06.04.2006. / četvrtak

...I AM HAPPY....

Ja neznam šta se dogodilo mojim starcima,ali moram ih pohvaliti…Što god da im se dogodili SUPER JE!!! Totalno su mi drugačiji…Mislim,uvijek su bili zajebanti i to,ali sada su baš ok…Ja i starci se sad slažemo baš super…Sve mi dopuštaju…Idem van bez da ih pitam prije i ne seru mi niš u vezi ocjena (iako nemaju zašto,zasada!)…thumbupAli skužila sam i da imam loše ocjene bili bi isti, puštali bi me van…Po praznicima mi se čini da ću biti samo vani…Joj jedva čekam...koja uživancija,deset dana!!!Sa starcima pričam ama baš o svemu,zapravo ne baš o svemu ali većinu toga znaju...Ali još samo da me subotom puste malo duže vani i to bi bilo to,ali neću se žaliti,dobro je i ovako…S njima je sada sve bajno,osim što ponekad pretjeraju sa zajebancijom pa me tad živciraju…Ali ipak su to moji starci…dead

Kao što sam rekla u školi je dobro...Škola ko škola…Tapija, zapravo nije, jer ipak ima nečeg zanimljivog i tamo…Mislim na muški spol..hehe…A inače ocjene su mi odlične,zadovoljna sam…Dobila sam dvije petice iz eng…Ej ja i eng smo dva različita svijeta…Ali ja sam dobila pet!!!Totalno sam sretna…Dobit ću pet i iz povijesti,sve sam napisala i sve prepisala…A baš mi je žao tog profesora,svog smo ga smutili…Ma smo bezobrazni…Heheyes

Sada na plesu radimo novu koreografiju,bolje rečeno završavamo ju…Meni je baš simpa, sviđa mi se…Koreografija je u stilu egipta,kao i novi kostimi…Kostimi će nam biti predobri…Možda budemo imali i kulise…Ako budemo dobre ići ćemo nastupati i van pule…juuuupi…jedva čekam,ali samo ako budemo odlične,ali mi ćemo biti…hehenut

E da…da ne zaboravim…šaljem jednu veliku pusu nekom dečku koji mi se sviđa!!!
kiss

- 21:17 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>