< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (6)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (14)
Prosinac 2007 (18)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

MOJA MALA ABECEDA

A-Anđeli_ vjerujem samo u anđele
B-Baka_volim svoju baku al sa mamine strane,
ja se toj ženi divim! Tolko jaka i čvrsta osoba
a opet topla i nježna!
Bol_Ne volim nikakvu vrstu boli ni fizičku ni psihičku
C-Cigarete_moja mala ovisnost
Č-Čistoča_važan čimbenik u našem životu
Ć-Ć_meko slovo nemam riječi na to
D-Dario,Domagoj,Deda_tri vrlo važne osobe
u mojem životu, mlađa brača=moji živci
ako me razumijete i deda kao moja potpora u
životu
Đž-Đžep_sve držim u đžepovima
Đ-Đaci_to smo mi heheheheadbang
E-Energija_Negativa i pozitiva
svaka osoba ima svoju energiju koja
se jako osjeca
F-Filmovi_obožavam gledat filmove
Fotografije_i njih obožavam
G-Gadura_mogu biti i to velikabelj
Gubitak_moj gubitak voljene osobe
H-Hrvatska_zemlja u kojoj živim,naljepša
zemlja na svijetuhrvatska
Horoskpom_zabava a koji pu i pogode
I-Ivica_tako se zvao moj tata
J-Jadran_najljepše more
K-Karma_vjerujem u karmu i reinkarnaciju ljudi
L-Laž_svugdje oko nas
Lj-Ljubav_nešto jako ljepo ali rijetko
M-Mama_najvažnija osoba u mom životu,
Martina_moje ime
N-Nino_moj stariji brat koji mi također jako puno
znači
NJ-njam! To velim kad mi je nakaj finonjami
O-Oprost_važna stvar u životu,opraštam puno stvari
jedino nikada ništa preko moje mame i tate
P-Plava_moja najdraža boja
Plavusha_hehe jaaaaaaaaaaaa
Purgeri i purgerice-nema se više kaj za reč
R-Rastanak_ne volim rastanke
S-Sreća_uff...a šta tu treba reć
Smrt_nešto ružno ali sigurno
Sram_neki ga nemaju
Š-Škorpion_ja sam po horoskopu
T-Tata_.........
U-Uspomene_na djetinstvo,na važne i
ne važne događaje, lijepe i ružne
V-Volim te_lijepo za čut,ali se rijetko čuje
Z-Zagreb_najljepši grad na svijetu
Ž-Žalost_svi za nečim ili nekim žalimo
Životinje_volim ih al ne sve


Photobucket

U mladosti patiš, u starosti shvatiš! Pa kad sve to izbrojiš IZVANREDNO STOJIŠ

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Nešto o meni

Zovem se Martina Stipetić! Svi me znaju pod Sisy! Zivim na Remizi. Rodjena sam 13.11.1991. Idem u Ugostiteljsko-turisticko uciliste u 2.b razred!! Imam 3 brata!! Nino (19) Dario i Domagoj (9)!! Na svom blogu cu vam pisati o sebi, prijatljima, skoli, deckima, braci, mami,izlascima i tako... Nadam se da ce biti zanimljivo....


Free Music

Free Music



Free Music












Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Cure evo vama neke ohrabrujuće porukice zašto biti Hrvatica!!!!!!!!!

1. Dok žene u svijetu daju milijone za veče grudi, naše ih moraju smanjivati!
2.To je zbog Hrvatskih superniornih gena!
3.Izvorno Hrvatsko! Domače je najbolje!
4.Naljepša zemlja za najljepše žene svijeta!
5.Neće ti pomoći ni mamica ni tatica kad te jednom poljubi Hrvatica!
6.Vjerne ko opatice!
7.Znamo našem čovjeku ljubav dat!
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Curke glavu gore! Najbolje smo! Najljepše smo! Ma sve smo naj! A dečki vi budite ponosni kaj nas imate i ne gledajte strankinje! Vaše je vaše!


Ja nisam žena bez ponosa pa da kleknem i da molim,
na koljena svoja ja neću past... iako te ludo volim


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Sanjala sam da si kocka šećera! A ja volim šećer u prahu!
Pa sam te tucala cijelu noć.....



Image Hosted by ImageShack.us


Bilo je davno,neznam točno kada,
voljela sam jedno biće voljela sam gada.
Nije teško reći voljela sam gada.
Teško je reči da VOLIM GA I SADA!



Image Hosted by ImageShack.us


Sve na svijetu prolazi kao morski val, al
jedno ipak ostaje.... Prijateljski zagrljaj!!


Image Hosted by <br />
ImageShack.us


I like walking in the rain
because no one knows i'm crying!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ako me ikad raniš i
dušu mi povrijediš,
upotjepit ću samo
jednu kletvu:
"DAO BOG DA TI MOJE
USNE BUDU LIJEK
BEZ NJIH DA BOLUJEŠ
ZAUVIJEK!!"


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sreća je jedini udarac koji me uvijek promaši!

Image Hosted by ImageShack.us


Nije važno biti prvi...Važno je stići prije dugoga....


Image Hosted by ImageShack.us


Tjeram te od sebe, sa sobom se borim! Želim da te mrzim ali prokleto te volim!

Image Hosted by ImageShack.us


I hurt myself... So you can't....

Image Hosted by ImageShack.us


Ako želiš razumjeti dečke moraš biti dečko,a ako želiš razumjeti cure moraš biti Bog!

Image Hosted by ImageShack.us



.... i love him more then he knows.....


Image Hosted by ImageShack.us



Prvi puta oči su plakale,prvi puta kada su vidjele da više nije kraj tebe mi mjesto.... od tada plačem često,često....


Image Hosted by ImageShack.us


Prvi puta usne su lagale, prvi puta kada su kazale da mi je kraj tebe hladno i tijesno...od tada plačem često,često....

Image Hosted by ImageShack.us


I want to be like Barbie-that bitch has everything! hehehe


Image Hosted by ImageShack.us


Nobody will ever love you like I do...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Narav ljubavi nije traženje savršene osobe
Već voljeti ne savršenu osobu savršeno!




Nitko nije vrijedan tvojih suza... Onaj tko ih je vrijedan
nikada te neće rasplakati!




Ja sam djevica u obliku kurve! Za pakao predobra u raju me neće!
Na rubu ponora stojim i kad napokon skočim nek
jebeni svijet zamnom ne plače!





Image Hosted by ImageShack.us


Sometimes you have to run away just to see who cares!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 20.03.2008.

Mjenjam temu....

Danas čem pisati malo o ljubavi, staviti malo ljubavnih slikica i tako... Nečem stavljati spooky slikice niti išta takvo....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


hehehehe!!
Brojevi na registraciji...

000-spoj
111-vol te
222-vidjet ces ga
333-srest ces ga
444-vara te
555-ostavit ces ga
666-vraća ti se
777-sms poruka
888-duga ljubav
999-iznenađenje


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


10 ljubavnih zapovjedi

1.Nikad se ne zaljubljuj do ušiju
2.Ne moli ga jer češ ga moliti cijeli život
3.Cijeni ga,al prvo cijeni sebe
4.Budi nježna, al nikada onoliko kolko osječaš
5.Ne zovi ga poslije svađe
6.Na sastanak zakasni bar 15 min
7.Pusti ga nek se izmuči dok te prvi put ide poljubiti
8.Učini ga malo ljubomornim
9.Nikada ne dopusti da ti on da nogu
10.I kad dođe kraj te velike ljubavi i ako on želi krj prihvati ga sa osmjehom na licu


Image Hosted by ImageShack.us



| CoMmEnTaRiChI (22) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.