Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket
Navijam za najbolji klub svijeta!!!!

mala_plava 78

petak, 17.03.2006.

PRLJAVCI SU ZAKON!!!!!

Ovaj ću post posvetit PRLJAVOM KAZALOŠTU (najboljoj grupi na svijetu). bila sam samo na dva njihova koncerta. u domu sportova kad su bili sa škorom i u samoboru za fašnik. najvjerojatnije će uskoro bit njihov koncert u zagrebu. jedva čekam!!!! već sam spomenula da slušam SVE al ipak meni su moji prljavci najdraži. ja neznam zakej su oni meni tak prirasli srcu al jednostavno ih obožavam.

Trenutačno najdraže njihove pjesme:

ŠTETA ŠTO JE KURVA

Nosiš modru haljinu,
onu meni najdražu,
ali znam, to nije zbog mene.

I u oči gledaš me
da mi srce polomiš
i da umrem od ljubomore.

Tajno iza koljena,
kap parfema nanosiš,
ali znam, to nije za mene.

Noćas ideš tko zna gdje,
samog sebe sram me je
kada znam da sam ti kriv za sve.

Al` ja nisam k`o i drugi,
ja uvijek praštam prvi.

Ref: Šteta što, što je kurva
kažu svi, a ja šutim.
Šteta što, što je kurva,
ne znaju, a ja slutim.

Noćas ideš tko zna gdje,
samog sebe sram me je
kada znam da sam ti kriv za sve.

I u oči gledaš me
da mi srce polomiš
i da umrem od ljubomore.

A`ĺ ja nisam k´o i drugi,
ja uvijek praštam prvi...


NE BIH TE ZATAJIO

Ako sam te i povrijedio,
ako slagao sam nekada,
ako sam ti srce ranio,
zatajio te ne bih nikada.

Ako sam i druge gledao,
ako sam im poljubac dao,
to ti nikad neću reći
da ti poslije ne bi bilo žao.

Ako sam ti kasno došao,
ako te i nisam nazvao,
kunem ti, evo, iznova,
zataji te ne bih nikada.

Ako sam ti srce ranio,
nisam nikad to prebolio.
Ako sam ti srce ranio,
nisam sebi to oprostio.


KAO

Ne prođe ni dan a da se ne pokajem
za svaku onu riječ zbog koje sam ostavljen.
Izgubljen za raj, stoti puta poražen,
srca smrznuta, od tebe zaboravljen.

Ref: Kao da je snijeg u svibnju zauvijek,
kao da sam sam na svijetu oduvijek.

Ne prođe ni dan a da se ne rastužim,
dovoljno je da samo oči otvorim,
paučine nit spušta se niz zidove,
prstom pišem ti ime usred prašine...



- 15:19 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

*zovem se ____
*iz samobora
*best frendica spoiled face
*slušam sve-od narodnjaka do stranog
*ostalo ćete saznat kroz postove

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Jedna od meni dražih pjevačica!

Image hosting by Photobucket
Najzgodniji tip na svijetu!!!!

MY LAST BREATH

Hold on to me, love
You know I can't stay long
All I wanted to say was I love you
And I'm not afraid
Can you hear me
Can you feel me in your arms

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

I'll miss the winter
A world of fragile things
Look for me in the white forest
Hiding in a hollow tree (come find me)
I know you hear me
I can taste it in your tears

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Closing your eyes to disappear
You pray your dreams will leave you here
But still you wake and know the truth
No one's there

Say goodnight
Don't be afraid
Calling me, calling me
As you fade to black

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight


Cursors