probudili su me jer je neki dizajner za kuhinju dosao pa da ja dam svoj glas:)))hehe...thumbup
maloprije sam se vratila doma s rolanja..bila sam sa svojom micicom Editom bila na pisti u gorici..heh..bas smo se lijepo ubile..AL NISMO PALE:)))smijeh
bas mi je pasalo ponovo nakon godinu dana ponovo stat na role..i mogu vam rec da mi super ide:)))yes
danas se nisam vidjela sa svojim bebacom al cemo zato sutra prije moje skole i njegovog posla..smijehcereksmijeh
bas nam je bilo super vani jucer:))prvo smo odzujali u kino:))na mr. beana..:)))super je film..koliko smo ga gledalinaughty
pa onda me otpratio u goricu..tamo smo se zbuxali u jedan birc i hehe uzivali:))mhmmmmwink
i tako...trebala bi odzujat sad na kavu al sam bas ono mrtva umorna...tako da cu se sada lijepo malo zabavljat na netu pa se bacam u kadu pa u krevet:))lud
jooooj sutra skola...grr..
ljudi dragi....UZIVAJTE DOK MOZETE!!!!!!!!!
PUUUSSSSSSA SVIMA A NAJVECU PUSU U OVOM POSTU POSVECUJEM SVOJOJ BEBACICI TEI:)))kisscerek

- 18:40 -

Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

a eto...sve gluposti sto mi se dogadaju...naravno uz poneku lijepu stvar...:)))ma vidjet cete i sami...nije sve tako crno:))free image hosting

free image hosting

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr















Music Video Codes by VideoCure.com

i eto jos linkici od blogova nekih simpa ljudova:)))
crna7:))
mala_vrazica:)))
reper:)

ovaj cu box posvetit najvaznijim osobama u mom zivotu..

e pa da zapocnem...
Edita
moja best frendica na cijelom svijetu:))mucica moja..neznam sta bi bez nje..mislim da smo hrpu toga loseg a i dobrog prosle skupa i ni u jednom trenu nismo rekle rijec jedna protiv druge ma sto god drugi pricali i rekli...zivimo jedna nasuprot drugoj...iii redovito smo u the clubu na kavi:))eto..za sada tek toliko malo...al vec cu ja nadopunit:))i evo slikice moje slatkice naravno:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iii nje i njenog dragog:))bas su preeeslatki zajedno..:)))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tea
moja bebacica koja me svaki put sve vise iznenadi:)u pozz smislu naravno:))beba je zakon:))nema sta:))ko je nebi volio?????:))))pusssssiiiicaaaa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Gejsha
mala moja kujica..heh..preslatko moje..ima tek godinu i 4 mj...:))zvijerka moja mala..to vas stvorenje tako raspolozi kad dodete ljuti doma..onim svojim okicama i klempavim mekanim usima,,,heh..maza moja razmazena:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nikolanaravno,moj dragi:))vec se muci dvije godine oko mene da bi ja tek sad prije skoro mjesec dana pristala bit s njim...a decko je stvarno andjeo moj mali:))buci buci:)))nazalost..nemam jos fotkice da je postavim al eto..bit ce i toga:)))

o maloj meni zbunjenoj:))

paaa da vas tu malo upoznam sa sobom..
ime: Valentina :))
nadimci: Vale, Tina, droljice moja i pljavuso moja(tako me moja editica i martina zovu..heh)
rodena: 6. 1. 1991
dakle..imam 16 godina i oooooo da...jarac sam:)))heh...bolje rec koza al ok....:))
hmm...
idem u hotelijersko turistiku skolu u zg-u,2.razred
luda skola,nema sta...
slusam: sve zivo osim klasike...tooo jednostavno nemogu..
Volim.....svoju Editu:)))kisssic veliki za nju:))
onu ludacu moju Martinu...:))
naravno,svog dragog..Nikolu:))
i svoju kujicu Gejshu...(bernski planinski pas)
i za kraj evo vam moja sljikica:))nemojte se prepast te male zvijerke:))ne grizem..osim ponekad:))heheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Cursors