...moje najdraže slike...=)))

...ja i moja rodica nina...vtp....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

MiH@€Ł@...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ł€oN@..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
J@&Ł€oN@
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
P€Ro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ŽuŁ€
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
MuŠkI DiO rAZrEd@...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ž€N$Ki DiO R@ZrEd@...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Mi NeKe ŽeNsKe PrIjE PaRtY-a...xD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
J@&An@m@Reee...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
LUk@..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
joj moj luđak...najbolji prijatelj također...fkt je predobra osoba,
uvjek je tu za mene,obožavam ga i neznam što bi bez njega...
jako je dobar,i zgodan...

An!t@&j@...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ĐuRo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
P€R!nJo..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

...AnNa&Ja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
...AnNa&Ja&MaTaNa...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...AnĐeLiĆ...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...MaTaNa...
Image Hosted by ImageShack.us

moja ludača,opičena je u sto gradi...
njoj se za sve jebe..luda moja...
voli tošu...=))

...aNnA...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
pička ipo jel da...pa mislim ipak je moja frendica...
hehe..jako dobra osoba,zgodna,ljepa...
SRY TE DEČKI NO ZAUZETA JE!!!

...PeRo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LEGENDA...MY BEST FREND...
LUĐAK KOJEGA NEMA....A KAKO SE TEK SMIJE..
AJME MENI...ZGODAN,LJEP,NOGOMETAŠ,
DOBAR(ipak je moj najbolji prijatelj,hehe)..UVJEK POMAŽE SVIMA...
slobodan je pa navalite...

...MiLe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
legenda..uvjek pomaže...
brani me od svakoga...tnx...
ima curu...XD

...ŽuLe...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ajme da s ovim čovjekom provedete
samo 2 min umrli bi od smjeha...bog kojeg nema niđe...
my best friend forever...jako ga volim(ko frenda,ofc),
puno mi pomaže,voli se zajebavat...

...RoMaNa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ženska je predobra...
uvjek je tu za tebe...

...BaRtOl,LuKa,BeNdEr...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...NInO....na košu....dead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
....gleda se...znate što...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
..neki od nas...jednostavo žele biti djeca....smijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...ja....na stablu....deaddead
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...mali maro....zubozubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
joj taj je mali...bog...
hehe...s njim se uvjek zajebavam,mlatim...
legenda..on mene zajebava...
ma luđak..ljep,zgodan...=)

...ja & anđela...hmmm....zubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...na stablu...smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...PiP0...deadzubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
mali žučo...legenda...
ajme kad on prica price iz djetinstva...
haha...ma bog je...

...SoKy,PiPo i VeDr@n na kupanju...1.4.08nutdeadzubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
...na stjeni...iste osobe,istog dana...zujodeadcool
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ja&đuka...XD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ja&pepy....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ja&anja...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ja&iva...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
ja&ivona...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost








...moje najdraže pjesme...=)))

...laŽu te...

Svakog dana kad
ti sama ostaneš
na mene pomisliš
i more suza isplaćeš

Po ko zna koji put
od nje ti dolazim
legnem kraj tebe
i njenim mirisom te probudim

Refren
Mogu da ti kažu
da za tebe baš i briga me
prićaju da s' jednom, drugom
trećom spavam ubijam te

Da te ćuvam najviše
na svetu kada prevarim te
ali kad ti kažu da te ne volim
tad lažu te

Da se promenim
kažeš teško je
ko jednom prevari
da bude veran kasno je

Evo kajem se
i ne bih podneo
da desi mi se sve
sve ono što sam tebi radio


..žao mi je nas...


Mutna svijetla kišovitog grada ostala su iza nas,
U meni pada posljednja nada da razumiješ moj glas,
Niz staklo klize krupne kapi i moje riječi klize uz njih,
Kad bi se vratili posljednji sati ,promjenit nešto dali uspio bi.

Zaustavljam se i otvaram vrata s kišom su riječi prestale,
Tvoj zadnji osmjeh zaklanja tama, a moj u meni zapinje
Sve ono što je bilo sve, sad se u ništa se zatvara,
Nazad krenem ne okrećem se, dok se noć u jutro pretvara.

