srijeda, 03.09.2008.

Napokon i ovaj dan

MOJ JE ROĆKAS BIO TRALALALALAL i to 10.09, ali sam ga slavila 13.09. Sorayte ako kasnije pišem post ali odlučila sam da prođe pa da vam iskomentiram šta sam dobila za roćkas. Pa ovako počnimo redom.

Od Mihaele sam dobila: Jedno malo sjajilo za usne kao privjesak za mobitel.
Naravno i slatkiše sam dobila. Dar je ok sviđa mi se nemogu reći da je grozan , a zapravo je dobarthumbup

Od Viktorije sam dobila:Torbicu sa kozmetikom, bilježnicu i naravno slatkiše juhuuuu. Dar je supach nemam ništa protiv njega hahahahah. zezam se, dar je stvarno okthumbup

Od Franje sam dobila:Pa naravno da sam dobila doezoderans i još nešto ali sry.. nemogu se sjetiti. Dar je dobar sviđa mi se Ok-je. thumbup

Od Anamarije i Ivane dobia sam: Jednu bubamaru, plišanu igračku. Slatka je i fora je. Thanks curke sviđa mi se dar. thumbup

Od Filipa sam dobila: Torbicu za kozmetiku, slatkiše i ako je još nešto sry... ne mogu se sjetiti. Dar je super iako baš nemam blage što san sve dobila ali dar je dobarthumbup

Od Mateja sam dobila: Torbu za na more iako je ljeto prošlo ali biti će za sljedeću godinu. Paket u kojem je pernica, olovka, ravnalo, šiljilo, gumica. Dar je ok ali znamo što je on namjerno učinio, ali o tome neki drugi put. Dar je okthumbup

Od Doris sam dobila: E Doris ako budeš ovo čitala nemoj se uvrijediti jer zaista se ne sjećam što si mi donijela. Pretpostavljam da si mi donijela onu pliš ribicu pa ćemo se praviti da je to tvoj dar. Dar je super nemam lošega komentara i dar je ok.thumbup

Od Marka sam dobila: Cijeli set kozmatike i slatkiše. Dar je odličan, kao prvo i osnovno uopće nije loš iako bi za neke bio. Ali meni je stvarno dobar. I šta da kažem nego dar je okthumbup

Od Luke sam dobila: Keramičkoga miša sa mirisnim svijećama. Super je dar, thanks! I što još reći nego dar je okthumbup

Od Josipa sam dobila: Majicu i spomenar i naravno slatkiše. Dar je supach, sviđa mi se.thumbup

Od Petre sam dobila: Majicu na kojoj piše najbolja prijateljica, fora je dar, a majica pogotovo. Super darthumbup

Eto to bi bili svi. A sada malo mjuze za moj roćkas i to one rođedanke mjuze. RASPALI



još malo



ma evo za zabavu nekoliko pjesama





ovo svakako pogledajte







evo još jedamput ista pjesma ali drugačiji video



eto toliko o videu a sada idemo na slikice


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


eto nadam se da vam je dosta sličica a možda je i previše a šta ćete ne slavi se rođendan svaki dan. Nego komajte mi jer sljedeći post stiže tek za mjesec dana, a do tada pozzwavemah

e da još nešto voljela bih da pojetite ovaj blog na njemu ćete pronaći priče iz moga mjesta šta se događa ovih dana. Pozzmahwave


14:28 | Komentari (120) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.