< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


hOčEŠ*nEčEš by:plushrOOms :))

.....O mEnI.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Katijaa~*

~pa ona je jako tvrdoglava i smotana osoba:)
stalno provaljiva gluposti...tako da joj je to postala svakodnevnicaa...:P
Rodena U Gradu Dubrovniku...:)
Ide U Najbolju Skolu*LaPaD* :)
8.f.razred...Wiiiii..:P
sto znaci...ima 14godina...MiGg*
Ovisna Je O Msn-u I Cokoladiii....jamiii...:)


~Ona Volii...hmmm... :)
*Prijateljeee...*
*Obitelj...*
*Mobiteel*

*BoJeEe*
*Lijepe Muskeee:)*naughty
*Komp...*
*Pricat Duuugo Na Telefon*thumbup
*Svoj Razred*

*Lizaliceee*fino
*Cokoladuuuu*njami
*Papatiii ;P*
*Svoju Sobicuu*

*Pareee*greedy
*Robuu*
*Nakit..*
*Svoj Ormar*
*Rozin Ormar..xD*dead

*Stradun*
*Uvaluuu..Predivnee Uspomenee*
*Stare Slikicee*
*Dugo Bit Budnaa*

*Ljencarit*
*Jednog Malog*cerek
*Ic Vankaa...OfC*

*Zabavljat Se*party
*Plesat*
*Pjevat..XD*pjeva

Ima Toga Dooooosta..XD..Necemo Visee...

~Ona Ne Voli...
*Ucit..Grrr*
*Kemiju*headbang
*Fiziku*
*Umisljene*puknucu
*Ogovaranjaa*
*Lazljivcee*
*Dosaduu*mad
*Preseravanjee...*blabla


*NeCeMo ViSe..ImA dOsTa ToGaA...

~Ljubav: Slobodnaa...Sta Se Cekaa??!!*:P

Njezin Msn: katija8f@hotmail.com


Moja Mala Abeceeda...xD

A-Andrea S.,Andrea Strbe...osobe koje obozavam...kiss
B-bomboni...njamifino
C-chocolate...njami
D-dijamant...predivan je...darovi...sretangreedy
E-ekskurzija!!!!prisjecanje lijepih dana...thumbup
F-8.f...najbolji smoooo...ofc...thumbup
G-grljenje......smijeh
H-Hawai...tamo zelim poc....lol....
I-Ivona...bubav moja....Iva....i ona istokiss
J-Josipa...moja seka...kiss
K-Katija...moje ime...Katija R....isto osoba koju obozavamkiss
L-Lapad....najljepsi dio grada...ofc...lizalice...fino...lova...greedygreedy
LJ-ljubav...ofc...cerek
M-mob....ne mogu bez njega...
N-nakit...ovisna sam o njemu....lol...sretan
NJ-njamiiii....njami...vojim papati...
O-odmorrrr......ofc.....
P-plesanje...nut...party...party
R-Roza...isto osoba koju obozavam....ofc...kiss
S-shopping....greedy...moja soba.....sretan
T-telefon....stalno sam na njemu...lol...smijeh
U-Uvala....predivne uspomene....smijeh
V-volim te....najljepse rijeci koje ti neko moze rec....cerek
Z-zabava...ofc...party

*Mi Smo Sami Sebi Sasvim Dovoljni(L)~
Ono Sto Mi Je Potrebnoo* :)


Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
TiFaNiIi...BuBaMaJa MoJa...VtNnNnNnS(L)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaRa....VoLiM tE nAjViSeEe...(L)



DiDi MoJa..Ljubavi Volim Te Najviseee(L)

Image Hosted by ImageShack.us

PlAvUsHaAa....(L)(K)

Image Hosted by ImageShack.us

IvAnAaAaA...CmOkAa...=)


ReIcAa...=)

Image Hosted by ImageShack.us

IkIcAaA...=)

Image Hosted by ImageShack.us

JuBaVv mOjA...(L)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MaKiii...XD...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MiTiCkAaA...JuBix...Hh

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
IvOnA & EmAa (L)


IvOnAa & IvAnAa....kiskaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AnDrEaA mOjAaA....(L)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
RoZaAa....(L)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DaVoR...(K)MiGg...


ChErAa....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
NiKsAaA=)


IvAnAa...(YuPiI)...=)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more
SrEcHe MoJe...(L)(L)


IvAnAa & ToNkAa...kisss...=)


PerOoO...


