sLiKe & pJeSmE

~sLiKe S n0vE g0dInE~

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivanković, relja, iv0na, marasica i veca

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
relja i z0ki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
reljina guzica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
z0ki plese u b0ksama p0 sali...hhzuborofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
svi zajend0 g0re na sanku

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
relja, iv0na, marasica, z0ki, veca i chalt0n...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iva i z0ki...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivank0vić, relja i z0ki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
z0ki u reljin0j k0sulji (belji sebelj)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marasica (s kisobran0mzujoeek)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iva i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
marasica i ena ... ena mal0 zmirir... haha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
z0ki i marasica

0sTaLe FoTkE i PjEsMiCe NeKe

Image Hosted by ImageShack.us


Ne mogu zaboraviti
one naše sretne dane.
Ne mogu zaustaviti suze
koje teku same.
Ne mogu smiriti, ni vratiti te.
Ne mogu vjerovati da si sretan
dok ja patim!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ne sumnjaj nikada u moju ljubav,
jer ona je iskrena znaj,
nevjeruj drugima kad ti nešto kažu
jer oni svi žele medu nama kraj...

Image Hosted by ImageShack.us


U duši sma dijete koje ne zna mrziti,
u životu sam putnik koji uvijek pronade pogrešan put, a u stvarnosti sam BUDALA koja te voli...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Voljela sam te...
voljela sam te i prije nego sam te upoznala,
Voljela sam te, i tražila upravo tebe,
srce sam svoje davno već dala,
tebi... kojeg nisam poznavala.
Zato sam za tobom tragala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


~*~OsTaTaK pJeSmIcA~*~

Ti si bio dio mog života,
za mene je ljubav beskrajna ljepota!
Ljubav beskrajna u meni sja, a tuga
u tebi vjecno osatje dio dna.
U životu, bio si mi sve, samo je
moje srce za tebe kucalo.
TI SI OTIŠAO S NJOM I OSTAVIO ME,
Tuga je u meni ali ipak VOLIM TE!!!!

Sad sam izgubila sve,
Izgubila sam i ono što mi je najviše znacilo,
Samo sam njega svim srcem voljela
I samo zbog njega sam suzu pustila,
Možda cu ga jednom zaboraviti
ali rana ce u mom srcu
ZAUVIJEK OSTATI!!!!... L

Mislila sam da cu ga zaboraviti,
nadala sam se da cu ga preboljeti,
željela sam mu se iskreno osvetiti
ali nisam jer je on jedini kojeg cu iskreno voljeti.

Ljubav je bolset koja slatko boli,
Ljubav je grijeh koje srce voli,
Kad te srce zbog ljubavi zaboli
Ne brini se to je zato što te neko VOLI.

ŽIVOT

Život je tek nepovratna rijeka sjecanja
što tece koritom neispunjenih želja,
propušteih prilika, neostavrenih snova
a na kraju svog toka zajendo sa suncem
se gubi u tihom smiraju dana...

ZBOG TEBE

Nocas su zvijezde zasjale samo zbog tebe i mene.
Nocas mi vjetar tvoje ime šapnuo, bol u srce probudio.
Zbog tebe sam nocas zaplakala i satre uspomene probudila.
Nocas sam shvatuila da te nisam PREBOLJELA...

Jednom kada izgubiš sve
pa cak i ono što si volio,
ti ceš živjeti da bi se
sjecao što si izgubio
jer tko voli nikada ne zaboravlja
a tko zaboravi nije ni volio....

