Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket


Image hosting by Photobucket
Navijam za najbolji klub svijeta!!!!

mala_plava 78

srijeda, 15.03.2006.

evo me opet...

ovo je ćak moj drugi post...jučer nisam pisala jer nikak nisam stigla. bila sam u zagrebu na testiranju to se zove profesionalno usmjerenje nakon srednje škole il tak nekak. morala sam se probudit u šest!!! jer to počinje u osam ak zakasniš PAZI! minutu ništa, gotovo je možeš doma. e tak sam ja tam došla čak 10 min ranije. i ljepo sam se tih 10 min smrzavala vani ispred zgrade. i točno u osam ni minuta prije ni kasnije mi smo ušli unutra. tam je bilo par ljudi iz moje škole. pozdrav onima koji su iz mog turnusa(petra, veki). e, i kaj je najgore od svega to glupo testiranje traje SAMO tri i pol sata, s tim da smo imali 20 min odmora. u ta tri i pol sata smo rješavali hrpu testova.. čovječe u mjesec dana nisam pisala tolko testova kolko sam jučer. al dobro tip koji je bio s nama bio je super i stalno je provaljivo neke fore. a ni testovi nisu bili tak strašni sve sam znala kolko tolko samo sam matematiku ono... totalka zaribala. pozdrav pudlici koja je u našoj školi najbolja učenica iz matiše. pusa pudly, hvala na ćak tri komentara(ćak mi je i to puno). i tak sam ja nekak izdržala ta tri i pol sata, a i kak nebi kad sam znala da poslje sa starom idem u šoping tak da mi je to dalo snagu... e da to ću tu napisat jer ja inače imam savršeno pamćenje pa da ne zaboravim. 6.4. moram opet tam ić na lječnički pregled jer možda dobijem i neke bodove(a to bi mi jako dobro došlo). i na razgovor sa psihologom(a i to bi mi isto dobro došlo). ma ne, za sad sam jo normalna(bar kolko je to moguće u mom slućaju). to je ovaj put za razgovor koju bi srednju školu trebala upisat na temelju toga kak sam rješila onu hrpu testova. kad već tolko spominjem srednju školu da napišem i kaj bi htjela upisat. pa moja dosta velka želja je da idem u ekonomsku u medulićevu. tam bi trebale ić ja i razmaženka(spoiled face).
e da poruka mojoj dragoj razmaženki: ono sa tušem, samo da znaš posuđivat ćeš mi svoj sve dok ne skupim pare da si kupim novi koji ću, naravno, držat 555 km dalje od tebe. draga moja nisam se ja naljutila na tebe tolko zbog toga kaj si OPET po 555. put napravila sranje mojim stvarima nego zbog toga kaj si se svaki put ponašala koda te baš boli briga. danas si me iznenadila s onim kaj si se ispričala na svom blogu, tak da ti je za sad sve oprošteno. i nemoj zaboravit sutra uzet tuš u školu. pusa stara:-)
još samo da napišem da ja nisam stavila ovu sliku od alicie keys to je meni moj dragi merly malo preuređivo blog pa se malo zabunio i ˝slučajno˝ stavio tu...curu... ja ROKO ne slušam nju znam samo jednu njenu pjesmu onu failin, e da i onu you don`t know my name, dobro dvije. roko makni mi je što prije jer mi pije živce. i daj mi molim te stavi ak uspiješ nabavit sliku od prljavca, htjela bi ih imat na blogichu(sorry ak te gnjavim). ok, idem ja sad. BOOOK!!!!

- 21:51 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

*zovem se ____
*iz samobora
*best frendica spoiled face
*slušam sve-od narodnjaka do stranog
*ostalo ćete saznat kroz postove

Image hosting by Photobucket

Image hosting by Photobucket
Jedna od meni dražih pjevačica!

Image hosting by Photobucket
Najzgodniji tip na svijetu!!!!

MY LAST BREATH

Hold on to me, love
You know I can't stay long
All I wanted to say was I love you
And I'm not afraid
Can you hear me
Can you feel me in your arms

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

I'll miss the winter
A world of fragile things
Look for me in the white forest
Hiding in a hollow tree (come find me)
I know you hear me
I can taste it in your tears

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Closing your eyes to disappear
You pray your dreams will leave you here
But still you wake and know the truth
No one's there

Say goodnight
Don't be afraid
Calling me, calling me
As you fade to black

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight

Holding my last breath
Safe inside myself
Are all my thoughts of you
Sweet raptured light
It ends here tonight


Cursors