A žao mi je nas, žao mi je snova ugaslih,
naših želja glas sad je tako dalek tako tih.
A žao mi je nas i znam da neznam sebi priznati da naših želja jaz
i tebe i mene od nas će odvesti


Sve je lako kad si mlad
Prljavo Kazalište

Sve je lako kad si mlad
svako odijelo dobro ti stoji
ma svaka rana manje boli
o da, o da, o da

Sve je lako kad si mlad
lakse okreces ledja sreci
bas te briga s kim ces leci
krv i suze mogu teci

Refren 4x
Sve je bas lako
krv i suze mogu teci

O da, o da, o da
(4x)

Sve je lako kad si mlad
svako odijelo dobro ti stoji
ma svaka rana manje boli
o da, o da, o da

Sve je lako kad si mlad
lakse okreces ledja sreci
bas te briga s kim ces leci
krv i suze mogu teci

Refren 2x



..DOĆI ĆU TI U SNOVIMA...
Jedina, ponoc odzvanja
jesi li zaspala na ruci dragoga
znas li, tu sam ja
provodim noc bez sna
ispod tvoga prozora

Kraj tvojih uzdaha
hajde, sklopi oci, nestani u san
doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan

Refren
Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
pascu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan

Doci cu ti u snovima
da ti ukradem poljupce
neka vrijeme samo leti
jos uvijek volim te

Onda jutro je tiho, budis se
pogledas covjeka sto spava kraj tebe
onda zaplaces jer to nisam ja
koga si voljela prekasno, jedina
ali ne placi, cekaj do veceri
kad zvijezde na nebu zasjaju
tad cemo se ljubiti

Refren

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
pascu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan


Sjećam se prvog poljubca


Refren
Sjecam se prvog poljupca
samo on je bio sladak
sjecam se prvog dodira
samo tada sam drhtao
a onda su nestala osjecanja
ne osjecam nista samo se sjecam

Imao sam stotinu djevojaka
i one su imale mene
dao sam im moju ljubav
i zato je vise nemam
to je dobro vise nema problema
ne osjecam nista samo se sjecam

Vjeruj, nema zivota od sjecanja
dao bi milijardu dinara
za jedan sekund prvog poljupca
(2x)

Refren

Nema zivota od sjecanja
dao bi milijardu dinara
za jedan sekund prvog poljupca

Vjeruj, nema zivota od sjecanja
dao bi milijardu dinara
za jedan sekund prvog poljupca

Vjeruj, nema zivota od sjecanja
dao bi milijardu dinara
za jedan sekund prvog poljupca

INAČE OBOŽAVAM PLAVI ORKESTAR PA SU MI SVE NJIHOVE PJESME
NAJDRAŽE...: )


< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

...da odma znaš što te čeka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

...ja...
~ImE:Matea
~PrEzImE:neznam ni ja(ka se udan pa
ću van reć)
~ImAn:14 godina
~IdEm: u 8.c razred
~O.Š ŽUPA DUBROVAČKA
~OkOtILa Sam Se:3.10.94
~VaGa
Image Hosted by ImageShack.us

~NaJpRiJaTeLjI:mihaela,leona,luka,toni,
ata,anđela,anja,zeko,soky....itd

Image Hosted by ImageShack.us
...J@ S@m...
~iskrena
~ponekad zla
~volim se osvecivat
~tvrdoglava
~nisam pametna
~dobra prijatelica
~osoba koja vjeruje u sve
-osoba koja ce ucinit sve za frendove
~osoba koja je praznovjerna
~osoba koja je luda
~jako dobra...u provalama...
*osoba koja voli jednu osobu...



Image Hosted by ImageShack.us
...VoLiM...
~jednog malog:)
~jest(hehe)
~prijatelje i obitelj
~PLAVI ORKESTAR
~svađat se
-SLUŠA DOBRU MUZIKU
-azru
~plakat
~šetat s pepinom,annom i matanom
~muziku
~biti uzrok nekog osmjeha
~tree hill
~valentina rossia
~chad michaela m.
~emmu iz harry p.
~harry pottera...
~bit sretna
~dobre sale(cak i na moj racun)
~veliki odmor
~mali odmor
~tračeve
~pizzu
~voće
~prigane patate
~gledat fajtove
~muške
~slatko
~sladoled
~zajebavat druge(hehe)
~lovu
~ŽUPU
~blogove
~SVOJ RAZRED
~mobitel
~pričat po 3sata s matanom i pepy
~mix kečap i majoneza
~net
~msn
~ljeto
~i još punoo toga...