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMMeNtS YeS/No

design by: k!k@

SvAsHtArA

~*~ŁiNk0v!~*~

..Ena..
..j0pa...
..L0za...
...Billy...
..Tuna & Luka...
...Pacekica...
Smokyy target=_blank>..Andreja...
...Matea...
...Dora...
..Dorotea...
...Iva...
...two best friends...
...Tonka i Ana...
...Dino - Keko...
...Meggie...
...Aleksandra... iz rtf...
Shutalica
Smokyy
d0r0tea


belj m0e bRoJiŁo fino

Counter
Counter

~*~NeShTo 0 m0mE zIvOtU~*~

maj nejm is...Katarina...belj
prezime...nije vazn0...
0dazivam se na... kata, kety, katuška, ketrin, buc0 (samo za đuku), zek0rofl... itd...
stara sam (jak0 pun0-haha)...14 god. - za koja 4,5 mj. 15...belj
d0sla na svijet...28.8.`93
aj liv in...Osijek...
maj kvart is ...Retfala... METROPOLA
(ne)idem u sk0lu...Filip0vicku
razred...8.b is d best...
izlazim...u rtf, centar i tvrđa (nekad)...
slusam... swe st0 mi se swidi...p0p (ugl. strani), hip-h0p (strani), punk (strani) i p0cela cajke (kad sam l0se w0lje d0br0 mi d0du neke pjesme)..
cest0 idem na kavu... u rtf u graciju...vise ne, gracija se zatvorila sad idem di stignem...hehe.....
i like...gumeline, lizal0 fino, prijatelje, ...i MOJU TARU(pas), izlazit, zabavljat se, spawat, slusat glazbu, pjevat itd
i don`t like...umisljene ljude, BABIČKUburninmadmadbang, skolu, ucit, kad me nek0 g0vara i kAD ME IZNEVJERI OSOBA ZA K0JU SAM MISLA DA MI JE PRIJATELJ/ICA I DA MU/JOJ MOGU VJEROVAT
maj frend is..., ena k. , laura, ines, lucija m. i lucija e., beta, samy, i tina,iwa (rtf), duka, mato, erva, tomo, darac, jura, ant0ni0... ostatak iz razr. , akani i cekani, iz rtf, cure s treninga... ma ima ih...
trenutn0 ljubavnje stanjecerek
slobodna, al sam trenutno jako zaljubljena (u kriwu osobu cry)
bavim se sp0rt0m (ruk0met0m), usk0r0 krecem u teretanu (XXL), kad sam sl0b0dna ljencarim, spawam, kad mi se da odem cuku pr0setat i tak...
maj msn is...ketika.os-rtf@hotmail.com
valjda je to sve sto trebate znat o meni...

...m0je n0we slike...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja s laurinim medom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


j00j b0ze, seka me slikala d0k sam spawala...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


FoTkIcE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aj...may encimir mi 0v0 napravila 0d slike a ja ni znala da t0 0na namjerava...hh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
j0j...maja lanica...bas je presjatka...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


laura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


luca m.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
z0ki i enakiss za badnjak u itd-u..rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
peca i ena...ist0 u itd-u... [ena mal napusen0 ispala]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iv0na i ena...kisskiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ivank0vić, relja, iv0na, marasica, z0ki i veca na šanku prave striptiz [na n0v0j]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tenk0, iv0na, hrca, marasica, baso i krivic viri k0d iv0ne i hrce...rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iwa i ena...roflkisscerekmah... ivi se nije dal0 slikat...kmeecry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
M0JA GRACIJA...k0ja se usk0r0 zatvara...kmee...cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena pajki...hh...ma nee...pravi se...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena...h0t-h0t ispala...haha...thumbupnaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iwa...kissthumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i ena {ena mal smijesno ispala} haha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
opet ja i ena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tomo,erva i ena na stolu {u pozadini mato i darac}

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena i tomo {nisu zajedno}

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tomo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena s djeda mraz kapicom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
erwa, tomo i jura

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jura, tomo i matota

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tomo i ena {ena drzi tomine ruke da je ne pipa} haha

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tomo i ena na tomi... haha


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ena i tina


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Jura...Ludjak...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja Raska...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Luca m....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ena B. - Enčimir.... hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Beta i ja...Sprdamo se...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marijana (sestricna) i ja na m0ru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Meee...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Maine kapa....od...hmm...ma nije vazno...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moja raska i moja NAJBOLJA NASTAVNICA (stella sonnenfeld) NA SVIJETU iz kemije...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ena i Beta na poljudu u splitu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nastavnica stella i loza RAPERI

~*~PjEsMiCeEe~*~

Nevinost je ljepota što djevojku krasi,
muškarac je manijak što ju upropasti!
Ljubio si me ljubio dok ti nisam dala
a kada sam ti dala BUDALA sam postala...


