Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

jedna slikica mog najdražeg i najljepšeg otoka...Paga!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


MySpace

MySpace



EtO dA zNaTe NeŠtO o MeNi...
iMe - Petra
pReZiMe - hm ,to nie zauvijek pa to nećemo dirat
rOđEnA sAm - 06.05.1991. u Zagrebu, da da
mOj KvArT - Črnomerec , hm, Šestine, ma zlatna sredina...hhh
šKoLiCa - hotelijersko turistička, HTŠ!!
razred, 2.f, najluđa ekipa na školi!

sLuŠaM - hm, pa narodnjake, pop...nađe se i tehno...
vOlIm - uh, puno tog.
PAG, more, svoju ekipicu dole na Pagu, svoju ekipicu u Zgu, obožavam svoj mob, bez njega ne mogu, glazbu, odbojku(nocerekheadbang)
volim Anu, istinska frendica od malena, kužimo se uvijek, jedna od najvažnijih osoba u mom životu, svog hrčka - Gitu!
volim jednog malog...hm vražička...
volim mameka i tateka i braceka i bakicu.
ZaGrEb!! DiNaMo!! prava purgerka... <3

nE vOlIm - umišljene i dvolične ljude, one koji ne mogu prihvatiti činjenice...
lJuBaV - hhh, da... cerek
iZlAzIm - ma di stignem...svaki put negdje drugdje završimo...hhh...
mOe DrUšTvAnCe - Ana, Dea, Franka, Stella, Irena, Sara, Sven, Uhoda, Grga, Kiki, Ćof, Martin, Barbara, Marina, Anita, Matilda, Kate, Ivan, Mario, Denis, Ivana, Jurki, Matea, Vida, Tea, Ella, Iva,...ima vas puuuuuno...
eto to bi bilo ukratko to o meni...pusetinchica.

Evo da vidite, kak nam ie bilo na školskom...cieli tiedan dok su bili praznici...<3


DJ SAMMY - HEAVEN (slow)

Free Music

Free Music



Free Music

Pazi ovo...
00:00-stvoreni jedno za drugo
01:01-često te sanja
02:02-vara te!
03:03-simpatična si mu
04:04-igra se s tobom
05:05-noću grli jastuk umjesto tebe
06:06-ne voli te
07:07-sprema ti iznenađenje
08:08-zaboravi ga
09:09-ne zanimaš ga
10:10-ljubomoran je
11:11-voli te
12:12-sviđaju mu se tvoje oči
13:13-očekuj njegov tel. poziv
14:14-svidjela mu se tvoja frendica
15:15-čeka svojih 5min.
16:16-svako će imati svoju vezu
17:17-zabrijat ćete
18:18-imas suparnicu
19:19-svađa
20:20-nezaboravno te voli
21:21-sutra ćes biti sretna
22:22-prohodat ćete
23:23-želi da zauvjek ostanete zajedno


ili

00:00-voli tvoju prijateljicu
01:01-prati ljubav
02:02-srest će te se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06:06-pomirit će te se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te želi vidjeti
11:11-jedan dečko te voli
12:12-sex
13:13-crni dečko te voli
14:14-želi tvoj poljubac
15:15-želi opet na novo
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko koga neznaš voli te
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onom na koga misliš
22:22-vidjet ćeš ga
23:23-predložit će ti sex


ili

00:00-srest češ ga
01:01-voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat će te na spoj
05:05-zeli samo tebe
06:06-osjeća više nego pokazuje
07:07-crni decko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smeđi decko misli na tebe
10:10-sviđas mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13.13-ne može bez tebe
14.14-voli tvoje oči
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit čes poruku
20:20-nazvat će te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi dečko misli na tebe


ili

00:00- Želi te puno
01:01- Hoće spavati s tobom
02:02- Nikada te neće zaboraviti
03:03- Misli na tebe
04:04- Zaljubio se u tebe na prvi pogled
05:05- Igra se s tobom
06:06- Voli tvoj osmjeh
07:07- Hoće ti nešto reci a ne može
08:08- Zaljubljen je
09:09- Želi ti biti dečko
10:10- Voli tvoju kosu
11:11- Danas ti je sretan dan
12:12- Vratit češ se staroj ljubavi
13:13- Pati zbog tebe
14:14- Čeka te sreća
15:15- Ljubomoran je
16:16- Nisi ga dostojna
17:17- Patit ćeš
18:18- Voli tvoje oči
19:19- Nešto krije
20:20- Uvijek će te spominjati
21:21- Opasnost
22:22- Sutra ćeš biti sretna
23:23- Hoće te u krevetu


biraj...hhh...

SEAN FARIS
evo vam par slikica...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ovo su blogovi koje posjećujem i komentiram...
mawena...Ana
Meach
Raba
Little boy & delboy
Stellicawavekiss
Frankichkissnut

...

Ovo radi od 19.06.2006.
I evo, ovolko vas zuji po mom blogu...
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Slike s Paga...´06...

