što se mora, znam mora se...

hello ljudi moji, opet ja!!! moja plava mala se niš ne javlja... cry
evo ja sam vam se odlučila malo javit prije nego kaj opet dođemo u mučilište zvano škola... joj posijedim kad se sjetim... ajd neću sad srat da mi nisu falili moji iz razreda i kave poslije škole ali ipak bi to možda i mijenjala za izlaske i spavanje do 3 popodne...
ugl. bilo je lijepo dok je trajalo, a sad treba malo uključit mozgić i ispravit ocjene da bi mogli uživat kad dođe ljeto a ne da se moramo vuć po popravnima... nonono
evo prošla je ponoć a ja još budna, i još je škola ujutro... bangbang
to je zato jer sam danas spavala do 4 popodne zijevzijevzijev
trebala sam jučer ić prespavat kod svoje male plavojke ali naravno da mi starci nisu dali jer nisam niš ni pogledala preko praznika... ali uspjela sam ih nagovorit da me puste bar van... tak da sam se išla još malo isplesat prije ovog ludila u školi... bilo je stvarno preeeeejeeeeeeebeeeenoooooo...
bety i ja smo jako puno čagale (ma mislim čim su cajke u pitanju) tak da me danas jaaako bole noge i još uvijek ne čujem dobro od glasne mjuzice tj. od onih glasova od pjevača o pevaljke, ali zakon su nema kaj...
ovo mi je bila jedna od najboljih subota... sve je bilo super, i ekipa, i pjesme koje su pjevali i sve, sve, sve!!!!!! partypartyparty
pamtit ću ovaj vikend jer mislim da neću tak brzo opet ić van s obzirom da imam dosta toga za ispravit a malo je vremena... burninmad
probat ću se koncentrirat na školu i zaboravit na sve drugo tak da nemoram ispaštat preko ljeta yesyesyes
jaoooooooo sutra odmah prvi sat profesorica takozvani Dabar, mrzim ju ko nikog, i onda odmah iza nje naša draga napaljena raska...cerekcerekcerek
ali bitno je to da je zadnji sat matiša, joj kad vidim našu dragu Radmilu... dan će mi odmah bit ljepši, žena je kraljica hehe cerekcerekblabla
odoh sad probat zaspat da ne budem baš skroz krepana sutra, uživajte mi vi svi koji možete... pussssssaaaaakisskisskiss

31.03.2008. u 00:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (7)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

myspace layout images

myspace layout








myspace backgrounds images

myspace backgrounds

cool myspace layouts

cool myspace layouts

layouts myspace

layouts myspace

myspace layouts

myspace layouts



myspace layouts

myspace layouts

myspace glitter

myspace glitter

myspace comments

myspace comments

myspace glitter

myspace glitter



myspace layouts

myspace layouts




myspace layouts

myspace layouts

layouts myspace

layouts myspace

myspace layouts

myspace layouts

myspace layout images

myspace layout







ovo je blog koji su sastavile najluđe i najbolje... 2 pice iz 2a...pisat ćemo sve što nam padne na pamet; o školi, frendovima, izlascima... o svemu što nas čini sretnima i tužnima...ovaj blog je najviše namijenjen za naše frendove i frendice.... i naravno za zajebanciju.... komentirajte i ludirajte...

Linkovi

Free Web Counter
Get a Free Web Counter

O NAMA


ime: ana marija
datum: 12.5.1991.
horoskopski znak: bik
ljubav: trenutno jadno...boli stara ljubav...
volim: izlaske, shoping, tv, dalmatino, cajke, vir (uf...a tek dečki...)... ma mjuzu općenito, svoju bellicu (za one koji ne znaju, moj pesek), i cijelu svoju ekipu i sve svoje frendove i da, naravno svoj kvart GW
ne volim: bahate i umišljene kučkice i da, da se zna takvima je ovdje pristup zabranjen....!!!!!!!!!!!!! uf svašta ja mrzim,a najviše mrzim kad sam u kurcu a to je često... jbg...hah...