Image Hosted by ImageShack.us
...NeVoLiM...
~tugu
~ANONIMCE
~spletke
~laži
~dvoličnost
~rastanke
~bijologiju
~hrvatski
~ma ubiti nevolin skolu
~nepravdu
~napuhane ljude
~koze
~ljude koji su ovisni o sebi
~umisljene...
~KAD SE NETKO MJESA U MOJ ŽIVOT!




EWO CHAT=)))








KoLiKo WaS J3 SaDa Na BloGu...







Number of online users in last 3 minutes Number of online users in last 3 minutes






ee ljudi ovo je moj blog,moj život,moje slike i sva ta sranja....
kome se sviđa nek ostane,komentira,sta oce..
a kome se ne sviđa nek ODJEBE...
i neću da vidim nikakva anonimna sranja,ili lance kakve...
prijavljujem vas.....pa me se zato cuvajte...!!!haha...

cerekcerekcerek

..moji omiljeni blogovi...



Image Hosted by ImageShack.us
Mihaela&Ana&Leona
Image Hosted by ImageShack.us
ANTE=)
Image Hosted by ImageShack.us
ANNA=)))
Image Hosted by ImageShack.us
KARMEN=))
Image Hosted by ImageShack.us
duper,sindik,tosa,klaja=)
Image Hosted by ImageShack.us
BETA
Image Hosted by ImageShack.us
TELESMANIĆ=))
Image Hosted by ImageShack.us
MIHAELA=)))
Image Hosted by ImageShack.us
MAGY=))
Image Hosted by ImageShack.us
KAJE=))
Image Hosted by ImageShack.us
M@R@=))
Image Hosted by ImageShack.us
ANAMARIJA&IVANA=)))
Image Hosted by ImageShack.us
GRBY=))
...KaYa...
PERINJO 5.b
JERA=)
PERIĆ&PEPY




subota, 29.03.2008.

...nijedna osoba nije savršena...dok se nezaljubiš u nju...=))

evo me....da,da...i to s novim postom....bas mi se pise,hehe....=)))....
pa da krenem...sta ono ima u mene???....evo prije sat vremena sam dosla doma...
bila sam u cibaci na utakmici...mislim zupa je ostala prazne mreze,jer nije
bilo utakmice croatija se nije pojavila...bas je to drama=)))...hehe....
bilo je ludo...isla sam s anom i mihaelom...znam da cete se sad piitat
sto radi ona s anom,al...evo da vam odg.....ja i anna se nedruzimo to
znaci ono nismo najfrendice...al mi pricamo i ja sam joj rekla uvjek cu joj pomoc u cemu god treba...isto je ona meni rekla...i meni je to super...nego da nastavim...ja sam se nesto bila posvadala s vedranom...al smo se pomirili odma...drago mi je jer sam puno toga svatila...onda ana&perić su se zakacili...al
to su fkt luđaci,ee...oni se vole i to se vidi,al jebeni ponos...on misli d ace bit ko sa hrcom,ona njega voli...ma luda kuca...samo cu rec nesto:ANA TEBE PERIĆ VOLI,NJEGA JE STRAH ONOGA ZNAS...SVE SAM TI DANAS OBJASNILA..
PRICAj S NJIM BIT ĆE SVE UREDU...=)))....i tak....danas sam pisala s piwyem,sokyem,zekom i vedranom ofc...=)))...eee koji pisevi...crkavala sam
kako su zajebavali mihaelu...onda kako me piwy udario s onim kajisem po licu...
da to boli i to JAKO!!!!!!!....al oprosteno mu je=)))....soky i zeko su me stalno cupali za kosu...a posto soky ima dužu kosu i ja sam njega cupala...=)....a
zeka njega sam mlatila...a vedran me stalno udaro ramenom,i onda sam ja njega...=)...e pa neka mu....i sta ono jos ima...=)
sinoc bio vjeronauk...koji su oni muski bogovi ee....cjelo vrjeme mi smo pisali od smjeha....onaj pop oče da pjevamo da se sve cuje...pa nismo mi thompson jbt....al ubiti bilo j ena vjeronauku super...=)))....
onda jucer i prekjucer sam bila u skoli...novoj....bilo je fkt fenomenalno...
imali smo i muziku...džama,e kako dobro sviras gitaru....=)))....
stari moj da ste to culi....to će bit novi štulić...hehe=)....onda....
jucer smo ja anđela,pepy,anja,i gos koja bili u parku...bilo je drama, ja i koja smo pricali o svemu,zajebavo me,cak me poceo zvat slon jer sam debela...
al ja sam njega mlatila pa....hehe=)))....

