...samo zelim poneki sretan dan...

utorak, 06.11.2007.

J'm back



Drage moje leptirice, evo me! Pobegla sma nenajavljeno par dana, moarla sam da odmorim, da ne mislim na kalorije i na to koliko sam pojela. Morala sam jednostavno da zivim malo! Znam da je ruzno sto sam samo prestala da se javljam, ali svaki put kad bih otvorila blog jako lose sam se osecala. Hvala vam sto ste ostavljale komentare, nadam se da cete mi oprostiti ovaj pad.
Za vikend nisam zelela da izadjem u grad jer mi je sve tesno sto obucem, a ako nije tesno onda izgledam ko svinja.
I koliko god sam sebe ubedjivala da zaboravim, svaki obrok sam brojala kalorije, sabirala koliko sam pojela i ocajavala. Nista ne vredi, ovaj zacarani krug je moj zivot i prihvatam ga takvog! Ako nista drugo, bar znam da sam na odredjen nacin pronasla sebe. Zelim biti mrsava! Skupila sam hrabrosti, snage, strpljenja, i jaca nego ikad sam se vratila. Prikupila sam dosta thinspiration pesama, nasla neke nove site-ove, upila odatle mnogo motavacije i mnogo, mnogo informacija.
Dosta vremena sam prokockala, Bozic ce jako brzo a ja moram biti mrsava. Imam jos jedan razlog, sestra od strica ce se veriti za Bozic. Moram biti lepa! Zelim da za mene ponovo kazu: slatka mala!
Danas sam ceo dan jela jednu jabuku i pila kafu i caj. Mama je sad kuci stalno, bice malo teze jer ce me kontrolisati ali trudicu se.
E da, od cigareta nisam odustala, ali ih jako retko pusim ;)

Ljubim vas sve, lepi moj leptirici!

- 17:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Vecita borba!
    … eh…. moja mukotrpna borba sa kilogramima, dusevni bol kada se pogledam u ogledalo... ispijanje silnih cajeva za mrsavljenje, koriscenje laksativa, ocajanje kada jedem i strasna nervoza posle jela…
    Trebam podrsku da preguram teske dane... Trebam razumevanje, ljubav, podrsku...

  • Visoka sam: 160cm

    Sadasnja tezina: 53 kg

    Krajnji cilj: 43kg