travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:mackovicka

Opis bloga

...svasta.

......MALO O MENI......
IME: Ana
PREZIME: nije vazno
NADIMAK: Banana
DATUM ROĐENJA: 27.2.1995.god.
HOROSKOP: Riba

BOJA OČIJU: Plava
BOJA KOSE:Plavo-smeđa
NAJ BOJA: Ljubičasta, roza i crna
NAJ PJEVAČICA: Avril Lavigne, Lady Gaga
NAJ PJEVAČ: Chris Brown
NAJ GLUMAC: Zak Efron, Robert Pattinson
NAJ FILM: Sumrak
.....VOLIM....
-svoju ekipu
-punk
-starke
-zivot
-filmove
-duge setnje
- izlaske

.... NE VOLIM.....
-umišljene ljude
-šljokice

...BOJIN SE...

-izdaje
-prevare
-velike visine
-tame
-ostati sama
-izgubiti ljude koje volim



Linkovi

......MOJE NAJ PRIJE....mWa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

IVANA M..
Ona je super, zabavna, ma zakon
neman sta lose rec o njoj....
lipa i zgodnakisskisskissmahmahcerekcerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MIRNA Š.
kraljica ona je zakon zenska...hehehe kisskisskisskiss
....lipa, zgodna....partypartyparty


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ENA P.
Ene carica si ma prava kraljica zenska je za 5....madmadmadmad
heheheh....
......lipa, zgodna...roflroflroflroflroflroflrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MATEA M.
Ona je super, sve nice... za nju nemam sta lose rec,,,mWA
.......lipa ...zgodna........thumbupthumbupthumbupkisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TINA J.
...ona je super ma zakon cura....saljem mojoj tinci jednu veliku pusu..mWa..
...lipa, zgodna...cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PETRA M.

Ona je zabavna i super je... lipa je i zgodnapjevapjevapjevapjevanjaminjamithumbupthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ANTONELA B.
Ona je super, zabavna i zna se saliti ....
ma samo tako zakon...hhhhh
...lipa....thumbupthumbupgreedygreedykisskiss

ludhrvatskazujozujopuknucupuknucuburninmadroflroflroflrofl


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ERNA K.

Ona je zenska zakon, carica sta ona netna provalit nezna niko...hhhh
....trenira sa menon......=)
...lipa, zgodna... madmadmadmouthwashmouthwashmouthwashtuzantuzansretansretankisskiss :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MARICA T.
Ona je ma zakon sve super...carica kraljica...
moja barbika...trenira sa mnom
...lipa, zgodna...kisskisskisskisssretansretansretan

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

JOSIPA J.
Moja rodica je carica....roflroflrofl
nju moras voljit jednostavno je zakon heheeh
....lipa, zgodna....kisskisskisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PETRA A..
....ona je super....zabavna ma zakon...kisskisskiss
.....lipa, zgodna..hrvatskahrvatska

Image Hosted by ImageShack.us

JELENA E.
....ma super zenska zabavna dobra...
ma zakon....heheheh
...lipa, zgodna....blablablablablablablabla


TINA O.
.....super zenska.....zakon ....zna cuvati tajne....
zabavna.....cerekcerekcerekcerekcerekcerek
......lipa......kisskisskisskisskiss


......u mojoj ekipi ima i muskih al mi se bas neda sad pisat o svakome pa cu samo navest njihova imena.......cerekcerekcerek

Josip K...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mislav B..
Toni P.....
Stipe B...
Ivan L..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šime P...
Mislav B...


ima ih jos dosta ali mi se vise neda pisat
cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



Free Music

Free Music



Free Music



Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 18.04.2009.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.