subota, 17.02.2007.

Ma neki post

Evo pišem ovaj post!ŁoŁ............jućer mi je bio super dan u školi=).............prvi sat priroda
pa moram odgovarat.............misla sam da ništa neću znat,a odgovarala sam tak brzo...........a fora što moš birat lekciju............ja misla da ću sve odgovaratzujo...............dobila sam 5.............ma to je meni normalno...................ali nisam štreberica!!!!!!!!!!!!!!!Ja više vremena provodim vani ili na kompu nego za knjigom..........iiiii da ako neko ima msn moju adresu znate pa se možemo dop=)))
sad sam saznala da će mi doći gosti na rućak.A oni se zovo Marko i Filip............a ja u simsima dobila blizance i zovu se Marko i Tony i sad ako marko vidi marka u simsima mislit će.............ali nisam zaljubljena u njega =)................misli da je to to od ovog posta.............ja nevolim pisat duuuuugaćke postove......................ae pusa i pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!


JOŠ JEDNOM PONAVLJAM MSN ADRESU:babycat5555@hotmail.com

- 10:36 - ae nabaci koji komm...hehe (42) - ak ti se baš troši boja...;))) - Ma neki post -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.