E SAD DA REČEM PAR RIJEČI ONIM ANONIMCIMA:e ovako
to sto pisete ovuda po mom blogu da sam ruzna,glupa,kuja okee...iskreno uopce me nije briga to je vase misljenje...necu zabranit anonimcima,niti cu brisat komentare jer ja se nemam cega sramit i nedirame to sto pisete...al sto se tice toga sto ja hodam s vedranom i ta sranja....e na to sam alergicna...gledaj te ja hodam s vedranom,ja ne ti,on,ona....kontas....??necu niakkve komentare u vezi nase veze,jer to fkt nije u redu...okee??fkt mi je pun kurac toga...ako mi iamte sta rec recite mi to u facu....
a ne odi ko zanje pizde pos tamo desetim imenom....

eto sad idem na poziće:
pozz:

pozz:vedarnucerekcerek....vtp....i svima koje poznam....



| ♥KoMeNtAriShi♥ (129) | pRiNtAj | =) |

utorak, 25.03.2008.

...Sudbina je htjela da se upoznamo....Da jedno o drugom nešto doznamo...

evo pisem novi post...bravo ja....=)...napunili ste mi 200komseva....a nakon 200sam obecala pisat novi post...al da vam iskreno recem to sam ja bzvz...
samo zato jer mi se nije dalo pisat post....ma nis mi se neda...samo bi ležala...
vanka sstalno pad kiša...mislim upravo sad sija sunce...a bože moj...
evo cjelo vrjeme razmisljam o cemu da napisem post....za pocetak svima zelim
SRETAN USKRS...st aono ima u mene??happy sam kao i inače...
praznici su al mi skola ipak malo,ali malo fali...zapravo puno...=)...
jednostavno nemam sto radit sve mi je dosadno...jutrost sam bila u skoli...pomagala tamo neš,čistila...da piše čistila...ajme kad mi je mater
čula pala u nesvjest...čak je i rekla da moze mislit kako sam to ocistila...hehe=)..
jako je smjesna....haha...jutrost je bilo fenomnalno...prvo smo dosli pred skolu pa smo zuli i curiću pomogli nosit one knjige...bas fancy...onda smo sreli pera koji je nosi 4 vreće meni ga je bilo žo pa smo mu ja i pepy pomogle nosit knjige...kako sam ja DOBRA!!!hehe=))....tamo sam slagala knjige po knjiznici...
sve je to fkt drama...skola je fenomealna...=))...al opet...nema igralista...grr...
to mi je totalno glupo,ee...=(((...al ajde nemože sve bit savršeno...bar vedran neće igrat nogometdeaddeadnut...ludnica...sutra ujutro idem u 8.00
ispred skole...idem pomoc razrednici,pa imam pomoc i knjiznicarki...hehe...
onak hello...dead...drame,drame....=)...pa idemo dalje....
s vedranom sve super sljedeci tedan tj.4.u petak je mj dana da hodamo...
fkt mi je super s njim,i tek sad mogu rec da sam potpuno happy...
on me nasmijava,ja njega,mlati me al i ja vratim neostajem duzna...=))....
vec je pala jedna svađa al odma smo se pomirili jer smo razgovarali i
sve smo sredili samo zato jer smo bili iskreni jedni prema drugima...=)
zapravo poslje svađe je bilo jos bolje...jer sam svatila da mu ja fkt puno znacim,i on meni...i svatila sam da je prema meni full drukciji nego sto je bio prema ani,a i on je svatio da sam ja drukcija nego prema onim drugim...
stalno se zajebavamo,prcamo jedno drugoga,smisljamo neke tajne,ogovaramo...pogotovo jdnu osobu...ja mu mogu sve reć,on meni sve reće....fkt super=)))....kad razmislim koliko sam sretna pitam se...
kako je to moguće...?kako nesto moze bit tako savrseno,kad nepostoji savrsena osoba...dok se nezaljubis u nju....da nekad me full strah da
neizgubim vedrana radi neke gluposti,ili sitnice...da neucinim nesto full krivo...ah ta ljubav...hehe...=))...cuda radi....ubiti jednom rječju što se tiče ljubavi sve je savršeno....zatim...ja sam oke,super....=)....
u subotu je otvorenje skole...jedva cekam...onak...hehe=).....bice drama...=)
ei ima nes novo..ana babić(s kojom ja inace ne pricam al spomenut cu je)
i perić su prohodali....jedno sto mi se tu nesvida jest sto ana sad sere da ju hrca nije bio vrjedan itd...ja nikad nebi rekla da mene netko nije bio vrjedan jer to ispada kao da sam ja savršena osoba a ta druga je samo kreten..
meni se to nesvida....al jbg....sretno im.....svugdje gdje se okrenem
svi okrecu novu stranicu,svi su happy,svi nekog vole...pa to je super...
ljubav je u zraku...hehe=))...idem sad....dugo sam bila....
pozz:vedranucerek...a.k.a moja ljubavkiss...vtpnncs
stefani...a.k.a ludača...nut...vtp
anni...a.k.a duperka....uskoro puderka...deaddead...vtp
malom maru...a.k.a....mali bog....=)....legendasmijehsmijeh
mihaeli...a.k.a....kuja od pera...hehe...luda totalno...smijeh
kuraji...a.k.a...šiška...(gađa me šiškama,tnx na slicicama)smokinsmokin
žuli...a.k.a..peace brother....luđaksmijehsmijeh
peru...a.k.a...baka manda...my d best frend...winkwinkwink
srjemsiju...(a.k.a mister nelle,he),
jeri...a.k.a da neduljim sa dugim porukama SRETAN USKRS)...bog jedeaddead
periću...a.k.a legenda...mister babić....zujozujo
rojs....a.k.a...euromanija(btw tnx na slicicama)..bog je....
mari....a.k.a...miletićki....=)....legendanut
duperu...a.k.a...rossi....=)...mali od anne...bog je...smijeh
sindiku...a.k.a..amo u zagreb na splitsku rivu...smokinparty
toši....a.k.a...tošimir....bog je...
pozz svima...a.k.a...svima....deaddeaddeaddead



