< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Opis bloga

Ima jedan svijet koji ne bi trebao postojati-ALI POSTOJI.
U njemu su bića koja ne bi trebala postojati-ALI POSTOJE.
Dobrodošli u zemlju u kojoj su svi vaši snovi i noćne more mogući ali i često smrtonosni.....

MALO O MENI: ja sam vam jedna obična osamnaestogodišnjakinja...plavuša sam i maturantica..još ne mogu vjerovati ali eto...idem u gimnaziju u Slavonskom brodu....šta da vam još kažem osim da sam vesela.brbljava..i tako..to je to



Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

LJUDI VRIJEDNI PAŽNJE I MOJI PRAVI PRIJATELJI:

Maja
Moja teica
Tina-carica
Brkić
Steva
Taken by the storm
Vicious vampire
Fantasy dreams
My fallen soul
The dark path
Gotich angels
Mriža života
Mistery of 3
Slomljena u svijetu ponosa i predrasuda
Život jedne zaljubljene djevojčice
Život jedne djevojčice
Julijana
Kockica
Iva
Ivanicha
Alkoholičarka s razlogom
Seksualni zivot
Istina u meni
Želja jutra
Tužna i sama
Iskra snova
Haydi
Pali anđeo
You miss me
Amberline
Amy

Malo pametnih......

Jednom kad ti pogledaš
u oči moje
kad ponos više ne bude
igra za dvoje
Tad ćemo mi pričati
dugo ko' nekada
i možda ti priznam
koliko sam te voljela
=====================
najteže je živjeti s tugom
dok bol mi srce na tisuće komada lomi,
ma za kime ja to plačem
koga ja to za ljubav molim...
zbog koga moje tužne oči
ne sjaje više,
suza sa lica nikako
da se izbriše...
prodao je našu sreću,
gorak je okus prevare,
ali zabolit će i njega duša
kad se sjeti male garave...
za njega bit ću daleki san,
ljubav davno izgubljena,
za njega bit ću prošlost stara,
bolna uspomena..
=====================
Ove su oČi tebe gladne
i ove ruke samo tebe poznaju
tijelom što gori i dušom svom
ja sam luda za tobom...
=====================
Ja ću uvijek biti tvoja,
ti si prva suza moja,
tajna moje mladosti...
=====================
Ti i ja samo prošli
što i drugi prolaze
svaki dan je bio godina,
ono što smo tražili..
to smo dobili
samo nam je ljubav ostala
=====================
...jednog dana kad odeš od mene...
kad moje mjesto pokloniš drugoj...
tad ću se pretvarat da
te gledam kao prijatelja...
da mi više ne značiš toliko...
ali svaki put kad pogledam najljepše oči
tvoje oči...
vjeruj mi..
sjetit ću se svega...
i dok budeš sjedio s drugom...
i dalje ću te voljeti..
i dalje ću se nadat...
i dalje ću te željet...
samo za sebe
iako više nećeš biti moj...
živjet ću samo za tebe...
=====================
nekad si me volio
i za ljubav beskrajno molio
a ja ljubav nisam krila,
mislila sam da
nema te sile koja bi nas rastavila
a sad zbogom nevjerniče
nek ti moja ljubav sudi,
ti si našao drugu
i vječno joj vjeran budi,
ja ću u grob mirno leći
jer tamo mi tebe nema,
a ti dođi stavit cvijeće
i rukama pokrij lice,
a iz groba ces cuti:
jos te volim
NEVJERNIČE!!!!!!!!!!!
=====================
Sada sama,izgubljena..
ne poznajem te--
Stranče iz davnina!
U daljini vidim te
no prići ti ne mogu..
previše je riječi srce zarobilo
No ti odlaziš,
ne pozdravljaš,
sve lagano zaboravljaš.
=====================
Uzeo si mi života pola,
ostavio noći pune bola,
sad bez tebe živim kao sjenka,
duši prevarenoj tražim lijeka.
Nikom nedam da u sobu uđe,
stežem srce kao da je tuđe,
dok ti slike spaljujem u bijesu,
proklinjem suze,isplakane sve su.
Nitko nezna šta mi je na duši,
oko mene cijeli svijet se ruši,
znaju samo moje duge noći,
kako boli život u samoći...
=====================
Nikada mi nece biti jasno
zasto smo se rastali nas dvoje
=====================
Mozda ti jos neko slicne rijeci kaze,
al neka ti moje uvijek budu draze.
Mozda ti jos neko svoju ljubav nudi,
ali molim te samo moja ljubav budi..
=====================
Ljubav i prijateljstvo
isključuju jedno drugo
=====================
Ako ikad budes volio neku drugu
onako kao sto sam ja tebe voljela
pazi da je ne izgubis
kao sto sam ja tebe izgubila
ali ako je izgubis
nemoj plakati kao sto sam ja plakala
jer te suzama nisam vratila
=====================
Na kraju nećemo
pamtiti riječi naših neprijatelja
već šutnju naših prijatelja
=====================
Laž obično ubija prijateljstvo
a istina ljubav
=====================
Nesreća povećava naš smisao
za prijateljstvo i ljubav
=====================
Ljubav je slijepa
prijateljstvo se trudi da ne vidi ništa
=====================
Najgori nacin da ti neko nedostaje
je da sjedis pored njega
i znas da ga nikada neces imati
=====================
Daleko si,
al' to mi nista ne znaci
jednom u zivotu moramo se naci,
ti nikada neces biti dovoljno daleko
da bi te iz mog srca
mogao iscupati neko
=====================
Imam te al ti si daleko od mene
zelim te al to su samo uspomene
trebas mi al znam nemozes doci
i dok te nevidim taj bol nece proci
=====================
Jadno ti srce, nikad ni malo
mene da voli nije znalo
=====================