MOJE JE SRCE SLOMLJENO i moja posljednja nada je izgubljena.
Kiša polako i nježno lupa u moje prozore, ovo je jedan od najgorih dana u mojem životu zaista si otišao zauvijek. Otišao si, a nisi se cak ni oprostio. Slomio si scre jadne djevojcie za sva vremena... Nanio si mi toliko boli i patnje da o cak nisi ni promjetio, sve ti opraštam samo se vrati da moj život ima smisla, da moje srce opet kuca samo za jendog decka na planeti!!!!...


Kažite mu da to jesu suze,
suze koje peku I bole.
Kažite mu svi, da ga moje oci
Vjerno cekaju i vole.
Kažite mu da cu zbog njega
Cijeli život patiti,
Al neka zna da ce jednog dana kleknuti
I moliti da mu se vratim.
Vjerno cu šaputati njegovo ime,
Moj život nece imati proljece, ljeto ni jesen...
Za mene ce postojati samo tuga-zima.
Znam da me ne voli, da sada voli NJU
i zato vas molim još jednom KAŽITE MU!!!!



Ti si bio dio mog života,
za mene je ljubav beskrajna ljepota!
Ljubav beskrajna u meni sja, a tuga
u tebi vjecno osatje dio dna.
U životu, bio si mi sve, samo je
moje srce za tebe kucalo.
TI SI OTIŠAO S NJOM I OSTAVIO ME,
Tuga je u meni ali ipak VOLIM TE!!!!


nedjelja, 10.02.2008.

..haaaj..ew0 mene (nap0k0n) i n0w0g p0sta..hehe..Kap po kap,kiša sprema se samo da znaš,nisam lud da mislim na tebe..kap po kap,opet pada će te duge kiše jesenje..Jednom kad sretneš me to neću biti ja,već samo uspomene mrve sjećanja..

mahhaaj peoples!!! mahkak ste?? JA SAM SUUPEER...nutroflbeljthumbupzujosmijehwink
smijehew0 nap0k0n sam napisala p0st...haharofl

u sk0li je ist0 super...staln0 se zajebawam0... nedawn0 sm0 naprawili mal wece sranje neg0 inace.. OPET p0d wjer0nauk0m... na pl0cu sm0 swasta napisali...(p0kazat cu wam sliku)... u pr0slu sub. je bi0 t0min r0dj...uff... bil0 je svacega... mal0 sm0 pili...erwa je mal0 pun0...hehe... pacekica se mal nazujala...hehe...i tak...plesali sm0, pjevali, lud0vali, sprdali se, umirali od smijeha i tak...hehe... neki su se bili mal drpali...hehe.. pa narawno0...LAURA I ERWA, PACEKICA I T0M0... za njih sam se zacudila...al ajd d0br0...pacekici je bil0 mal d0sadn0 na r0djendanu pa je 0k0l0 srala kak sam ja ljub0m0rna na nju st0 se ona tam zajb. s tomom a ja nisam...i tak...pa 0nda njeg0v0g r0djendana wise ne pricam0...MA JEBE MI SE...NEK RADI STA OCE..A KAD SHVATI DA JU SWI SPRDAJU ONDA CE SHVATIT ZAST0 SAM J0J SVE 0N0 G0W0RILA...g0v0rila sam j0j jer mi je BILA legica a ne zat0 st0 sam ljubm0rna...haha...bila j0j je d0bra t0 f0ra... up0ctku sam bila bjesna st0 je t0 g0w0rila al sad mi je swe t0 smijesn0... ajd da je t0 rekla prije 4 g0d. d0k sam v0ljela t0mu bila bi ljub0m0rna al sad..ma dee...jebe se meni sta je ona radila s njim... to ce ona nosit na dusi a ne ja....haha... ma ajd necu vise o tome... bas me briga i njen zivot...haha...
hell000...imam ja pametnijih stvari njenog zivota...


