KOLIKO PUTA https://blog.dnevnik.hr/malaplava3

ponedjeljak, 22.01.2007.

Užasna jutro

GUTEN MORGENthumbupthumbupthumbupthumbupmahmahmahmah

OLA LJUDIwavemahmahmahwavewavemah
Danas kad sam ustalazijeviz topleburninmadpostelje dignila sam roletne i šokirala seeek.Kad sam vidjela kakvo je vrijeme odmah sam upala u depresiju.Vrijeme je bilo koma,padala je kiša ko iz kabla.Naravn još pada.No nebi ja napisala novi post da me prijateljica posjetila na blogu i ostavila mi komentarmahmahwave.Danas mi je cijeli dan šugav.Sve mi je krenilo naopako.Baš kada sam pomislila da će ova zima biti bez snijega razočarala sam se.Malo prijev kad sam vidjela susjeda u liftu govori mi da na Sljemenu pada snijeg.Ja sam se u čudu čudila.eekeek.Ja ne volimnokada pada snijeg.Jer se prehladim.Sada molim Boga da nam ne padna snijegblabla.AUF WIEDESEHENmahmahmahmahmahwavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave

22.01.2007. u 09:44 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

EJ LJUDI JA SAM OTVORILA mahSVOJ PRVI BLOG.NA BLOGU ĆE BITI SVE MOJI VAŽNI DOGAĐAJI.SVE ŠTO rolleyesMI PADNE NAPAMET OBJAVIT ĆU

Linkovi

moje društvo iz Splita

IVAVA.V.-VRKASTA PLAUŠArolleyes

TEA-ISTA SESTRAsmokin

ELA-ELA KO ELA UVIK ISTAthumbup

BEPO-MALI CRNI PAS,MJEŠANAC
TERIJERA I JOŠ NEĆEGAzujo

MAJA-BRBLJAVA RIJEČANKAsmijeh

zaključak-svi su moje best f rendice

malo o mom razredu

KARLA-PANKERICA,BRBLJAVArolleyes

VITA-RAZIGRANA,DRUGA BRITNI SPIRScerek

SUZANA-PRIČLJIVArofl

LARA I ANTONIJA-DVIJE NAJBOLJE
PRIJATELJICE,
MALO PLAČLJIVE
ZA LOŠU OCJENU,
AKO IM SE NEŠTO
NE ISPUNI ODMAH
SE BELJE TOJ OSOBI
IZA LEĐA
PRIMJERnono
KADA RASKA IM NEŠTO
NIJE ISPUNILA ODMAH JOJ SE
LARA IZBELJILA IZ LEĐApuknucu

JOSIP-STALNO SE BAHATIbang,hrvatska

ZAKLJUĆAK-U MOM SU RAZREDU SVI BRBLJAVI

moje privatno društvo

Antonela-moja best frendicazujo

Paulo-moj best frendcool

Izabela-nadinak joj je-iza čegaheadbangmad

Petra-ide 4ti razred,slatkanaughty

Zaključak-mojih frendova i
frendica ima puno,no meni se
baš i nepiše.

BLOGOVI

IVANA-MRCHODAVDE.BLOG.HRthumbupthumbup
ELA-SRANJENA KVADRAT.BLOG.HRmahthumbupthumbup
MIA-SENILNABLONDA.BLOG.HRzaliventhumbupthumbup
Posjetite ih jer su superthumbupthumbupthumbup
thumbupthumbupthumbup

O MENI I MOM RAZREDU

IME-ANA
RAZRED-5.B
ŠKOLA-M.LOVRAK
KVART-DUBRAVA
GRAD-ZAGREB
MOJ RAZRED NEKAD BILI
NAJBOLJI RAZRED,A SADA
SMO NAJGORI.