srijeda, 31.12.2008.

Novi post je tuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Pa bokić i po starome uvodu: Fala na komićima. Eto Božić i Nova su iza nas čeka nas još jedna godina. Pa pošto nemam baš nekih ideja za post, odlučila san da me upoznate malo bolje ovaj post je posvećen meni. Krenimo redom kao u leksikonu.


Ime: Sandra
Prezime: niije važno, zar ne?
Datum rođenja: 10. 09. 1995.
Horoskopsi znak; Djevica
Ljubavni status: zaljubljena ili u vezi: to ću možda otkriti neki drugi put
Boja kose: smeđa
Boja očiju: plava
Visina: 164cm
Braća ili sestre: nemam
Kućni ljubimac: pas Riki ovo je on

Image and video hosting by TinyPic

Omiljena boja: roza
Hobi: pa gluma i po zimi skijanje
Naj prijatelj: specijalno nitko, svi su OK
Naj prijateljica: super su sve
Naj predmet: biologija
Najgori predmet: tri su zem, pov i gl
Naj glumac: Fernando Colunga
Naj glumica; Susana Gonzales
Naj pjevač: pa zna se THOMPSON


Image and video hosting by TinyPic


Naj pjevačica: Avril
Naj voditelj: neven ciganović, ma zezam se nije mi baš nijedan tako naj možda Igor Mešin
Naj voditeljica: hm... pa niti jedna
Naj film: Kraljević i ja
Naj serija: pasion
Naj pjesma: ima ih dosta ali mislin da je Diva Grabovčeva
Naj sportaš: Luka Modrić
Naj sportašica: Bila mi je Janica, a sada je Blanka
Naj sport: skijanje, a i nogomet iako ga ne igram ali navijam
Naj hrana: mislite da je pizza ko i svakom pa nije štrukle su super
Naj piće: voda, jedino mi ona smiri žeđ, kao što nekima da alkohol
Naj voće: Hm.. ananas
Naj povrće: zelena salata
Naj godišnje doba: neznan morda proliće i jesen jer nije prevruće i prehladno
Naj gori dan u životu: kada se u život uplela jedna draga osoba i sve mi planove premrsila ( nemislim na dečka, nego na curu koja je došla i posvađala se s mojim frendican i one su izgubile povjerenje u mene )
Naj bolji dan u životu: u litu 2008, tako san se dobro zabavljala
Naj blagdan: Božić
Naj knjiga: puno ih pročitan, to mi je jedan od hobija, čak sam napisala i vlastitu knjigu, no mislim da je zadnji dio Harry Pottera
Naj pisac: J.K.Roling i Miro Gavran
Naj plišanac: iman ih jako puno svi su mi dragi
Naj časopis: OK! ma super je
Naj čokolada: mliječna, naj bolja je jer je jednostavna, a od okusa jagoda i keks i pucketava je dobra al mi se nikako povraće po njoj
Naj mjesto na svijetu: moje mjesto
Naj marka odjeće: hm.. pa neznam točno
Naj marka tenesica: nike, puma ...
Naj stvar: naušnice i lakovi za nokte
Naj auto: limunzina, tako je profinjena
Naj igra na kompu: ski challenge
Naj prof: Ratko
Naj profa: razrednica
Naj igra općenito: monopoli

I što još reći izgleda ništa. valjda ste me sada bolje upoznali, novi post je 14.2; a do tada pus@mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

P.S. žao mi je ali još neću staviti svoju sliku, identitet će ostati tajna još koje vrijeme.
pozmahwavemahwave


19:06 | Komentari (53) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.