| ♥KoMeNtAriShi♥ (203) | pRiNtAj | =) |

srijeda, 19.03.2008.

(=...svaki dan sve sretnija...zbog tebe...=)

hej pipls...evo mene s novim postom...jupi....jupi...
ajme danas je bio zadnji dan u nasoj staroj skoli....e neznam jesam li sretna il ne...mislim super je nova skola,nema sta nema...al nekako...ova stara skola
puna je nasih postpisa,uspomena...i svega...i preljepa je bez obzira na to što je stara,što je sva ispisana....jest al je puno ljepih uspomena barem meni...
danas sam s anom promatrala skoli....svatila sam da cemi jako falit...=)
dan mi je bio odlican...mislim onako odlican...prvo sto mi se lose
dogodilo jest da me netko pogodio šiškom ispod oka...preko odmora...
taako je bolilo,da....al okee...pored vedranove glave taman mene u oko pogodi...pa ee..koje sam ja sreće...ok...danas smo se ja,neder zule potpisivali...e drame...ja mislim da nema đe nismo...luda ekipa....ovaj tj sam par puta bila na razgovoru,prof su mi odrzavali lekcije...i tak...a stas ja baraba...haha...=))...zatim iza 6 sata...ja i vedran smo se posvadali...on je doso zamnom i ispričao mi se...smijali smo se...i
oprostila sam mu...jer fkt znam da mu je zao...pricali smo...i sad je sve okee..
to mi je drago...=)))...hodamo 2 tj...i ta 2tj su mi fkt super...jednostavn je sve drukcije nego kao s prijasnjim vezana...i on je to reko za sebe i ja za njega...
poseban je....=)....ovaj tj kada nema skole mocu vracat komseve...
pa ljudi komaj te...=)))....hehe....ajme evo uskrsa...eee..ljudi moji...jedva cekam...nemam pojma zas al...nemam bas volje za pisanjem...pa...sry te...
pozz:vedranu...vtp...i svima ostalima....



| ♥KoMeNtAriShi♥ (213) | pRiNtAj | =) |

petak, 14.03.2008.