MaTeOo...=P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IvAaA...(K)=)


ReIcHy & AlMa & IvOnA...sReChE mOje...


...MaRiSsA...


ReAa & IvOnA...lJuBaVi MoJe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


KaTiJa...JuBeEe MoJaA...kizz...


InOoO...=)


HrCaA....=)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


NiKaA...kizzzaa...


AnToNeLaA...JuBeEeE...


MaRiSsA & MaRiNaA...


JoSiP....ChErA....PeRiCaA....


CvIjEtOo...

Image Hosted by ImageShack.us



DaMiR....MaKy....CeRa....


BaRbArA & IvOnA & KaTiJa & TiNa....


MoJa IwAaA...


AnDrEaA....kissskaaaa....


KaRmEnN...SrEcHiCaA mOjA nAjVeCa....


RoZaA...:)


AnDrEaA g...=)


ZaNa...AnDrEa...MaGyY...lJuBaVi MoJe NaJvEcE...








































....MaLo StVaRi Za CiTaNJe....HeHe...


Voljela bi da sam droga,
da me volis kao boga
da me smrces i ubrizgavas u vene
i da umres zbog MENE!!!



Nikada ne ostavljaj onoga koga volis
zbog nekoga tko ti se svidja...


Pisem ti ovu poruku,
ne za uspomenu,
jer ono blijedi,
ne za sjecanje,
jer ono nestaje,
vec za ljubav
koja nikad ne prestaje!!!



Voli onog tko voli tebe,
ali pazi da te ne zajebe!!!
Ako ti kaze umrijet cu zbog tebe,
ti mu reci:
UMRI,KO TE JEBE!!!



Daleko si voljeni moj,
duge su mi tamne noci,
al ljubav snagu mi daje,
da izdrzim u samoci.
Daljina nas dijeli,ljubav spaja,
tesko je bez tvog zagrljaja!!!



Ne znam kako da pobjegnem od sna,
i ne znam voli li te itko kao ja,
ali nebi ova noc tako boljela,
da te nisam VOLJELA...



Voljeti nekog,a ne biti s njim,
je kao biti kaznjen,a ne biti kriv!!!



Volim te,volim
a dusa mi vene,
jer nisam sigurna
volis li i ti mene...


MaLo BlOgIcHa KoJe PoSjEcUjEm... : )


AnDrEiN bLoG=)kiss

KaTeEeEe=) kisskiss

MaRaAa & NiKaAa=)smijeh

ah...PuUuUuUuUnO iH jEeEe...=)kiss

RoZiN i MoJ bLoGiChHhH....=)cerek

MoJe SrEcHiCeEe....KaRmEn & AlMa...cerekkiss

KaTeEe I aNdReA....kisssmijeh

LjUbAvI mOje....AnToNeLiCha I nIkAa....kisscerek

AnDrEaA & TiNaA....kiss

MoJa IwAa....SrEcHiCa...kiss

ReIcAaA....jUbEe...kiss

MaGYy....LjUbAv MoJaA...kisskiss

...IvOnA & IvAnA...jUbAvI mOjE...cerekkiss

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

A sAd MaLo DrUgIh SlIkIcA....













Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






bedzevi.com,button,badges,priponke,B.I.T.C.H <br />
Babe in total control of herself



bedzevi.com,button,badges,priponke,Don't hate me because I'm beautyful<br />
(Jelena - Botinec)



bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa s mozgom



bedzevi.com,button,badges,priponke,Perfect bitch<br />
(Morana - Sisak)



evo to je to...nisam ih vise nasla..hehe...a i nije mi se dalo...heeeeheeee....


