10.05.2006. / srijeda

.......pozz svima

sad sam dobila peticu iz informatike....hehehe...bravo ja=))
u školi je sve za pet....tapijaaaaa
jedva čekam ljeto...nikakve obaveze samo uživancija....jeeee....jedva čekam!!!!!
inače kod mene je sve za pet...
ovu subotu je moj mali imao ročkas...zapravo samo ga je slavio...trebali smo doć do pješčane...mislim krenuli smo,ali ja nisam stigla...urokala sam se fuullparty...ma sve u svemu bilo je ok...samo što su me starci skužili jer nisam mogla stajati na nogama...ful sam se iznenadila jer mi nisu niš srali...stara mi se još i smijala, a stari nije baš pričao samnom do ponedjeljka...sve u svemu dobro sam prošlathumbup...pa se pitam dal ću moć ići ovu subotu van....ja bim...hehe...ma pustit će me...jelda?!?yes
jučer sam bila na chatu...i komp mi nije nimalo štekao...hehe....šta bim dala da nisam bila...jedan tip me totalno napizdio...poludila sam...joooooooooj....baš mi je digao tlak...ggrrrrrrr....mrzim kad sam ljuta, ali s njim se uvijek posvađam jer ne možemo a da ne počne neku temu koja nije baš poželjna...ma...nadam se da će neko vrijeme sve biti ok i da se nećemo ćut...još sam ljuta na njega ali nadam se da će me proć...
a sve drugo je ok...a ako nije bit će...haha...
ae pozz svima kisswave

Glitter Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com ovo je za moju naj naj frendicu koju jako volim i koja je sad u bedu zbog nekog tipa i ja bi ju najrađe zadavila....ali proći će i to i bit će opet sve za pet...lolam te=)))

- 11:57 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>