...nemogu naci savrsene rjeci da ti opisem sto osjecam...al ti mogu reci dvije rijeci:VOLIM TE...

eeee ljudi....evo mene s novim postom...=)))...tnx na komsevima....
ajme i mene ima svacega,a nema nicega....evo taman sam se vratila sa ispovjedi...tj.bila sam ispred skole...pa...drama...ja mihe vedran i piwy...
ispovjedila sam se i cim sam izasla iz crkve odma sagrjesila...jbt...
haha,to sam ja=)))....ubiti bila sam s vedranom...tamo me premlatio...=((...
haha..ajme on slo nekom malom koja je 1raz poljubce...mala blenula...
a kome...i tako..sta ono inace ima???nemogu se sjetiti jbt...
s vedranom sve super...fenomenalno...ajme danas u skoli...
mariji lazo probio ono iznad oka..joj...sva u krvi ona...mene kolpalo...=((
jadna marija...al sve je ok...zao mi je laza,jer se tamo ispricavo
jadan i fkt se vidilo da mu je zao...hvala bogu sve je zavrsilo dobro=))...
i tak...inace danas ja i đuka kupili zicu..onda nas neki prof. napusio...
pa...i sta ono jos ima...ajme nikako da se sjetim...ajde matea,ajde...
aha dobila sam 4,3 iz pov...e drame...al i jedince
u mom dnevniku ne fali...mislim...=))...al stas...neki dan je mene i bendera
casna poslala u pedagogice..i tak....ma svasta...ubiti ovaj tjedan mi
je bio predobar...soky,vedran,kuraja i ona njegova ekipa su me izgađali s
šiškama...vedran me naucio radit penciline...haha...necemo rec kako,
nije za javnost....ma s njim mi je fenomenalno...pazi me,mlati...!!!!!!!!!!!
da,da mlati...a kavalira...par puta me piwy ubacio u muski wc al
za mene to nije nista novo...ajme sta ono jos ima...sta???
nikako da se sjetim...jbt...jucer sam se malo zakaciala s perom...
radi nekih poruka...pomalo se puljam...danas sam opuljala piwia i jeru...
neka,neka...a oni se meni rugaju da se neznam pulja...haha....
ma daj ...ženske su...hehe....necu dovrsit...
ma ono tjedan je predobar...ajme u srjedu zadnji dan...ajme
bogu hvala vise...u srjedu iz uskrsa idem u sinj...s odbojkom...
neee...nedami se...kme....ne,ne...a moram...=)))....
grrr...i tak....
evo sad cu napisati jednu pjesmu koju
mi je posvetila jedna osoba....:



hehe zar nije cute=))...
idem sad...
pozz:vedranucerekcerekcerekkiss,i svima koje poznam...
svima...big kiss...
v.v.p....


Jessy...



| ♥KoMeNtAriShi♥ (143) | pRiNtAj | =) |

ponedjeljak, 10.03.2008.

UžIvAtI u SvAkOm TrEnUtKu ZnAcI bItI sReTaN...UžIvAtI U mALiM sTvArImA zNaCi bITi PRESRETAN...(2)

eeee ljudi...evo mene s novim postom....napokon....komseva
sve manje=((....al okee...pa odaklen da pocnem...???
moj zivot je super...aha,aha...drama mi je s vedranom...
sa svima se druzim...sms-ovi...i tak....jucer sam s mihaelom,
anđelićem i vedranom bila na ''tekmi''....osim sto su ta 2 kavalira
zakasnili debelih 15min,bilo je fenomenalno...vedran je pokusao izbrisat sliku
s moga moba,moglo je doc do fajta al nije...neka...
pojeo je 4 kinder buena....ajme...a u petak 2....hrani mi se=))....
hehe...ima cak novi nadimak al to nije za javnost...nego....
jucer smo isli do skole nas cetvero...tamo je bila ekipa,i ofc vedran
je igro nogomet...al dobro...oprosteno mu je,jer mi je poslje nesto reko...=))...
pricali smo o svemu i svacemu...anđelić i mihaela su se svadali:
e ja&vedran smo crkavali...kaze njoj anđelić da ima jezicinu dugu 3km,
i da da joj sad nesto rece za 2 min bi se to vec znalo u konavlima..
njega je mihaela nazvala tulipanom...i tako..sve usvemu....drama...=))....
u petak sam isto bila sa vedranom...ispred sk...haha,on i mihe se svadali...
naucila sam par fora...=)ajde neka...vracali su se s tekme...
jednu su dobili,jednu izgubuili...al dobro....bar su igrali...=)
VAZNO JE SUDJELOVATI,haha....u petak su satovi bili skraceni....
ma drama...ajme brzo ce uskrs..darovi...too boze eee....
a i praznici...nema skole....mir boziji....uh...
eee i oni ANONIMCI sto mi ostavljaju onakve komentare nek
odjebu od mene...onakva sranja u vezi mene i ante,ane i vedrana
nezelim ni vidit ni cut....
i za onu istina boli:
mislim da fkt nije u redu da tako seres....meni vedran nije prolazna
avantura,i nemas mi ti sta solit pamet...ae vozi od mene i vedrana...
i tako...sta ono jos ima...???
u skoli drama,zajebavamo se...zule nesto provaljuje kao i uvjek...=)...
ajme danas preko TZK ja nisam imala majicu i posudila ja od zige...
a ono moze mi bit spavaciva...i pitam ja oceli se ko mjenjat...
javio se pero...al nije znao da je zigina majica...
kad je sazno,popizdio je...al...bar nije bio u onoj uskoj majici...
ko kakav peder...XD....
ma ludnica...danas sastanak za upis...moramo doc s roditeljima...
eee koma...
idem sad...
pozz: mojoj bubavi VEDRANU,anni,matani,stefani,mihaeli,ani,anđeliću,
peru,džami,žuli(peace brother),lazu,gumi....itd....
v.v.p.....