nije mi dosta da mi pričaš da sve sam tebi i da sve preuveličaš...ooooo...nisam ti ja baš bilo ko...jer ona naivna djevojčica odavno žena je postala i morat ćeš se potruditi da bi ostala...ne treba meni samo zlato sjajni dijamanti i neko skupe darove da lako plati...hoću luda iznenađenja i nekoga ko me voli bez ograničenja...što je drago srcu mome, da ne radi i ne razmišlja o tome...hoću sve to...skupa ja sam, baš me briga znam da to zaslužila sam...oooooo...nisam ti ja baš bilo ko...

kako sam umorna od tvojih laži...od nadanja... ko da sam bolesna, pa pozovite mi doktora...da da mi lijek da zaboravim ga zauvijek...pijana sam bez i jednog pića...kao da je sve u vodu palo...ti si samo glumac bez pokrića...šta je od nas ostalo...još samo da...da te izbrišem iz sjećanja...umrla sam onog dana kada ode ti...sve me boli...

izvini što te zovem molim te...da nije kod tebe moja duša i srce...da nije tu i možda ponos moj...zauvek ostao...

nije to normalno zar ne...da ipak sve više volim te...ni 5 min nemaš za mene, ni 5 min za nas... a ja bi dala 9 života samo da čujem ti glas...pa zašto onda zauvek tebi...ja, srce pripadam...

želim se unaprijed zahvalit svima koji dođu na ovaj blog i ostave kom.
pozdraf svima i kissam vas sve... volim vas...

Daleko sam od tebe nek te to ne boli,znaj da moje srce samo tebe voli. nemoj tugovati i suze liti znaj da sam tvoja i da ću uvijek biti!
...mislim na tebe,odbrojavam posljednje dane slobode, živim dok tebi ne dođem. kada dođem u zagrljaj tvoj i popijem otrov s usana tvojih, umrijet ću istoga trena jer volim te puno, previše i to me ubija...

e...a ovu pjesmu je smislila naša tejica... možda ju nebi trebala stavit na blog al nema veze... pa evo: pjevajte sa mnom...svako jutro, pola šest,svakog dana putuje moja Ana Marija! Barbara joj snage da dok nema S.....a, moja Ana Marija! Ana Marija generacijo moja ko ti je ukrao sreću?! Ana Marija generacijo moja toliko toga nas spaja! Ana Marija generacijo, s Barbarom kao frendicom...Novi fosili: Milena generacijo.... i evo još jedan dokaz da je tea plavuša...

a evo i napokon par mojih slikica...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me...na moru... e da sam da se zna to je slika od prije dvije godine i ova druga, ne mogu nać ove novije slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i opet ja... na moru...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je moja mala prasica koju volim najviše na svijetu... nekad imam osjećej da me samo ona razumije...moja Bellica...

evo napokon ovih malo novijih slikica....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
rebbekić i ja...(matejina sisterka)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a sad ja

ime: barbara
datum rođenja: 28.8.1991.
horoskopski znak: djevica (hmmmmmhaaaaaaahaahhaa)
ljubav: sretno slobodna (moš mislit kak je sretno)
volim: izlaske, tv, mjuzu, Dinamo, svog peseka i mačke, spavati, frendove, čokoladu, zajebavat se sa svojim curkama, ma sve kaj vole drugi
ne volim: neke profače, bahate i umišljene ljude, kad dečki ne slušaju cure (joj, joj opet), one koji ne vole mene (haha) i td.....

ZA KOGA OVE SUZE PADAJU KAD TI IH NE ČUJEŠ, I SUMNJAM DA ME PAMTIŠ, DA MI IKAD IME SPOMENEŠ
I KOME PRUŽAM OVE RUKE KADA ZNAM DA NISI TU, U SOBI SAMI JA I LJUBAV JER JOŠ SAMO IMAM NJU...
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo dvije slikice, stavit ću kasnije još

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo ja jučer prije tuluma, s novom friskicom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
evo i malo poznatih

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Toše

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i još malo Toše

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
po meni, dvije najbolje serije...