U potrazi za srecom

četvrtak, 02.10.2008.

mazica is back

Evo mene nakon dugog vremena, dosta toga se u mom životu promjenilo.... moj mali smaragd se izgleda utaborio... vidjet čemo... nadam se da više nebu zalutao...
Ja sam napokon sretnija, makar sam okružena nekom deprom oko sebe... no meni je čist super...
Malo me muči nos, želudac, konci me svrbe i to onako jeb.... ali nemogu vjerovat da sam toliko smirena i toliko jaka, točno i sama uviđam razliku, prije recimo godinu dana da sam se tak izoperirala sad bi se drečala na sve, bila bi u depri, bila bi onako šmrkljavo cendrava... no sad.... smirena sam konci i pikaju i svrbe i ponekad mi dode da si ih sama povadim ali se sjetim da je danas četvrtak te da je sutra petak i da u subotu šavi idu ex.... yupiiiii!
Neki se pitaju kaj mi nije dosta tih doktora i boleština i neznam ti ja kaj... ne nisam neki jebeni umišljeni bolesnik... ne idem doktoru tj doktoru nisam išla već skoro godinu dana sad su me zeznuli morala sam nosit uputnicu za phd... ne pijem šaku ljekova... nebi ih uopče pila da nema pilula, te povremeno žvačem rupurut, jer me želudac povremeno kresne da neznam kud bi sa sobom... niš drugo ne konzumiram... i mogu reč super mi je...
Možda sam tak zadovoljna jer se radi više o estetici nego o zdravlju ali nema veze..
sad bum bar rekla pacjentima kak je to zastvarno kad ti vade konce...
neki dan dođe frajer, strah ga do ibera i pita: sestro jer ovo vađenje konca, jel to boli?
a ja na to kroz lagani osmeh: ma neeeee, gospon to sam svrbi kad se miče.... mislim si ja u sebi, jebo te maza pa ti u biti ni neznaš kak je to, koliko ljudi ti se mršti stišće oči... i sad pacjent skuži da sam se ja malo lecnula, i onak me zabrinuto pogleda, ( misli si on kaj mala sere...) Na to ja njemu iskreno ja vam nikad nisam imala šavove, pa nemam pojma kak e to, no ono kaj drugi pacjenti kažu, znam da su mi pričali da to jako svrbi...
e nadam se da bu tak i bilo jer sam i ja sad u dilemi, gledam ja te šave kod na prsima i mislim si kaj su gusto načičkani... nevjerojatno kak ih je lijepo ravnomjerno na gusto zašio... a znaju ih i jako zategnut pa onda dok ih primi da ih odreže tu zna čupnuti piknuti malo sa skalpom... sam kad sam gledala kak mi cucku sa sterilizacije puka šave, bilo mi je žao...
ma najvažnije je da nema više tratinčica, i sa sam ja sad napokon sretna.
čujemo se kad ih povade... bum s vama podjelila doživljaje...

02.10.2008. u 21:53 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

unutarnji monolog jedne mazice

vidjeli ste me toliko puta:

Counters
Get a Counters