nedjelja, 10.08.2008.

Aktualne teme

DRagi ljudići ja sam vam malo luda ali sam zabavna. Volim čavrljati o aktualnim temama. Evo kao što vidite veliki sam fan thompsona poslušajte i pogledajte neke njegove mjuze. Nadam se da će te se dobro zabaviti na ovom blogu jer uz mene stiže puno zabave. Eto toliko za sada čujemo se nadam se.sretan

Prva pjesma za vas je Čavoglave pa uživajte u njoj



Nakon domoljubne idemo u obiteljske, uživaj te uz : Moj dida i ja



A sada pjesma o ženi koja se nije htjela udati za turčina nego se je ubila



Dolazi na red i pjesma sine moj za sinove i kćeri poslušajte



Neka niko ne dira u moj mali dio svemira, neka zasvira i ta pjesma



Došla je na red i Lipa Kaja



Svako voli svoje korjene i zato pjesma Tamo gdje su moji korijeni



I za kraj najljepša pjesma Lijepa li si



Uživajte i dalje u thompsonu jer bez brige još će toga biti ovo je tek početak!!!!!!!!

PoOzZ...mahwave


19:16 | Komentari (146) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.