...samo zelim poneki sretan dan...

srijeda, 31.10.2007.

Po ko zna koji put krecem ponovo...

Razocarala sam vas... cry U ponedeljak sam se drzala dobro ceo dan, a juce sam bila grozna. Nisam mogla odoleti gomili keksica. Ni necu da pisem koliko sam pojela, samo mi je jos gore kad se prisecam!
To se desava vec ko zna koji put, izdrzim jedan dan pa posle sutradan jedem ko nenormalna.
Zato vam danas nista necu obecavati, necu reci:ja to mogu! Nego krecem ponovo danas, pa uz Boziju pomoc valjda cu izdrzati.
Jako mi je zao sto sam posustala! Jako mi je zao sto sam razocara i sebe i vas! tuzan

Probacu sad ovako: svaki put kad budem gladna, ili mi se bude jelo nesto (jer ja uglavnom nisam gladna nego mi se jede nesto headbang), a ako racunar bude slobodan ja cu se javljati.
Znam da sam vam vec dosadila sa silnim pokusajima. Zato sad nista ne obecavam, samo krecem ponovo.

- 10:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Vecita borba!
    … eh…. moja mukotrpna borba sa kilogramima, dusevni bol kada se pogledam u ogledalo... ispijanje silnih cajeva za mrsavljenje, koriscenje laksativa, ocajanje kada jedem i strasna nervoza posle jela…
    Trebam podrsku da preguram teske dane... Trebam razumevanje, ljubav, podrsku...

  • Visoka sam: 160cm

    Sadasnja tezina: 53 kg

    Krajnji cilj: 43kg