mrzim novu godinu. čangrizava sam. nisam. mrzim usiljena slavlja općenito. a NG je baš to. trebala sam ići sa nekim prijateljima u sarajevo. ali je to u nekom trenutku postalo previše nalik na planiranje "slavljenja nove godine" da smo na kraju svi odustali. iako je plan bio turizam, štetnja po gradu i okolnim brdima, selima i slichno. ali NG u kombinaciji sa bajramom koji je u subotu je bilo too much jednostavno.
zato ću ja nešto slićno kao prošle godine, doma i shetnja po kvartu. ove godine će to biti po nasipu. a na dobar tulum ili u dobru zeku van negdje mogu kada god poželim. evo bijah jučer. i bilo je dobro. a nije bila nova godina. i niš spešl. samo smo izašli i malo se zekali.
u svakom slučaju to ne znaći da vam ja ne zhelim da u novoj godini sve što je ove bilo loše bude bolje. ako se snadjete u rechenici vidjet chete da vam ne zhelim nish loshe.
ljubi vas mala
p.s. i u koju glupastu kategoriju da stavim sada ovaj post? u zdravlje? humor? film možda? eto ga u osobno. i dalje mislim da vam fali jedan lifestyle category.
zato ću ja nešto slićno kao prošle godine, doma i shetnja po kvartu. ove godine će to biti po nasipu. a na dobar tulum ili u dobru zeku van negdje mogu kada god poželim. evo bijah jučer. i bilo je dobro. a nije bila nova godina. i niš spešl. samo smo izašli i malo se zekali.
u svakom slučaju to ne znaći da vam ja ne zhelim da u novoj godini sve što je ove bilo loše bude bolje. ako se snadjete u rechenici vidjet chete da vam ne zhelim nish loshe.
ljubi vas mala
p.s. i u koju glupastu kategoriju da stavim sada ovaj post? u zdravlje? humor? film možda? eto ga u osobno. i dalje mislim da vam fali jedan lifestyle category.
pomoć pri kupovini poklona, moja vama
d**** says:
ivy!
i** says:
molim djagi
d**** says:
usa
d**** says:
jeo sam nad tastaturom pa mi p ne radi uvijek
i** says:
hehehe
i** says:
usap?
d** says:
please info: trgovina ž. donjim rubljem al da nije u strogom centru grada
d**** says:
ups-a
i** says:
a predpostavljam da ti ni centri ne odgovaraju?
i** says:
na king crosu imaš dva
i** says:
dobra
d**** says:
si luda
i** says:
odličan izbor, sexy time rublje, cijene prihvatiljive dapaće
i** says:
ja bila jučet na KC nije gužva bila
d**** says:
vanka mi je ruke. istočni dio grada ili oko džamije?
d**** says:
u pevecu npr
i** says:
au
i** says:
hmmmm
d**** says:
računam ako ti ne znaš, ne zna niko
d**** says:
mogla bi otvorit firmu sa savjetima poslovnim muškima šta da uzmu ženama i ljubavnicama
naravno da sam smislila gje da neđe navedenu trgovinu. i ne nisam mu održala predavanje o šovinitičkom poklonu, možda nije za ženu, možda je za ljubavnika. ali mi je dao ideju.
nisam firmu otvorila, ali jesam blog. daklem, dječaci, muškarci i oni koju bi to htjeli biti, mogu i tetke koje ne znaju kome kaj pokloniti imate blog, imate moj mail. recite za koga vam treba poklon (spol, dob, lifestyle) i okvirni budget. imate još vremena za obaviti kupnju...ja bum vam sigurno odgovorila!
P.S. jebale vas kategorije na blogu!!! kam da svrstam ovaj post? ja bi u lifestyle ili savjeti, ali k... nema toga na našem milom blogu. pa se sada post nalazi u obitelji, sexu i modi a vi si mislite!
ivy!
i** says:
molim djagi
d**** says:
usa
d**** says:
jeo sam nad tastaturom pa mi p ne radi uvijek
i** says:
hehehe
i** says:
usap?
d** says:
please info: trgovina ž. donjim rubljem al da nije u strogom centru grada
d**** says:
ups-a
i** says:
a predpostavljam da ti ni centri ne odgovaraju?
i** says:
na king crosu imaš dva
i** says:
dobra
d**** says:
si luda
i** says:
odličan izbor, sexy time rublje, cijene prihvatiljive dapaće
i** says:
ja bila jučet na KC nije gužva bila
d**** says:
vanka mi je ruke. istočni dio grada ili oko džamije?
d**** says:
u pevecu npr
i** says:
au
i** says:
hmmmm
d**** says:
računam ako ti ne znaš, ne zna niko
d**** says:
mogla bi otvorit firmu sa savjetima poslovnim muškima šta da uzmu ženama i ljubavnicama
naravno da sam smislila gje da neđe navedenu trgovinu. i ne nisam mu održala predavanje o šovinitičkom poklonu, možda nije za ženu, možda je za ljubavnika. ali mi je dao ideju.
nisam firmu otvorila, ali jesam blog. daklem, dječaci, muškarci i oni koju bi to htjeli biti, mogu i tetke koje ne znaju kome kaj pokloniti imate blog, imate moj mail. recite za koga vam treba poklon (spol, dob, lifestyle) i okvirni budget. imate još vremena za obaviti kupnju...ja bum vam sigurno odgovorila!
