...SlIkIcE....

Image Hosted by ImageShack.us

Ja kao beba

Image Hosted by ImageShack.us

Fran

Image Hosted by ImageShack.us

Noa

Image Hosted by ImageShack.us

Stric Zoky i Strina Mirela

Image Hosted by ImageShack.us

Tena

Image Hosted by ImageShack.us

Marko

Image Hosted by ImageShack.us

Novak i Helena

Image Hosted by ImageShack.us

Tihana

...ZaKoN mLaDiH....

1. Poljubac u ruku - PRIJATELJSTVO

2. Poljubac u obraz - POHLEPA

3. Poljubac u čelo - ČEŽNJA

4. Poljubac u rame - POŠTOVANJE

5. Poljubac u vrat - STRAST

6. Poljubac u usta - LJUBAV

7. Tuče li djevojka mladića - IMA JU PRAVO POLJUBITI

8. Ugasi li djevojka mladiću šibicu - ŽELI BITI VOLJENA

9. Baci li djevojka nešto mladiću - KAZNA OD 10 PUSICA

10. Prije ljubljenja - ZABRANJENO PUŠENJE

11. Ako se sjedi - DJEVOJKA SJEDI NA KOLJENU MLADIĆA

12. Ako se leži - DJEVOJKINA GLAVA LEŽI U RUCI MLADIĆA

13. Tapšanje na rastanku - SANJAJ ME

14. Poljubac zatvorenih očiju - ISKRENA LJUBAV

15. Stisak ruke - ŽELIM BITI SAMO S TOBOM

16. Stati na nogu - IZJAVA LJUBAVI

17. Čeprkati po kosi - NE MOGU BEZ TEBE

18. Nakašljucati se - VOLIM TE

19. Staviti kažiprst u usta- ZAGRLI ME

21. Staviti palac u usta - POLJUBI ME

22. Igrati se prstenom - SANJALA SAM TE

23. Gledati u oči - VOLIM TE, VOLIM TE

24. Šaka kao odgovor - DA

25. Čelo kao odgovor - NE

26. Pucketati prstima - DANAS DOBRO IZGLEDAŠ

27. Uzme li djevojka nešto mladiću - NA RASPOLAGANJU

28. Grickati usne - LJUBOMORA

29. Štipanje - ŽELIM TI NEŠTO REĆI

30. Šmrcanje - SASTANAK U ISTO VRIJEME

31. Stati na pete - VOLIM SAMO TEBE

32. Tuče li mladić djevojku - ŽELI DA BUDE NJEGOVA

33. Plaziti jezikom - POLJUBI ME ODMAH

34. Poljubac od 60 pusica - NIJE DOZVOLJEN

35. Lagani poljubac - PRIJATELJSTVO

36. Prije ljubljenja - GLEDAJ U OČI

37. Ne smije se iskorištavati - LJUBAV DJEVOJKE

38. Djevojku ne pitaj za poljubac - ODMAH POSTUPAJ

39. Milovanje tijela djevojke - SAMO UZ DOZVOLU

40. Mladić ima pravo poljubiti - DJEVOJKU OD 13 GODINA

41. Poljubac jezikom - DOZVOLJEN

42. Gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - LJUBOMORA

43. Puhne li mladić djevojci dim u lice - ŽELI SEX

44. Pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - LJUBAV

45. Pokloni li mladić djevojci zakon mladih - LJUBAV

46. Tko posjeduje zakon mladih- DAJE GA DRUGIMA



Poljupci:
poljubac u oči: nadam se da ćemo zauvijek biti zajedno
poljubac u čelo: moj/a si
poljubac u lice: sviđaš mi se
poljubac u ruku: obožavam te
poljubac u vrat: stvoreni smo jedno za drugo
poljubac u rame: želim te imati
poljubac u usne: stvarno mi se sviđaš

Pokreti:
udarac: želim malo tvoje pažnje
snažan zagrljaj: ne želim te ispustiti
gledanje u oči: volim te
igranje s kosom: reci da me voliš
ruka oko pojasa: previše te volim da bih te pustio/la da odeš
smijeh posle poljupca: potpuno ti vjerujem

Savjet:
Nikada ne moli za poljubac. Ukradi ga!


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

...SoMeThInG aBoUt Me...

IME: Danijela
PREZIME: Krnjak
NADIMAK: Dana, Krnjakica, Danchi
DATUM ROĐENJA: 20.08.1992
HOROSKOPSKI ZNAK: Lav
ADRESA: Ratarska 52, Starigrad
ŠKOLA: Srednja škola Koprivnica, 2.c Upravni referent
DEČKO: slobodna
MSN: ludachakc@hotmail.com
ICQ: 377963603

Image Hosted by ImageShack.us

OVO BI BILA JA

...LiNkIćI....

Topđije iz maslaranut

Blog.hrnjami

Tenna i jathumbup

Tennanaughty

srijeda, 09.07.2008.

....ojkać svima....

mogla bi vam malo pisati o svome dečku......pa kao što mnogi znaju on se zove Tomislav i iz Đurđevca je..pa ovako....ja i on upoznali smo se na početku školske godine u školi i nakon tjedan dana prohodli....imali smo uspona i padova i mnogo svađa ali sve je to iza nas...24.07. nam bude 9 mjeseci hodanja....on vam je jedno jako slatko biće koje ja jako volim i bez kojeg jednostavno nemogu....nismo se sad vidli već tri tjedna i nebudemo se vidli još tjedan dana...šmuc...ma nema veze čujemo se svaki dan i bumo preživeli i ovo ljeto nekak....no....uglavnom svi koji poznaju mene poznaju i njega tak da nemora previše pričati o njemu....da... u školi sam prošla s vrlo dobrim, dobro je to....nadam se samo da mi bude ovo ljeto super....ajde ljudeki pozdravljam vas....micek moj fajiš mi jakooooo...vojim te...pusaaaaa



| Komentiraj (4) | Printaj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.