aee...idem pr0mjenit temu...npr...kak mi je dns bil0 wani..hehe...lud000...
...bili t0m0, mat0, laura i ja...hehe... t0mi sm0 p0t0pili (podmetali) n0gu..haha... mal se bi0 zajeb0...hehe...pa sm0 ga sprdali... onda su oni sprdali mene i lauru na trg.. jer sm0 staln0 sprdali k0 g0d je pr0s0 kraj nas...al stavrn0 je bil0 cuda dns u gradu..ajmeee.. u meku sm0 se tak sram0tili...jesus...
a st0 je taj mat0ta krmak...ja nisam m0gla wjer0wat da nek0 m0ze t0lk0 p0jest.. naruci0 je si 2 cheesburgera i malu coca-colu... u t0 wrijeme je meni krao p0mfri...pa kad sma pjela pomfri onda ja se okrenem nest na drugu stranu a on mi uzme slad0leda mal0 i kapne na st0l pa se der0 p0 mac-u kak sa svinja..kao kak mi m0ze kapnut na st0l..ajmee...ja zamrla sk0r0 od smjeha... pa se kasnije lauri derao ist0 ka0 kakav je t0 odgoj..kak je to odgojena i nest kako je to ponasanje..ajmeee..tamo smo se tolko obrukali..pa to je strano..i narawno ja sam bila jako pametna pa sam onaj sladoled sto je kpnuo na stol p0kupila jaknom..pa sad imam mrlju na jakni(rukavu) hehe.. kad sm0 d0sli ciku tj. u ulicu mat0 i t0m0 pacekici se derali [valentina (tomo) i ljubavi (mato)]ja i laura se sakrile iza auta da nas ne vidi...j00j...ma zamrla sam sk0r0 d0 kuce..
onda su pred m0j0m kuc0m ist0 pjevali...j0j..sad se ne m0gu sjetit pjesme.. al d0sl0vce su se derali...ajmeee... aj usla u kucu a d0de meni stari..AJMEE S KAKIM SE TI LJUDACIMA DRUZIS...i 0dwali se smijat...hehe...
bas kran0..i stari me sad sprda...haha..i ja krenem u kucu a d0de mat0ta JEL IDEMO U SLJEDECU SUBOTU..a ja ga p0gledala onim pogledmo DEE... i p0zala ih i usla u kucu...
j000j..ma strasni su...


ajmeeeee....k0lk0 je t0 sati...ma de idem ja pavat..m0ram ujutr0 na "misu"... ajd ljudi uzivajte mi swi... p0zam swe k0ji me p0sjte a j0s vise p0zzz k0ji mi k0maju p0st... pussaaakiss swiiimaaa...papa...mah


p.s. P0ST JE RADI NEKIH LJUDI MALO PROMJENJEN...

...sLiKiCeEeEe...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
R0BERT...student kemije i biologije...pradavo nam je dns (11.2.08.) nastavu...
predobar je...=D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ew0 ga opet...u kuti bijeloj...gle sto dredlokse ima..=D

MALO SLIKA MOG PESE...=d

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
j00j...m0ja tara kad je imala samo 1 mj.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tarushka...2 mj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mala krade grožđe...hehe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
k0lku jezicinu ima...haha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tara...nakon st0 ju auto lupio...=( ( 20.5.07.-ju lupio)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
=( - kak je tuzna bila tj. jolko ju je bilo bolilo..ajme..kak je cvilila u dvrostu pa tjedan dana mi je zujalo u glavi to njeno i nisam tolko ni spavala jer sam ja stajala vani kad ju lupio..jbt..kontala sam da cu umrijet kad sam vidjela da ju lupio auto.. 17m ju je vukao auto po cesti...jesus...aj ne cu ne prisjecat toga..hvala bogu sad se pnasa ko da joj nist nije bilo kolko me vuce kad ju setam..hehe...

SLIKE S TOMINOG ROĐENDANA...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ERWA I LAURA...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| LeAvE CoMMeNt(331) | PrInT | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.