P.S. jebale vas kategorije na blogu!!! kam da svrstam ovaj post? ja bi u lifestyle ili savjeti, ali k... nema toga na našem milom blogu. pa se sada post nalazi u obitelji, sexu i modi a vi si mislite!
ne znam ni kako bi nazvala ovo
ne znam kada točno, da znam polinkala bi vas na taj datum, pisala sam o tome kako tu u HK postoji upozorenje za sve. od tajfuna, do požara, od malo jače kiše do zabranje pljuvanja po cesti. na TeVeju se sve to isto tako reklamira putem raznih reklamnih spotova. kada malo bolje razmislim, na HK nacionalnoj televiziji, ali i na onim komercijalnim, najčešće se vrte neki spotovi upozorenja (požar, malarija, dobro kuhajte hranu itd). vrlo je malo baš pravih reklama a i te su najčešće za dijamante, pokoje sredstvo za pranje veša i dosta reklama za nokiju. međutim reklama koju sam jucher vijdela na tv apsolutni je pobjednik u sivm kategorijama, od reklamiranja do beskorisnog iskorištavanja medijskog prostora. "spot" izgleda od prilike ovako:
široki kadar, dnevni boravak, "tata" čita novine, "djete" crta, u lijevom uglu pogled u radnu sobu "baka" za mašinom nekaj šiva.
zoom in u malu, zadimljenu, uparenu kuhinju. "mama" sva znojna, u nećemu što nalikuje kuti i sa krpom na glavi (mislim da bi trebala biti marama) kuha. puše, uzdiše. vrti očima. ispred nje je ogroman lonac u kojem pliva neko povrće.
mama proviruje kroz vrata male kuhinje i moli djete da joj pomogne nešto napraviti, recimo da moli da skupi veš i stavi ga na pranje.
- ne mogu mama, vidiš da crtam! - odgovara dijete.
kamera šeće od člana do člana koji svaki izmišljava razlog zašto on ne može to nešto napraviti. s obzirom da se radi o tipičnoj kineskoj obitelji u istoj kući žive mama, tata, baka, djed, djeca i još neki neidentificirani članovi. mama sve "tužnija i tužnija". krpa joj se sva od tuge naherila na glavi.
u jednom trenutku "baka" namigne "tati" i kaže "mami" (o.k. nisam sigurna ali čini mi se da ide ovako) - pa nije majčin dan pa da ti pomažemo.
mama u šoku, tužna (krpa joj skoro pala sa glav)
vesela se obitelj počinje se smijati, kao šalili su se. namiguju jedni drugima
- ali je zato prvi april! pa naravno da ćemo ti pomoći - kažu u glas
i svi sretno krenu mami, koja se odjednom proljepšala, pomagati u kućanskim poslovima
autor reklame: neki counsel za obitelj, državna institucija slična recimo našim ministarstvima i njihovim povjerenstvima.
kaj nije divno? nedavno sam pisala o situaciji u školama i o odgoju djece općenito. što točno poručuje ova reklama. koja je potreba za istom? zar su stvari u obiteljima otišle tako daleko da se, loš, edukativni TV spot mora emitirati u prime time na nacionalnoj televiziji? zašto je netko uopće odlučio to staviti na televiziju? zašto baš mama jadna u kuhinji uparenoj stoji? zašto mami i tati nije nitko objasnio davo prije da oni moraju djecu naučiti osnovnim obiteljskim i društvenim vrijednostima? zar je potrebna televizija da bi u djecu ugradila osnovni odgoj i pravila ponašanja? tko je i kada odlučio tu odgovornost skinuti sa roditelja? očigledno da je netko shvatio da je došlo vrijeme u svoje ruke! ako djeca o nasilju, rizičnom ponašanju i slično uče od svojih super heroja i idola i ikona novog doba sa TV onda je stvarno izgleda došlo vrijeme da se bon ton, odgoj, edukacija i slični presele na TV. i to kao reklamni spotovi. tako da gledanost padne. jer svi koji imaju imalo veze sa medijima znaju da gledanost naglo pada čim krene neki EPP.
ili je hong kong "samo" stvarno jedan tako sjeban grad? u kojem se ljudi moraju osloniti na strance i televiziju da im odgajaju djecu? ili nam je to svima budućnost. ajde nek me sad neko pita zakaj mislim da je bolje ne imati djecu. pa vidite na što ih osuđujem ako ih rodim!
široki kadar, dnevni boravak, "tata" čita novine, "djete" crta, u lijevom uglu pogled u radnu sobu "baka" za mašinom nekaj šiva.
zoom in u malu, zadimljenu, uparenu kuhinju. "mama" sva znojna, u nećemu što nalikuje kuti i sa krpom na glavi (mislim da bi trebala biti marama) kuha. puše, uzdiše. vrti očima. ispred nje je ogroman lonac u kojem pliva neko povrće.
mama proviruje kroz vrata male kuhinje i moli djete da joj pomogne nešto napraviti, recimo da moli da skupi veš i stavi ga na pranje.
- ne mogu mama, vidiš da crtam! - odgovara dijete.
kamera šeće od člana do člana koji svaki izmišljava razlog zašto on ne može to nešto napraviti. s obzirom da se radi o tipičnoj kineskoj obitelji u istoj kući žive mama, tata, baka, djed, djeca i još neki neidentificirani članovi. mama sve "tužnija i tužnija". krpa joj se sva od tuge naherila na glavi.
