Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket
Navijam za najbolji klub svijeta!!!!

mala_plava 78

ponedjeljak, 27.03.2006.

DANAS SVE RADIM BEZVEZE...

Mogla bi ja, onak, skroz usput napisat novi post. evo, da odma velim ovaj za razliku od ostalih neće biti dugačak. sam da se javim da sam još uvijek živa...cool ja jednostavno nemam o čemu pisat. al evo, za svaki slučaj da malo prokomentiram titanik.kiss znam, znam kasnom palim. al to vam je kod mene normalno. na to će te se morat naviknut (ak već niste). neću pisat da sam se cmizdrila i da sam bila sva u suzama kad jesam.rolleyes al taj film sam gledala valjda već sto puta i svaki put mislim da će drugačije završit. neznam zakaj al svaki put mislim da brod ipak nebude lupil u ledenjak ili na kraju uvijek mislim da će se on ipak uspjet popet na onu glupu dasku (ili kaj to već je) ...ali ništa...svaki put je isto. ma kaj ćeš... kaj bi još mogla napisat? aha da, danas sam markala cijeli dan.wink zato kaj su mi pametnjakoviči iz razreda utuvili u glavu da ću danas sigurno odgovarat matiš. a ja naravno nemam pojma i tak sam ja ljepo hrabro pobegla doma...yes (nemojte me pitat kaj mi je stara rekla). al na kraju me ipak nije trebo pitat.headbang tak da sa sam ja danas BEZVEZE izgubila 10 godina svog života zbog živciranja...bang a, kaj je najbolje od svega ovi naši profači opće nisu skužili da me nema.eek tek me zadnji sat profa iz engleskog zapisala. al s tim da smo engleski imali zadnja dva sata. trebali smo pisat test al ipak nismo jer nas je pol falilo. i inače nas je malo na engleskom zato jer pol razreda su englezi, a pol švabe(tak ih mi zovemo iz milja). e da, danas sam ciijeli dan BEZVEZE učila tehnički (čak tolko da me počela bolit glava) da bi se poslje sjetila da me profa nije zapisala da odgovaram za sljedeći put. headbangheadbang rekla sam da ovaj post neće bit dugačak, al ipak nekak na kraju je malo duži... pusa svima party: i nadan se da ću za sljedeći pu imat bolju temu... :-)

- 22:12 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

*zovem se ____
*iz samobora
*best frendica spoiled face
*slušam sve-od narodnjaka do stranog
*ostalo ćete saznat kroz postove

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Jedna od meni dražih pjevačica!

Image hosting by Photobucket
Najzgodniji tip na svijetu!!!!

MY LAST BREATH

Hold on to me, love
You know I can't stay long
All I wanted to say was I love you
And I'm not afraid
Can you hear me
Can you feel me in your arms

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

I'll miss the winter
A world of fragile things
Look for me in the white forest
Hiding in a hollow tree (come find me)
I know you hear me
I can taste it in your tears

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Closing your eyes to disappear
You pray your dreams will leave you here
But still you wake and know the truth
No one's there

Say goodnight
Don't be afraid
Calling me, calling me
As you fade to black

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight


Cursors