nedjelja, 15.04.2007.

A oPrOsTiTe ZbOg DuGoG čEkAnJa Na PoSt!!!!!!!!!

Eeeeeeeeeeeeeeeee!Ljudi...Kako ste?Šta se radi?Šta ima novo?Evo ja sad nakon dugog vremena pišem post!!!!!Hheehehehehehhahahaha!A sada tek imam nešt zanimljivo!!!!Dobila sam kameru......A kak je ludaaaaaaaaaaaaaaa-ajme!U obliku psića!A kamera mu je u njušci!!!!!!!!!Buciiiii

Moj tata,ja,neki naši prijatelji išli u podravlje...Prijatelj od tate je imo rođendan...........Kupili mu mi nož............................


A Niko ljubomorannnnnnnnnnnut................Pa su ti dječaci :)))(jedan ide u 5 a jedan u 4 raz)došlikod mene.!.
a fora su!!Hhe!Pa smo snimali kao neku tuču!!!!!!heheheheheheheheheheheheheheheheheheh




Ae ljudi to je to za danas!

pozzzzzzzzzz i kisskiss

mahmahmah

- 09:18 - ae nabaci koji komm...hehe (7) - ak ti se baš troši boja...;))) - A oPrOsTiTe ZbOg DuGoG čEkAnJa Na PoSt!!!!!!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.