Image and video hosting by TinyPic



...**Nemoj nikada nikome reci
da je postojala jedna mala...
Da je bila tvoja...
I sve ti dopustala...Sve ti dala...
Nemoj nikome nikada reci
da si otišao iz njenog života
kao tama...
Nemoj im priznati nikad
da je mala ostala sama...
Nemoj nikome nikada reci
da je plakala i patila...
Da si maloj znacio...
A nije te vratila...
Nemoj nikome nikada reci
da je ponos unistio sve...
Tko zna hoce li opet biti sretna...
Nemoj nikome reci...
Molim te...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala je trebala te...
I da je mala bojala se
svega cega bojis se...
I kada gledas malu...
Ona gleda te...
I kada druge te zele...
Ona neda te...
Nemoj nikome nikada reci
da su ti govorili
da za tu malu nisi...
I nemoj im nikada reci
da su je pitali...
'Zaljubljena ti si?' .
Nemoj nikome nikada reci
Da im je morala reci NE...
Nemoj nikome nikada reci
da bio si joj sve...
I nemoj im reci
kako bile su teske noci te
kada si maloj ulazio u sne...
Kada je bila sigurna da
Trebaš je...
A ti si bio sretan,
Nisi znao za puteve tuge...
Nemoj nikome nikada reci
da njene noci bile su duge...
Nemoj im reci
da je mala zbog tebe sve izgubila...
Jer...Bila je sretna kad te poljubila...
I nemoj nikada nikome reci
da si malu volio bar malo...
Da si ju za oprost molio...
Samo im reci
"zaliti necu..."
Ali,nemoj nikada nikome reci
da nakon svega...
Mala želi ti srecu...
I želi te bar kao prijatelja,
Želi da kazes joj sve...
Nemoj nikada nikome reci
da mala nije mogla
tebi reci ne...
I nemoj im reci
da mala jos uvijek
zbog tebe diše...
Da mala zbog tebe umire
I zbog tebe stihove pise...
Nemoj nikome nikada reci
Da mala zbog tebe sja...
I nemoj im reci
da ta mala sam ja**...



Image and video hosting by TinyPic


Voljeti nekog,i ne biti s njim...
je kao biti kažnjen,a ne biti kriv!!!


Image and video hosting by TinyPic

Zasto places malena,
cemu oci vlazne,
zar da mladost svoju gubis,
zbog ljubavi lazne?!
nemoj prijo da te tuznu gledam
jer te on nikada nije bio vrijedan!!!


Image and video hosting by TinyPic

Voli ono sto imas,
jer mozda nikad neces imati
ono sto volis!!!


Image and video hosting by TinyPic

NAJBOLJI PRIJATELJI...
...drže te za ruku, a diraju tvoje srce....


Image and video hosting by TinyPic


*P onos koji svaka posjeduje
*R azumijevanje medu nama
*I skrenost prije svega
*J adi koje dijelimo
*A ko nas uhvati tuga
*T u smo uvijek da se utjesimo
*E motivne smo skroz
*LJ ubav vlada medu nama
*I kad nam je tesko
*C vilimo jedna drugoj na telefon
*E ....to su tajne


Image and video hosting by TinyPic

Nije me prvi dotaknuo,
Nije me prvi zagrlio,
Nije prvi koji me voli,
Nije prvi kojeg volim,
Nije prvi s kojim zelim da traje ..
Nije me prvi dotaknuo,ali jedino trag njegovih dodira postoji na meni ..
Nije me prvi zagrlio, ali je prvi u cijem se zagrljaju osjecam sigurno....
Nije prvi koji me voli, ali me voli toliko ljepse..
Nije prvi kojeg volim, ali je prvi kojeg je lako voljeti..
I ne,nije prvi s kojim zelim da traje, ali je prvi s kojim ne zelim da prestane...=))


Image and video hosting by TinyPic

Daleko si voljeni moj,duge
su mi tamne noći,
al ljubav snagu mi daje da
izdržim u samoći.
Daljina nas dijeli,ljubav
spaja.
Teško je bez tvoga zagrljaja!!!


Image and video hosting by TinyPic


Zbog tebe mirišu ruže,
zbog tebe pjevaju ptice,
zbog tebe mi suze klize niz
lice...
Sada znam što je ljubav,
zašto srce boli...
BOLI JER TEBE
BESKRAJNO VOLI!!!!!


Image and video hosting by TinyPic


Ne znam kako da
pobjegnem od sna,
i neznam voli li te iko kao
ja,ali ne bi ova noć
tako boljela...da te nisam...
voljela!!!


Image and video hosting by TinyPic

Ne traži da Sunce uvijek
sja.Ne može,postoji noć!
Ne traži da čovijek vječno
živi.Ne može,postoji
smrt!
Ne traži od mene da ne
volim.Ne mogu,postojiš
ti!!!


Image and video hosting by TinyPic

Kad se poklope kazaljke
na satu,i
kad otkuca ponoć,ti
zatvori oči i
stisni ih jače,i sjeti se onog
tko zbog tebe plače!!!


Image and video hosting by TinyPic


Sjećam se lica koje sam
voljela,
usana koje sam željela.
Sjećam se očiju koje sam
gledala,
imena kojem sam srce
dala.
Sjećam se da sam te
noćima
sanjala,i da sam te
beskrajno voljela.
Sjećam se sjećam,samo se
ne sjećam
da sam te ikad
preboljela!!!!