| ♥KoMeNtAriShi♥ (111) | pRiNtAj | =) |

četvrtak, 06.03.2008.

.....riječi su isto kao i gomila ljudi....nije nužno znati za sve....odaberi za sebe samo one prave....volim te....

eee ljudi evo mene s novim postom....
da,da...imam jako puno komentara na ovom novom blogu....
wauuu..bravo ja...haha...ajme od kuda da pocnem,....??
neam pojma...u skoli sve po starom...u mom dnevniku same 3,4...
ajde neka...hehe...u razredu je atmosfera odlicna....svi se slazemo...
jucer pogotovo...svi su bili sretni,jer smo saznali jednu odlicnu vjest...
jel da ana,stefani,benderu,pero???ko ono ide iz sk??svi happy...
nećemo sad unaprjd nis govorit,al...
a ja opet zaljubljena...haha...=)=)...ajde neka za mene...
s vedranom je sve super...il da recem s HEHE je sve super..nije vise debeli
sad je hehe...zna on zasto...
lol...gađame s šiškama,čak je reko da ceme premlatit,al poslje je odusto jer sam ja rekla da cu i ja njega...haha...ono odusto stavljam pod navodnike...'' ''...
sinoc ispred skole su me ubili sa onim siskama....haha,bio je rat...!
pogodila sam jadnog pera u glavu,SRY PERO...haha,al dobro on je mene u nogu...1.put sam pogodila karla umjesto pera,al okee...SRY KARLO...haha..
24.phoa s anđelićem je bio pravi rat...haha...vidis anđeliću imam ja preciznu ruku...
no nisu samo muski nastradali, i ja sam....necu rec đeme hrca pogodio...
neću...=))...al ubiti bolilo je..to sigurno....joj...
tako sve u mene super....ajme danas TZK jadna ja...!!
ajme meni...u subotu je tekma na grudi...ja se nadam ako nedode do kakvih promjena...!u sub je tekma vedranu....haha,obecala sam doc gledat
pa moram...ana i hrca su stalno skupa...malo se prepiru,haha...
gađaju šiškama...ja i mihaela se igramo sa vedranovim autićem...haha...
sve je super,sve je za 5......
idem ja sad polako....
pozz:vedranu(ili hehe)cerekcerekkiss,pepy,anni,matani,mihaeli,ani b.,
džami,peru,žuli,anđeliću,lazu,pipu,soldu,grby,kiki,nini,periću,
plećašu,kelezu(a šišo se,haha),duperu,toši,ati....
ako sam koga zaboravila,nek mi se javi....!wavewavewavewavewavekisskisskisssretansretan




NESTO DODANO:
e ovako sva ona anonimna sranja od jedne male i istina boli
vise nezelim po blogu,jer pisu same gluposti....da,da...
zar niko nemoze svatit da smo ja i ante gotova prica,da sam
ja sad s vedranom i da sam happy,da mi je super???
jel fkt svakome sve trebam crtat....doslovce da...
ja vise nezelim da se takve lazi pisu po mom blogu,jer mi ih
je pun kurac....i ono da sam ja ljubomorna,da je ante,da je ana....
pa jos pocnu solit pamet....neću takve rasprave po blogu.....
takvi nek voze od mog bloga....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to sam imala reći,adio...





| ♥KoMeNtAriShi♥ (105) | pRiNtAj | =) |

ponedjeljak, 03.03.2008.

