Da slon može skočiti bio bi savršena životinja

nedjelja, 03.12.2006.

Primjetih da se bojim

Sjedim na obalama svojega sna
Bojim se zore svoga jutra
Bojim se što će biti sutra
Jer znam da me ćeka samo jad i bijeda ovoga svijeta
Bojim se života
Bojim se nota što u tišini prodiru u polu tminu moje jave
...
...
...

I zašto ljudi teže svijetlu,
Možda se baš tamo krije mrak
u neispisanim stihovima tražim spas
Ja, ne poželjna kiša proljetnoga dana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Male ptice lete u jatu a orlovi lete sami, ali među malim pticama je zabavno

Vrapci živ,živ,živ

Pa onda skočiš koji put, i naravno paziš da ne padneš buduci da je borba za mrvicu kruha dragocjena... živ živ

03.12.2006. u 20:49 • 19 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Blogopis

Bok, kako ste? Ja sam blog i pisem po sebi, pa se mama dere na mene... "Žasto se šaras po meni" ja kažem a zašto ne oprosti mama pa tu nema dva bicikla... i onda dobijem šamar te odem plakati u najsvijetliji kutak svoje sobe, gdje se inače i kažnjavam do kasno u noć bićem kada mama ode spavati DA DA POGODILI STE JA SAM PANKERICA92 i zavladat ću svim prodavaonicama tekstila u boji... za ljude sa stilom, tekstilom


Image Hosted by ImageShack.us

The Porliuk's mlada perspektivna grupa sa tekstilom...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TO je to pankersko A

Image Hosted by ImageShack.us


ovo se cak i meni svida a ne samo maloj pankerici :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Faust ili Mefistofeles, mit ili stvarnost

Zapitala se mala darkerica, dok je koračala kroz svoju, već zakržljalu maštu... budući da je već stara, a za nju je mašta djecija stvar... ne shvaćena u vlastitom svijetu, ne želi shvatiti druge... iz mržnje je prelazila u mržnju.

Linkovi

nista
nista
nista
1.
2.
3.
5.
6.
7.
8.
9.

I di smo sad?

Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore


...obećanja su jeftina a život je tako skup...

MSN itd...

Evo ako nekome trebam nesto hitno, a neda mu se trositi keš ne mobu

MSN- Balich00@hotmail.com

ICQ- 228-700-441