Image and video hosting by TinyPic


Ne vjeruj onome tko ti kaze "volim te"
vec onome tko te u suzama pita "volis li me?"...


Image and video hosting by TinyPic



IDEALAN DEČKO

To je onaj koji ti kaže
"ljepotice" umjesto "sexy".
Koji te ZOVE kad si
završila razgovor s njim.
Onaj koji ostaje BUDAN
samo da vidio kako TI spavaš.
Onaj koji te ljubi u ČELO.
Koji želi da ti pokaže svijet
kad si nedotjerana.
Koji te PRIMI za ruku
pred svojim prijateljima.
Onaj koji te stalno podsjeća
kolko si mu VAŽNA i koji
je SRETAN da te ima.
Onaj koji kad razgovara sa
svojim prijateljima kaže
"to je ONA..."




Zaboravi ga...
Zaboravi njegovo ime
Zaboravi njegovo lice
Zaboravi njegove poljupce
Njegov topli zagrljaj
Zaboravi ljubav koju si
Jednom poznavala
Zapamti da on sada ima
Novu osobu.
Zaboravi kada cujes da
Pustaju vasu pjesmu
Zapamti kako si plakala po cijele noci
Zaboravi kako brzo proslo
Zaboravi ljubav koja je bila samo dio proslosti
Zaboravi da je rekao kako te nikada nece ostaviti
Zapamti da je otisao ZAUVIJEK!!!




nije ovo ona djevojcica što je
slijepo vjerovala svakoj tvojoj rijeci...
nije to curica što te voljela
u tvojim ocima svijet vidjela,
u tvojoj osobi savršenstvo nalazila...~
sad je osoba što je sve shvatila,
i sve laži oprostila...
svaki lažni pogled,
svaki pretvoreni pokret,
svaki umjetni osmijeh ...
i druge je voljela,
ali nikad nije zaboravljala kako je
biti povrijeden nije
zaboravila kako je voljeti,
a ne biti voljen,
i sve glumiti
... nije zaboravila sjaj tvojih ociju,
iako je i s drugim bila sretna i
u drugim ocima svijet
svoj vidjela i u njegovom
narucju se iskreno smijala...


Image and video hosting by TinyPic

..A true friends is someone who sees the pain in your eyes while everyone else believe the smile on your face..

Image and video hosting by TinyPic

ti si mi dao da ti u oci zavirim
ti si me zvao danima dusu otvorim
pogledaj,mjesec zlatni sja,dok nebo
ljubim ja,u tvom oku boje sna,
moja zvijezdo jedina!!!


Image and video hosting by TinyPic

petak, 22.02.2008.

**MoGu SaMa-Ti Si Me NaUcIo...KlOsAr I dAmA nE mOgU zAjEdNoOo!!!**

eej...=)
najdrazi mojii...
evo odlucila sam i ja napisat post....prvo da vas pohvalim jer ste komentirali...dada..tako treba...HhH...
kao sto vidite,koliko je sati...i koji je dan....
i mozete pretpostavit da ne idem vanka...*kMeEeE*
ma nes mi je mama srala...pa mi se nije ni dalo oc...
ic cu sutra...dada...ne smijem to propustit...=)
pa u mene vam nema nista novo...*SmJc*
ljubav jos uvijek katastrofaa....
ali imam moje najdrazee...(L)(L)
naravnoo...one su uvijek tu kad mi je potrebnoo...
HvAlA vAm!!!(L)
a mi u cetvrtak bile u drzica...
zana&lora&marina&savinka&andrea g.&magy&mara&ja
...ulala...koja balica...XD...
dosle tamo....izljubile se,izgrlile....ma sve drama...=)
ja vam vise neznam sta da tipkam...pa ce ovaj postic bit kratak..
samo da ne recete da sam se uljenila...*MiGg*
ade idem...
msn zove...ofc...=)
PoSeBnO BaKiM:=)
AnToNeLu(L)(L) & TiFaNi(L)(K) & KeTtY(L) & LoRu (K) & AnDrEu(L)..ma znas da ce sve bit u reduuu...

Ma SvE vAs PoZzAaA i JuBi=)


**~KaTiJaAa A.k.A. vRaZiCaAa...~**=)

Image Hosted by ImageShack.us



| kOmEnTs. (126) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.