Because you live and breathe,Because you make me believe in myself when nobody else can help,Because you live,boy,My world has twice as many stars in the sky,

ej pipls....evo me puklo,PA pisem post...
ima jedna zanimljiva stafeta koju cu napisat...poslje...
a sad...sta ono ima u mene??
a subotu sam bila na GRUDI,igrala utakmice....nije
bilo toliko lose...hehe...popodne sam s anđelom isla
u grad uze betonke...da dobro sam napisala betonke...
vec me par osoba pitalo jesam normalna da to muski nose...
al meni se jebe...eto bicu musko,hehe...meni se betonke
sviđaju i jebe se meni sto ce ko mislit...=))...
sta ono jos ima??!!nemam pojma...
jucer sam bila s stefani u kuparima gledala tekmu...
župa dobila 3:0....wauuuu....bravo cure...
ajme u onih iz zadra igra neka baba jbt...
ma sve u svemu bilo je ludo...poslje sam isla do stefani....
haha,ofc pisala s njom...pa me josip vodio doma...
ee koja ludnica s nim na motoru,koda letis jbt...haha....
eto vise nis nema...idem sad na onu stafetu sto mi je nace predala...

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
***ŠTAFETIChA***

ON MORA IMATI:
*ko prvo mora bit musko...
*smisla za humor

*neku boju ociju
*neku boju kose
*i niš više


PALI LI TE KAD DEČKO MUCA?
*jel on muca,il ne to nema nikakve veze...
ako ga volim pali ce me...pa nema veze
svak ima neke mane...nitko nije savrsen


ISKRENA ILI TOTALNA LAŽLJIVICA?
*iskrena sam...al znam i lagat...


KOKOS ILI PAPAJA?
*jagode..


VATRENA ILI SRAMEŽLJIVA?
*ja sramezljiva...haha...
vatrena,ofc...


VOĆE ILI POVRĆE?
*slatko...haha...voće


TZK. ILI LIK.?
*tzk


JESSICA ALBA ILI ANGELINA JOLIE?
*chad michael murry


JAZZ ILI CAJKE?
*nezna se sto je gore...


UREDNA ILI NEUREDNA ??
*2 u 1


DEČKO ILI PRIJATELJ S POVLASTICAMA?
*obadvoje...haha...
ma neznam,decko...valjda...


GRUBO ILI NJEŽNO
*srednje...


KINO ILI DISCO?
*nemam pojma...
kino...


HIPPY ILI EMO?
*ja sam inace jako vesela osoba,pa hippy...
al stil emo(odjevanje itd)su mi totalna drama pa...



ŠTIKLE ILI TENE?
*kakve stikle...
nemogu ja u tome hodat...
tene...fino mozes i trcat i plesat...i happy si...


TV ILI RADIO?
*tv...radio je jos od teslina doba...


LJETO ILI PROLJEĆE?
*ljeto...


MORE ILI BAZEN?
*more


VOZIT ĆU AUTO ILI MOTOR?
*volim motore...pa...


KAD POLOŽIŠ VOZAČKI KOGA PRVOG VOZIŠ?
*nemam pojma


MJESTO KOJE ŽELIS POSJETITI?
*trenutno moju sobu...haha
a inece egipat


ČEGA SE JAKO BOJIŠ?
*imam 3 fobije...
visine,zmija i morskih pasa...


NAJTUŽNIJI DAN?
*eee kad smo ja i...ma nije vazno....


TIJELO POPUT SHAKIRE ILI AVRIL?
*poput matee batinić


TVOJ NADIMAK?
*ima ih...
matea,tea,lizalica,seka...itd


ŽUTO ILI NARANČASTO?
*nijedno od toga


NOVAC ILI LJUBAV?
*lova...haha....ljubav ofc....


OK ILI TEEN?
*ok


NAJGLUPLJI SMS U ŽIVOTU?
*od zule svi...
haha...=))


HOROR ILI KOMEDIJA?
*2 u 1


KISS ILI HUG?
*ma sta ja znam...obadvoje...


NAJBOLJA VISINA ZA TVOG DEČKA?
*ma sta ja znam...kad se zaljubid nema
visine...haha...kako sam ja romanticna,lol....


DUGI ILI KRATKI NOKTI?
*kratki,nemogu ja trpit duge....


FRAJERICA ILI ŠMINKERICA?
*frajerica...


ŠTAFETU PREDAVAM:
ANNI













| ♥KoMeNtAriShi♥ (164) | pRiNtAj | =) |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.