četvrtak, 01.02.2007.

a.......šta me briga za naslov

evo novi post..............kak da poćnem?Ma najbolje iz poćetka ŁoŁ!Samo se pitam zašto kad dođem na bilo koji blog je zadnji post bio 27.1.07???????
Sad će ovo biti kratak post jel ću kad tata dođemorat objašnajvat zašt sam dobila 3 iz matematike..........ma to je normalna ocjena meni! 3??????????Šta tu ima loše..............ma šta se ja zamaram time................jooooooooooooooj sad će doć za 5 min..............moram brže pisat.....a i šta da pišem???????Joj sad matej zvoni da idem do vrline sa njim......de ajde moram pisat post.............iii nemam više ništa za bisati.....................................pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz i kiss

- 15:07 - ae nabaci koji komm...hehe (33) - ak ti se baš troši boja...;))) - a.......šta me briga za naslov -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.