ponedjeljak, 10.08.2009.

Sretnih godinu dana sa vama

Evo mene ljudi..........godinu dana je prošlo od moga 1. posta.
1. post mi je bio i naj posjećeniji, svi oni koji su komali prije danas možda i nemaju blog, uglavnom je to i istina. Mnoge blogove sam posjetila u ovih godinu dana, a mnogi od onih koje sam posjetila su sada zatvoreni.
Pa eto da vas malo uputim u priču od ovih godinu dana.

Datum i vrijeme prvog posta: 10.08.2008. (19:16)
Ukupno postova: 16
Mjesec s najviše objavljenih postova: listopad, 2008. (3 postova)
Mjesec s najmanje objavljenih postova: kolovoz, 2009. (1 postova)
Ukupno komentara ostavljenih na vašem blogu: 743
Najviše komentara po postu: 146
Datum i vrijeme kreiranja bloga: 10.08.2008. (18:22)

Moj prvi naslov je bio Aktualne teme, hehe, svaki mjesec sam imala novi dizz, a sada mislin da ću ostati na ovome, jer sam postala veliki fan twilighta- pa ako imate volje posjetite ovaj blog od mene i moje frendice Twilight-girls

Evo par slikca



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


A sada video za sretan rođendan mome blogichu....





a evo videa i od nekih pjesama i naravno likovi iz crtića













Eto toliko za ovih godinu dana, druženja sa vama, nadam se da će te kommati, ako nebudete, morati ću zatvoriti ovaj blog.
Do novog posta----By by mahwavewavemah







11:31 | Komentari (1) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.