Da slon može skočiti bio bi savršena životinja

utorak, 11.07.2006.

Lješnjaci su utučena gamad

Da, jadni mali ljudi... smatram da nidu djeca za svakoga i trebalo bi , kao i za vožnju autom biti i dozvola jesi li sposoban za to da budes roditelj...


A vi male pankerice.. pazi te se...jel... da ne bi ispalo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

11.07.2006. u 08:29 • 20 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Blogopis

Bok, kako ste? Ja sam blog i pisem po sebi, pa se mama dere na mene... "Žasto se šaras po meni" ja kažem a zašto ne oprosti mama pa tu nema dva bicikla... i onda dobijem šamar te odem plakati u najsvijetliji kutak svoje sobe, gdje se inače i kažnjavam do kasno u noć bićem kada mama ode spavati DA DA POGODILI STE JA SAM PANKERICA92 i zavladat ću svim prodavaonicama tekstila u boji... za ljude sa stilom, tekstilom


Image Hosted by ImageShack.us

The Porliuk's mlada perspektivna grupa sa tekstilom...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TO je to pankersko A

Image Hosted by ImageShack.us


ovo se cak i meni svida a ne samo maloj pankerici :)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Faust ili Mefistofeles, mit ili stvarnost

Zapitala se mala darkerica, dok je koračala kroz svoju, već zakržljalu maštu... budući da je već stara, a za nju je mašta djecija stvar... ne shvaćena u vlastitom svijetu, ne želi shvatiti druge... iz mržnje je prelazila u mržnju.

Linkovi

nista
nista
nista
1.
2.
3.
5.
6.
7.
8.
9.

I di smo sad?

Samo živimo iz dana u dan
i svaki san davno nestao je izbrisan…
Koga da pitam brate, tko će mi dat odgovore
reci bilo šta osim da je moglo biti gore


...obećanja su jeftina a život je tako skup...

MSN itd...

Evo ako nekome trebam nesto hitno, a neda mu se trositi keš ne mobu

MSN- Balich00@hotmail.com

ICQ- 228-700-441