Hy... :))

četvrtak, 06.07.2006.

hy... :))

Hy...wave...evo došlo je vrijeme da i ja napišem svoj blog, iako mi se neće dati često pisati, ali eto....imam sad vremena pa ću nešto i napisati....dosadno mi je...pa pišem blog. Danas sam bila na praksi od 7-12h, bilo je dosadno zijev..ali smo malo zazali prvačiće (fazane, frrrrrrrr), smijehsmijehsmijehoni su bili na upisu za 1.raz. , a ja imam praksu u školi pa....hehehe...bilo je zabavno...i danas sam trebala ići na bazene Selnu, ali nisam jer mi se nije dalo....a sad mi je žao što nisam otišla...zaliven.....eto, to je to za sad, neznam šta da više pišem...pa onda pozz svima wavewavewave.....

06.07.2006. u 14:58 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



Ciao ljudi, kako ste, šta se radi....? Zovem se Vedrana, imam 15 god, i iz Slavonsakog Broda sam... Evo ja se dosađujem pa evo pišem po prvi put blog, nadam se da će vam se svidjeti....yes... bilo je i vrijeme da i ja napišem blog...hehehe...iako i neću baš često pisati, no , jer mi se neda...ajd onda pozz svima vama koji ovo čitaju.......wavewavewave


evo i moja slika....

my e-mail...

wavemala_maca91@net.hr
mala_maca91@hotmail.com

navijam za.....

Barca naj naj....
i

Najbolji igrači svijeta u Brazilu.....
a
Kaka je.....mmmm...

...ima se dosta za njega reći....
eto dosta o nogometu...