Samo tko voli
zna što boli
i kako je teško sreću naći...
I onaj tko pati
može da shavti
što u životu sreća znači...

Utjehu ću tražiti kasnije,
moja snaga još ne izdaje...
kuda god me vodi moja sudbina
biti ćeš uvijek u moji mislima....

Ja ću tebe jednoga dana
ipak preboljeti,
ali drugoga kao tebe
nikad neću voljeti

četvrtak, 27.09.2007.

O čavlima

Pročitajte,...prelijepo jee


Bio jedan mali djecak koji je imao je losu narav. Otac mu je dao vrecu punu cavala i rekao mu da svaki put kad pobjesni i izgubi kontrolu nad sobom, zabije jedan u ogradu.
Prvoga je dana djecak ukucao 37 cavala. Tijekom slijedecih nekoliko mjeseci on je naucio kontrolirati svoj bijes i broj zabijenih cavala se smanjivao. Otkrio je da je lakse kontrolirati svoju narav, nego zabijati cavle u ogradu.
Napokon je osvanuo dan u kojem djecak nije niti jedan cavao zabio u ogradu.
Otisao je ocu i rekao mu kako toga dana nije pobjesnio.
Otac mu je tada rekao:
Svakoga dana kada uspijes kontrolirati svoje ponasanje iz ograde iscupaj po jedan cavao.
Dani su prolazili i jednoga je dana djecak bio u stanju kazati svom ocu da je izvadio sve cavle.
Otac je uzeo sina za ruku i odveo ga do ograde.
Tada mu je rekao:
Dobro si to uradio, sine moj, ali pogledaj sve te rupe u ogradi. Ograda vise nikad nece biti ista.
Kada u bijesu kazes neke stvari, one ostavljaju oziljak, kao sto su ove rupe u ogradi.
Mozes covjeka ubosti nozem i izvuci noz i poslije toga nije vazno koliko puta kazes da ti je zao, rane ostaju.
Verbalna rana je isto toliko bolna kao i fizicka.

Prijatelji su zaista vrlo rijedak dragulj, oni cine da se smijesis, ohrabruju te da uspijes u necemu, oni su spremni da te saslusaju, da podijele tvoju bol, imaju lijepe rijeci za tebe i uvijek im je srce otvoreno za tebe.

Kazi; TI SI MOJ PRIJATELJ I JA SAM TIME POCASCEN.
Molim te, oprosti mi ako sam ikada napravio rupu na tvojoj ogradi.



| CoMmEnTaRiChI (34) | PrInTaNjE | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.