Helenich...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Robi i ja !!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nevena...i...Josipa u mojoj ulichici...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Mario...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

eh, da...
(šteta kaj se nije dala slika preokrenut...al skužit ćete i ovack)
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Denis&Matija bacaju Filipa...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Dendy...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...hehe...meni paše...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...Mike&ja
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...ja...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

...Marija&Zrinka...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moje blizankice& !Dendy! naughty ...Marina&Barbara&Denis
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Marina&Katica na aquaganu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Mike
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Nevena
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Nick&Mike
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

kod Nizozemaca u apartmanu...Nick&Ricardo
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slikice...<3 , pjesmice...<3

TOŠE PROESKI-JEDINA
Magla na mom prozoru
miriše na nevolju
noćas sam ti tako sam
kiša pere ulice
gdje si moja ludice
još bi nešto da ti dam

I neka noćas grmi
i nek se duša mrvi
samo da ti čujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas

Ref.
Jedina, šta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presušila
jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina

I neka noćas grmi
i nek se duša mrvi
samo da ti čujem glas
priznajem pred svima
lutam vjekovima
tražim tebe, tražim nas

Ref. 2x
Jedina, šta si mi uradila
srce mi je pustinja
ljubav je presušila
jedina, što me nisi pustila
kad me nisi ljubila, jedina


DJ SAMMY - HEAVEN
Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.

Oh, thinking about all our younger years,
There was only you and me,
We were young and wild and free.
Now nothing can take you away from me.
We’ve been down that road before,
But that's over now.
You keep me coming back for more.

Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.

And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.

Now, nothing could change what you mean to me.
There's a lot that I could say
But just hold me now,
Cause our love will light the way.

Baby you're all that I want.
When you're lying here in my arms
I'm finding it hard to believe
We're in heaven.

And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.

Now our dreams are coming true.
Through the good times and the bad
I'll be standing there by you.

(We’re in heaven.)

And love is all that I need
And I found it there in your heart.
It isn't too hard to see
We're in heaven.


Lana
Ovo nije istina


Bilo je kasno navečer
imala sam neki čudan osjećaj
otišla sam noć je krenula
tamo gdje me moja sumnja vodila

Na mjesto gdje si me prvi put odveo
tamo gdje si me poljubio
nestao mi glas, zastao mi dah
nisi bio sam

Ref.
Ovo nije istina, tu pred mojim očima
ti si mene izdao tako lagano
zašto sada varaš me
kad sa mnom uvijek imaš sve
da si je bar odveo negdje daleko

Stalno nazivaš imaš potrebu
da mi svoju priču ispričaš
došao si pred zid kako nije te stid
lomiti me dok sam tako ranjiva

Ref.
Ovo nije istina, tu pred mojim očima
ti si mene izdao tako lagano
zašto sada varaš me
kad sa mnom uvijek imaš sve
da si je bar odveo negdje daleko

Stisnula sam zube
da ne vide ljudi
da moje srce ludi

Ref.
Ovo nije istina, tu pred mojim očima
ti si mene izdao tako lagano
zašto sada varaš me
kad sa mnom uvijek imaš sve
da si je bar odveo negdje daleko

petak, 08.06.2007.

*new post*

Hello!! Evo napokon pišem normalan post, da vas sve obavijestim o nekim novostima u mom sjebanom životu. Pa eto, krenut ću…

Škola : sjebana do krajnih granica. tolko tog tream ispravit u tjedan dana. koma. Ugostiteljstvo mie zaključio 3, a na polugodištu imala 5!! Strašno. matematiku ću imat 3, na polugodištu imala 4. sve otišlo u ku*ac. Osnove turizma me ženska sjebala. Završni test. dala nam 25pitanja. a u svakom pitanju barem još 2, negdje po 3. i sve naučim. napišem test super. jedna riječ kriva. prekriži mi jedan dio odgovora, koji je bio točan! Tak iamo u bilježnici i da mi 3/ 4. sjebe mi zaključnu ocijenu. Imat ću 3. a imala sam 4. ova godina završila bu užasno. proći ću s 3. ak prođem. moram odgovarat njemački i povijest cijelo polugodište. sjebala sam se. krivim starce jer su me puštali van. sad kad je sve gotovo kao moram se primit knjige. nono. krivim starce.

Onda…

izlasci : isto tako sjebano. zadnji put na kavi bila u ponedjeljak. još me neki ljudi tak izbace iz takta da poludim i želim im skeljit takvu šamarčinu. I tak svaki da. kak imaju glupe provale. strašno. ne znam jel bi se smijala il bi plakala kolko su glupi.

More : heh, dada, neću vidjet mora do negdje 05.08. ma divota. bit ću u ovom trulom zagrebu (no offence, volim zagreb) i kuhat ću se na asfaltu. yeiii. Ana bit će nam jebeno u kvartu. nema šta.

opet sam bila kod Dee!!!! bilo je jebeno!! hehe pozz mojoj srechici...

I tack…

Ahaaaaaa…novosti.

Pa baš ih i nea, ma u stvari o tom neću na blogu.

Eto…idem ja. Pozz&kiss svima.

Posebno…
Ani
Dei
Franki
Matiji
Stelli
Ivi
Matildi
Karmen, ri
Još jednoj Karmen, iz zga
Katarini
Franu, ehehehehe
Ivorekici
Silviji
Barbari
Marini
Denisu



luw ya all!!

- 13:13 - OsTaVi TrAg (1) - TrOšI pApIr I bOjU - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<>