Da slon može skočiti bio bi savršena životinja

srijeda, 04.10.2006.

Ljeto ode

Prošlo je ljeto, tko je jebo jebo je

Eto ode, kada skupim volje postat cu slike sa svojih putovanja, a volje sam odavno izgubio kada primjetih da koliko god žrtvovao sebe uvijek ima kretena koji te koči u tvojoj kreativnosti... i želji da pokreneš nešto, što se davno trebalo pokrenuti ... čovjeka....

Napokon smo završili spot za Stillness koji smo snimali 2 tjedna Splitu i Zagrebu za pjesmu "Legenda o trubadurima ili vatra je đavo" za 2-3 tjedna možemo ga očekivati na kutiji ispred nosa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Godine prolaze a medicina napreduje ili se barem pravi, toliko otkrivenih stvari a ljudi se ne liječe, na žalost mi smo još na stadiju kada će naši doktori učiniti sve samo da sakriju svoju nesposobnos za plemenitu pomoc covjeku... sjetih dok ovo pisem one stare... u bolnici parcovi pojeli bebe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto skupio sam volje u kasnije nocne sate...


hmm prvo Zadar... pijanke u vlaku tamo i nazad

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mrki, legenda, šaro se markerom cijelo vrijeme, i jeo ogromni sendvic 2 dana sa puno luka i rostilj kobasicama...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vec, hehehehe... car alkohlicar bez predrasuda, pozitivni hipi, istetoviro si televizor i daljinski markerom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Okac, pozitivac, prekrasna osoba

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja, weiss i jedan decko iz ekipe 031 (uglik)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

da, dobra predpostavka....

povratak pa onda Zadar...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Veca, hmmm

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doslovno samo zapili pare, tu vecer kada smo se vracali iz starog grada... naso sam na benzinskoj mp3... i jos su se neke sretne stvari dogodile :D

a href="http://img90.imageshack.us/my.php?image=dsc06783jl9.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

redom okac, ja , mrki... na putu ... vedrana slika

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Vecaaaaaa, predivna osoba....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MRKIJEV 18rod...


i jos

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ali mi smo nesto i radili...

s nama su bili bendovi marionete i bed...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


I pjesma nisam ja gay gey u originalnoj izvedbi Zvoneta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Evo i marionete i skoro cijela ekipa, neda mi se vise postati ima ih hrpa :D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sljedece je na redu Grčka, Engleska, i Makedonija... vidjet cete iste face ali neka

I ona slike sa snimanja spota cim ih dobijem :D


04.10.2006. u 23:27 • 28 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Blogopis

Bok, kako ste? Ja sam blog i pisem po sebi, pa se mama dere na mene... "Žasto se šaras po meni" ja kažem a zašto ne oprosti mama pa tu nema dva bicikla... i onda dobijem šamar te odem plakati u najsvijetliji kutak svoje sobe, gdje se inače i kažnjavam do kasno u noć bićem kada mama ode spavati DA DA POGODILI STE JA SAM PANKERICA92 i zavladat ću svim prodavaonicama tekstila u boji... za ljude sa stilom, tekstilom


Image Hosted by ImageShack.us

The Porliuk's mlada perspektivna grupa sa tekstilom...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TO je to pankersko A

Image Hosted by ImageShack.us


ovo se cak i meni svida a ne samo maloj pankerici :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Faust ili Mefistofeles, mit ili stvarnost

Zapitala se mala darkerica, dok je koračala kroz svoju, već zakržljalu maštu... budući da je već stara, a za nju je mašta djecija stvar... ne shvaćena u vlastitom svijetu, ne želi shvatiti druge... iz mržnje je prelazila u mržnju.

Linkovi

nista
nista
nista
1.
2.
3.
5.
6.
7.
8.
9.

I di smo sad?

Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore


...obećanja su jeftina a život je tako skup...

MSN itd...

Evo ako nekome trebam nesto hitno, a neda mu se trositi keš ne mobu

MSN- Balich00@hotmail.com

ICQ- 228-700-441