love and peace 4 u 2 be happy

utorak, 15.04.2008.

SLOBODA

Sto je sloboda?
Neki bi rekli da si slobodan kada nema skole, kada te starci pustaju da budes dugo vani. Kada si single, kada imas svoj posao i kada sam zaradujes za zivot. Jesmo li zbilja tada slobodni?
Mi zivimo u slobodnoj zemlji, imamo vlastiti jezik i sami vladamo svojom drzavom, zivimo u demokraciji.hrvatska
"Mi smo se za slobodu borili!!!!"
Jesmo li zadovoljni tom svojom drzavom i zivotom u njoj?
Jesmo li zadovoljni kada radimo i sami zivimo?
Jesmo li zadovoljni kada smo single?
Mislim da je na sva tri pitanja odgovor NE, bar kod
vecine stanovnika ove drzave...hrvatska

Necu ovdje o politici jer ona ima najmanje veze sa slobodom.
Necu ni o ljubavi niti o bracnom statusu.
Ovdje je rijec o covjecnosti.
O nasoj sebicnosti i pohlepnosti.
O nasim ocekivanjima.

Janis Joplin kaze da je sloboda samo rijec koja oznacava stanje
duha i tijela u kojemu nam nitko nista ne moze oduzeti.

"Freedom is just an other word for nothing have to lose."

No, jesmo li mi zadovoljni kada nemamo nista?
Naravno da nismo! Svi mi zudimo za vecim, jacim, boljim i skupljim
stvarima. I svi mi zelimo osobu za koju mislimo da je savrsena za nas.
Zapravo, svi mi zelimo samo nesto ili nekoga posjedovati.
Ovdje nikoga ne osudujem, svi smo mi samo ljudi...partynjami
smokin

Sada ispada da nitko zapravo nije zadovoljan dok je slobodan...
Naravno da smo mi zadovoljni, samo svatko dozivljava slobodu na svoj
nacin.
Netko sljepo slijedi svoje ideale, netko postuje nekog vladara, netko zeli
anarhiju i ne slusa nikoga osim sebe. Ali, svi mi postujemo nekakve
zakone i bez nijh bili bi izgubljeni. Jer mi smo homo sapiensi
koji samo pokusavaju opstati u dungli suvremene civilizacije.

Ja mislim da je sloboda potpuno apstraktni pojam kojeg su izmislili robovlasnici da bi nekako uvjerili robove da ih oni posjeduju i da
su iznad njih, jer su slobodni.
Jesu li oni zaista bili slobodni?
Sumljam...
I oni su robovali, samo drukcijoj vrsti robovlasnika...
Bila je to politika, novac i moc.
Sada je to robovanje jos izrazenije.
Novca je sve vise, sve je vise laksih nacina da se dode do moci, a sve manje onih postenih nacina.

Robujemo od droge do mode.
Od ljubavi do rata.
Uvijek ce netko biti rob, a netko ce samo misliti da je robovlasnik.
Sto zapravo treba uciniti da bi bili potpuno slobodni i zadovoljni u isto vrijeme?
Neznam.


posveceno: Ajsalk (jedinoj slobodnoj osobi koju znam) i Vladi Kristlu (najslobodnijem covjeku





- 15:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.