u jednom trenutku "baka" namigne "tati" i kaže "mami" (o.k. nisam sigurna ali čini mi se da ide ovako) - pa nije majčin dan pa da ti pomažemo.
mama u šoku, tužna (krpa joj skoro pala sa glav)
vesela se obitelj počinje se smijati, kao šalili su se. namiguju jedni drugima
- ali je zato prvi april! pa naravno da ćemo ti pomoći - kažu u glas
i svi sretno krenu mami, koja se odjednom proljepšala, pomagati u kućanskim poslovima
autor reklame: neki counsel za obitelj, državna institucija slična recimo našim ministarstvima i njihovim povjerenstvima.
kaj nije divno? nedavno sam pisala o situaciji u školama i o odgoju djece općenito. što točno poručuje ova reklama. koja je potreba za istom? zar su stvari u obiteljima otišle tako daleko da se, loš, edukativni TV spot mora emitirati u prime time na nacionalnoj televiziji? zašto je netko uopće odlučio to staviti na televiziju? zašto baš mama jadna u kuhinji uparenoj stoji? zašto mami i tati nije nitko objasnio davo prije da oni moraju djecu naučiti osnovnim obiteljskim i društvenim vrijednostima? zar je potrebna televizija da bi u djecu ugradila osnovni odgoj i pravila ponašanja? tko je i kada odlučio tu odgovornost skinuti sa roditelja? očigledno da je netko shvatio da je došlo vrijeme u svoje ruke! ako djeca o nasilju, rizičnom ponašanju i slično uče od svojih super heroja i idola i ikona novog doba sa TV onda je stvarno izgleda došlo vrijeme da se bon ton, odgoj, edukacija i slični presele na TV. i to kao reklamni spotovi. tako da gledanost padne. jer svi koji imaju imalo veze sa medijima znaju da gledanost naglo pada čim krene neki EPP.
ili je hong kong "samo" stvarno jedan tako sjeban grad? u kojem se ljudi moraju osloniti na strance i televiziju da im odgajaju djecu? ili nam je to svima budućnost. ajde nek me sad neko pita zakaj mislim da je bolje ne imati djecu. pa vidite na što ih osuđujem ako ih rodim!
Nisam u Zagrebu. To ste shvatili. Budim se ujutro neki dan i dočekuju me na mobu poruke od 100 nekih ljudi. Piše mi između ostaloga frendica: NISAM TE VIJDELA 3, 4 GODINE A TI SVE LJEPŠA I PAMETNIJE ZBORISH. Bila sam na TV. Nisam javna osoba. Naravno da mi je laslako.
Pohvalim se frendu. On me iznapada, u stilu da kaj sam tak tašta i plitka.
Bila sam opet na TV. Rekla mi je druga frendica da sam bila cool. Smirena. Sexy. Sigurna. Nisam rekla frendu.
Ni nechu. Iako sam shvatila da je moja reakcija normalna. Svi smo mi tašti, uključujući i navedenog gospodina. Taština je jednostavno dio većine naših karaktera. Volimo biti pohvaljeni, volimo dobro nešto napraviti. Neki se sa tom taštinom zanju nositi a neki ne. Neki odbijaju komlimente a u stvari ne kuže da na taj naćin samo traže još. I hrane svoju taštinu.
- Super si to napravila.
- Ma, daj molim te, nisam.
- Jesi! Jesi!
Bolje je odmah priznati! Ko ja npr. Hehehe. Zašto mi na kraju krajeva ne bi bilo drago. Sve stvari koje radim što se posla tiche na neki nachi kulminirale su bash tim projetom. Bilo je odlichno. To mi je posao, gusht i zadovoljstvo. I na kraju krajeva, I'm good at what I do. Ne onoliko dobra koliko bi željela biti, ali toga sam svjesna i samo uchim. Dakle, nemam neki bad feeling zato shto me neko pohvalio da sam bila na TV, lijepa i pametno zborila a meni je to pasalo.
Sada moram josh samo skupiti press clipping i CD sa svim javnim nastupima....
Pohvalim se frendu. On me iznapada, u stilu da kaj sam tak tašta i plitka.
Bila sam opet na TV. Rekla mi je druga frendica da sam bila cool. Smirena. Sexy. Sigurna. Nisam rekla frendu.
Ni nechu. Iako sam shvatila da je moja reakcija normalna. Svi smo mi tašti, uključujući i navedenog gospodina. Taština je jednostavno dio većine naših karaktera. Volimo biti pohvaljeni, volimo dobro nešto napraviti. Neki se sa tom taštinom zanju nositi a neki ne. Neki odbijaju komlimente a u stvari ne kuže da na taj naćin samo traže još. I hrane svoju taštinu.
- Super si to napravila.
- Ma, daj molim te, nisam.
- Jesi! Jesi!
Bolje je odmah priznati! Ko ja npr. Hehehe. Zašto mi na kraju krajeva ne bi bilo drago. Sve stvari koje radim što se posla tiche na neki nachi kulminirale su bash tim projetom. Bilo je odlichno. To mi je posao, gusht i zadovoljstvo. I na kraju krajeva, I'm good at what I do. Ne onoliko dobra koliko bi željela biti, ali toga sam svjesna i samo uchim. Dakle, nemam neki bad feeling zato shto me neko pohvalio da sam bila na TV, lijepa i pametno zborila a meni je to pasalo.
Sada moram josh samo skupiti press clipping i CD sa svim javnim nastupima....

