ponedjeljak, 20.10.2008.

Bok svima, fala na komovima, ponajprije. Možda su neki od vas mislili da ja ne volim životinje. DA bih dokazala suprotno u ovom post sam vam zadala da se brinete za moje vlastite životinje. Prve životinje za koje se morate brinuti su kućne, no među njima se iskrao jedan vučić, no on kao da je domaća životinja, jer ga zaista neki ljudi drže kod sebe doma, nego krenite vi putem mojih životinja i dobro se brinite o njima, SRETNO











































A evo i nekih domaćih životinja:









































Evo još dvije kućne životinje















A evo i nekih divljih životinja:



























































Pošto ja svakih mjesec dana pišem post, sljedeći će bit 14.12, a vi nećete znati kakvo pismo pišem sv. Nikoli pa ovako

Dragi Sv. Nikola

Ja bih voljela jedan film od ova tri:Kraljević i ja, Sve što djevojka može poželjeti ili Princezini dnevnici. Donesi puno slatkiša, možda onu igicu drugi život u mojim rukama i možda iPhone I to je to, a možda i nove skije nezan suli mi satre dobre.


Tvoja Sandra



Moj pas Riki


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Eto brinite se za moje životinjice, kao da su prave, a do sljedećeg posta pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz,i tebi Nikola pozzz
kizzzzzzzzzzzzzzzamahwave


18:26 | Komentari (142) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.