16.02.2006. / četvrtak

HEHEHEHEHHEHEHHE.....puseko=)))

Ola svima…evo da vam se javim…
Sutra je napokon petak. Ja ne znam da li je to samo meni tapija u školi, ali ja umirem od dosade u školi. Još ovo neko blesavo vrijeme, užas… Ali sve u svemu ok je – izdržljivo. Za sada nemam još ni jednu 3…hehehehe…bravo ja!!=)) Sljedeći tjedan pita me poduzetništvo, pišemo knjigovodstvo i kemiju, a joooj…
E da, SRETNO VALENTINOVO ! ! ! (sorite na zakašnjenju) Nadam se da ste taj dan proveli dobro i da ste dobili fine poklončiće… Ja sam dobila medeka i neko srce s ružicama=))…

myspace


Kad ovu noć pobijedi dan i kad se probudi priroda iz sna, tebe neka probude šapati moji. Jedini moj volim te ja!!!
Crvena ruža na vjetru se njiše, ja volim tebe i nikoga više. Ako rastvoriš srce moje, u njemu ćeš naći ime svoje… G O G O ! ! !
myspace


Na dan Valentinova imali smo nastup u Čirkolu (ne znam kako se piše pa…). Sve je bilo ok, svi smo se malo zgubili i imali malu tremu. Onako, malo smo se gubili =)). Kad su nastupale tri cure, jedna od njih Roby, koja je i slomila koljeno. Tad smo se svi prepali i bilo nas trta nastupati. Neke su se i rasplakale. Baš je bilo usrano. Ali sada je ok.. Ima gips i brzo će ona ozdraviti… Ova rečenica ima svoj zadatak: da na usne stavi veliki osmijeh. Ako nije uspjela, odmah se skini sa stranice. Ako jest – opet se nasmiješi ! ! ! (za robertinu=)) Danas pada kiša cijeli dan, tako da sam bila doma cijelo vrijeme. Spavala sam i gledala tv. Baš tapija! Komp mi malo šteka pa mi ne želi na chat, zašto, nemam pojma…
Kaj dan vam još pišem…nemam pojma…nemam ideja…=((
Ae puseko svima…gogo lolam te…kiiiissssssssssssss!!!!!!!!!!=)))))))))
I da,,,držite skupa samnom fige mom dragom frendu da mu uspije s jednom curom, jer se stvarno zacopao..hehehhe =)))

- 22:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>