Stvari koje volim radit...
Čitanje Ljudi knjige su zakon i naravno ima ih i dobrih i loših, mada u zadnje vrijeme nemam baš previše vremena (ili otkrila sam blog)
Gledanje filmova I to samo one filmove koji me nečim privuku bila to dobra kritika ili neki super glumac koji u njemu glumi
Feng-shui Počela sam se nedavno bavit time, vidjet ćemo koliko ima istine u tome
Istraživanja paranormalnog (SF i F) Dobro ne baš u doslovnom smislu ali takve me stvari zanimaju
Druženje s frendovimaBilo da idemo van ili samo još jedno obično ispijanje kave meni je to super
Igranje D&D-a Bar sam na par sati netko drugi...
Tračatii to samo zato jer je gušt koliko to loše bilo
Rasprave jer moja mora bit zadnja
Prirodu Jer sam i ja sama dio nje

Amidala...

subota, 11.12.2004.

Sorry... Najteža riječ...

Sorry Seems To Be The Hardest Word
What have I got to do to make you love me
What have I got to do to make you care
What do I do when lightning strikes me
And I wake to find that you're not there

What do I do to make you want me
What have I got to do to be heard
What do I say when it's all over
And sorry seems to be the hardest word

It's sad, so sad
It's a sad, sad situation
And it's getting more and more absurd
It's sad, so sad
Why can't we talk it over
Oh it seems to me
That sorry seems to be the hardest word

What do I do to make you love me
What have I got to do to be heard
What do I do when lightning strikes me
What have I got to do
What have I got to do
When sorry seems to be the hardest word

Kad nekoga povrijedite obično ne znate ste to i napravili. E meni se to desilo i jednoj davnoj zajebanciji. Povrijedila sam jednu dragu osobu. Ono slučajno. Sad nakon dvije godine napokon sam smogla snage i rekla mu... "Oprosti za sve ono loše što sam ti ikad napravila". I taj predivan osjećaj. Da sad znate da je sve ok i da se više oko toga ne brinete. Olakšanje i osjećate se dobro. Potpuno nekako. Postajete dobra osoba jer ste upravo izrekli ono što vam je na duši dugo stajalo. I niste se pokajali zbog vašeg "oprosti". Taj osjećaj je nezamjenjiv i predivan. Jer znate da imate snage za to i još vam je bolje ako ta osoba prihvati tu ispriku. Jeste da je ponekad ta riječ teška za izreć, ali vjerujte mi isplati se.
Pusa
:)

- 02:10 - A na to ti kažeš... (2) - Isprintaj i spali - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko sam ja?
Obična cura iz susjedstva za kojom se muškarci na ulici ne okraću jer je smatraju curom nevrijednom pažnje :). Ona za koju frendovi smatraju da si nije sposobna pronać tipa, koja studira i svoju budućnost ne može ni vidjet a kamo li zamislit.
A sad malo ozbiljnosti... Željela bi tipa a ne bilo koga, željela bi studirat umjetnost, biti ozbiljna cura, i sretna. I možda pomalo drukčija od drugih, rješit se većine strahova koji me koče u životu, i naravno ostat oped ona svoja, obična cura s malo sreće u životu i ljubavi koja je odvažna, pametna i lijepa.

Osmijeh
Osmijeh ne stoji ništa, a dijeluje čudesno.
Obogaćuje onoga kome je upućen, a ne osiromašuje onoga koji ga daje.
Bljesne poput munje i sijećanje nam može trajati zauvjek.
Nitko nije toliko bogat, niti toliko siromašan da bi ga sebi mogao uskratiti i svatko njime dobiva.
On je odmor umornom, putokaz izgubljenom, sunčeva zraka žalosnom i najbolji prirodni lijek protiv ljutnje.
Njega ne možemo iznajmiti, kupiti, posuditi ili ukrasti.
Jer vrijedi zapravo samo kad se poklanja...