hong kong...again
svake godine kada oko pocetka prosinca sletim u HK vech od samog aerodroma ostanem zgrožena božićnim duhom! honkoški aranžeri i visual merchanderi osim sami sa sobom i jedni sa drugima bore se i sa samo oni znaju čime a kao rezultat borbe a sobom ostavljaju goleme kolichine kuglica, stakla, umjetnog snjega....

...zhivotinja koje ili imaju ili nemaju veze sa bozhichem, ovisi valjda iz kojeg kuta gledash...

...svakih 100 metara nichu razna Christmas sela, gradovi, shume, svijetovi...

nema tog foticha dragi moji koji može docharati tu raskoš kitcha ali evo ja sam to pokushala podijeliti sa vama.

mislim da slike govore vishe od rijechi...uglavnom ako vam treba ideja za dekoriranje doma, duchana, shkole i slichno ovdje imate materijala za 5 slijedechih godina! i još malo viška!

...zhivotinja koje ili imaju ili nemaju veze sa bozhichem, ovisi valjda iz kojeg kuta gledash...

...svakih 100 metara nichu razna Christmas sela, gradovi, shume, svijetovi...

nema tog foticha dragi moji koji može docharati tu raskoš kitcha ali evo ja sam to pokushala podijeliti sa vama.

mislim da slike govore vishe od rijechi...uglavnom ako vam treba ideja za dekoriranje doma, duchana, shkole i slichno ovdje imate materijala za 5 slijedechih godina! i još malo viška!


