mala mujer
Trenutno bez naslova
27.05.2005., petak
nemam komentara
Sada sam čitala ovo dolje ne bi li izbacila sva imena iz mailova (iako zakaj sam izbacila ime i prezime tetke iz Renoja ne zna) i shvatila sam kak sam super kul. Pokušavam si odrediti broj dana koliko ću pričekaio ogovor a onda ću im auto zapeljati kroz glavni ulaz i Reno Hrvacka. Nadam se samo da ću moći izaći iz auta.

-----Original Message-----
From: Ja
Sent: Friday, May 27, 2005 3:53 PM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx

Vidim ja od kada se moj "prijedlog" pretvorio u "reklamaciju" Renaultu Hrvatska ni traga ni glasa.

Ako vam slučajno zatrebaju podaci o zadnjem servisu, na njemu je rađeno:
Dijagnostika ubrizgavanja
Test kompresije
Demontaža glave motora (nemam riječi komentara da se na autu starom godinu i pol sa prijeđenjih 12000 kilometare, mora skidati glava)
rastavljanje i ispitivanje glave motora
brušenje ventila.

Na kraju su kada sam dođla po auto na njemu morali mijenjati još i svijećice. I auto je još uvijek ne ispravan. Ima vibraciju koju nije imao kada je kupljen (u leru), kada mu se lagano dodaje gas na niskim turažama se guši, cuka i dalje kad je hladan. I tek u četvrtak ga mogu dovesti na servis. Mene je osobno strah voziti ga da mi negdje ne stane na putu do posla. Bilo bi baš zgodno da mi se ugasi na sred auto puta.

Bilo bi lijepo da mi odgovoritie na mail i da mi kažete baš što Renault Hrvatska misli o ovome, bar prije nego što mail prevedem u pošaljem u vašu uzvišenu kuću u Francuskoj.

Ja


-----Original Message-----
From: ja
Sent: Wednesday, May 18, 2005 8:26 AM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Htjela bi samo napomenuti da nije dva puta nego jednom mijenjana lamda sonda na drugom servisu u Baotiću. Na trećem u Roci nije iako sam ja mislila da je. Kako sam jučer bila tamo provjerila sam.

Pozdrav

Ja

-----Original Message-----
From: ja
Sent: Tuesday, May 17, 2005 10:06 AM
To: ona neka
Subject: RE: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Poštovana,

Auto je kupljeni i prva dva puta servisiran u Auto kući Baotić. Nakon toga treći servis, te danas četvrti, u Auto centru Roca. Kad se već žalim, možda će vas zanimati, ali servis sam promijenila zbog indolencije i totalne ne suradnje Auto kuće Baotić. Naime kao mšto sam napisala, morala sam se za servis auta naručiti (uz rečenicu, gledajte, možete ga dovesti ali nemam vremena danas raditi na njemu), te mi u auto kući, kada sam se treći puta naručila zbog istog popravka, nisu bili u stanju ponuditi zamjenski auto. Ako ništa drugo onda bar zato što je auto treći puta dolazio na servis. Najviše me u stvari naljutila rečenica djelatnika servisa pri tom trećem naručivanju: dovezite auto pa ću se ja sada pozabaviti sa njime. Na moj upt zašto će se te sada pozabaviti sa njime u zar nisu mogli prva dva puta, djelatnik me pitao "Da li sam ja preuzeo auto prva dva puta?" Stvarno me ne zanim tko je preuzeo auto. Za mene je Servis u Baotiću servis i ne zanima me da li na autu radi Pero, Đuro ili tko već.
Podaci o autu: Broj šasije: VF1CM0C0H301xxxx Godina proizvodnje 2003 (kupljen 23.12.2003.) Auto ima 12.000 km.
Kvar: auto cuka, guši se kada mu se doda gas, nemiran je u leru. dva puta je na njemu mijenjena Lamda sonda, jednom u Baotiću u 4.mjesecu 2005 i jednom u Roci u 5. mjesecu. Auto radi normalno 2, tri dana nakon servisa i onda opet počinje cukati. Nemiran je u leru manje vuše stalno.

Nadam se da sam vam dala sve podatke koji su vam potrebni. Ako sam nešto izostavila slobodno me kontaktirajte.

Srdačan pozdrav

Ja


-----Original Message-----
From: onanekaiz odnosasastrankama@renault.hr]
Sent: Monday, May 16, 2005 4:53 PM
To: ja
Subject: Re: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


Postovana gospodjo xxxx,
vas smo e-mail, unatoc tomu sto je u tonu prijedloga, ipak shvatili kao reklamaciju na proizvod. A da bismo reklamaciju mogli obraditi kako treba. molimo da nam dostavite broj šasije vozila i servis u kojem servisirate svoje vozilo. Takodjer molimo da opisete u kratkim crtama "gresku". Naime, greska je preopcenit pojam. Ocekujemo sa zanimanjem vas e-mail Lijepi pozdrav
Renault Nissan Hrvatska
Sluzba odnosa sa strankama
xxxxxxx


----- Original Message -----
From: ja
To:
Sent: Monday, May 16, 2005 3:37 PM
Subject: Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx


> Upit o općim pitanjima: Reklamacije - Broj upita je : 1794xxx
>
> Ulica Kućni br.:xxxxxxxx
> Dodatna adresa 1:
> Dodatna adresa 2:
> Grad:Zagreb
> Poštanski broj:10090
> Zemlja:Hrvatska
> Privatni Telefon:
> Telefon na poslu:
> Mobitel:xxxxxxxxxx
> E-mail:xxxxxxxxxxxxx
> Tema:prijedlog
> Vaš komentar:Predložila bih vam da u svom sistemu, kad ste svi već tak
super umreženi, imate neku lampicu koja se upali kad vam neki auto već 4 puta uservis dolazi zbog iste stvari! Jer kada koncesionaru, odnosno ovlaštenom serviseru nije stalo, možda bi trebalo vama. Sramota. Ja već 4 puta zbog iste stvari idem na servis. Najtužnije je to što se radi o autu koji je star godinu ipol (danas, na dan 4. servisa) te ima cca 12.000 KM!!!
> Tretman osobe, ili auta, mkoji očigledno ima grešku je isti kao i auta
starog 10 godina ili auta koji ide na redovi servis. Ja servis moram čekati. I to po nekoliko dana. I još mi nitko nije ponudio zamjensko vozilo. Šteta je stvarno imati i jednog kvalitetnog čovjeka u prodaji kada vam je post prodaja takva katastrofa. Dragi moji prvi ali sigurno i zadnji Renault u mojoj obitelji. Sada samo čekam da se popravi da ga se mogu ćim prije riješiti, jer vi očigledno nemate namjeru taj auto popraviti. MOlila bih vas da mi se ne obraćate sa mailovima tipa mi smo Renault, oni su koncesionari. Meni je Renault Renault. Vi bi se trebali pobrinuti da je usluga i servis jednak. Na svim adresama.
> Želim naglasiti da se moj upit odnosi na službeno vozilo: NE
Ime
> tvrtke:
> Marka:
> Model:
> Kilometrža:0
> Gorivo:
> Motor:
> Datum prve registracije:
> Broj šasije prema Vašoj prometnoj dozvoli:
> Broj registracije:
> Na koji način želite biti kontaktirani:TEL
> Vaš pristanak za daljnje kontaktiranje:NE

- 15:49 - Reci (5) - Ispiši - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.