svasta

A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (17)
Listopad 2006 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

nesto o meni

:::nesto o meni:::


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME:Mirela a prezime nije vazno...Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Zivin u Splitu...i isla san u 8.B os Bol...IZLAZIN: U efa,dolcea,bace,-...

MRZIN:Ucenje,knjige,laž,kad se neko preserava...
mrzin kasnit i kad neko kasni...mrzin kad san ne zaljubljena...
mrzin kad neko glumi,kad se neko previse zajebava na moj racun...
a ne volin Metal,al to neznaci da ne volin takve ljude...
Ne volin ulizice,ni kad neko trci oko mene......VOLIN:Sve svoje prijatelje (meni najvaznija stvar na svitu) FORNETEEEE...
Sestru,Mater,Oca,Andreu,Danicu,Antoniu,i cilu ekipu,
tršću,mobitel,poruke,BLOG,muziku,,
,volin se derat,volin lezat i stat u svojoj sobi,
dugo spavat,volin splitovo,lito,more,kašune,ic u efA...
na bace....


Andreic@
Leonic@
Ruše
Iv@
Mala Mirta
Kate
Plazib@t
K@rla
Mihael@
Brun@
Glori@
Mate@
CecA-LoReNzO
TeNkiC
NeLIssA






...sta znaci kad kihnete u ove ure....
00:00 - 00:30 KAŽE DA TE VOLI
00:30 - 01:00 ŽELI DA ZAUVIJEK OSTANETE ZAJEDNO
01:00 - 01:30 TELEFONIRAT ĆE TI
01:30 - 02:00 DANAS ĆE TE POLJUBITI
02:00 - 02:30 BIT ĆE TE SRETNI AKO SE SRETNETE
02:30 - 03:00 RAZOČARANJE
03:00 - 03:30 ČEKA TE VELIKA PROMJENA
03:30 - 04:00 SVIĐAŠ MU SE
04:00 - 04:30 SPOJ (SUDAR)
04:30 - 05:00 NAJPRIJA ĆE TE IZDATI
05:00 - 05:30 IMAŠ SUPARNICU
05:30 - 06:00 IMAT ĆEŠ ISKRENU PRIJATELJICU

06:00 - 06:30 ZAKAZAT ĆE TI SASTANAK
06:30 - 07:00 NA KRAJU EŠ BITI SRETNA
07:00 - 07:30 VOLI TE DRUGI (NOVI) DEČKO
07:30 - 08:00 NA TEBE MISLI SMEĐI DEČKO
08:00 - 08:30 PISMO
08:30 - 09:00 BIT ĆEŠ CIJELI DAN SRETNA
09:00 - 09:30 NEZABORAVNO TE VOLI
09:30 - 10:00 NIJE ISKREN
10:00 - 10:30 CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
10:30 - 11:00 BIT ĆEŠ MU CURA
11:00 - 11:30 SVAĐA
11:30 - 12:00 PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
12:00 - 12:30 PRIJA TI NIJE POVJERLJIVA
12:30 - 13:00 ŽELI DA HODATE
13:00 - 13:30 MISLI NA TEBE JER TE JAKO VOLI
13:30 - 14:00 POVJERIT ĆE TI SE
14:00 - 14:30 DRAGA SI MU
14:30 - 15:00 NEOČEKIVAN USPJEH
15:00 - 15:30 ZABRINUT ĆE TE SE
15:30 - 16:00 NETKO VAM ŽELI ZLO
16:00 - 16:30 VJARAN TI JE
16:30 - 17:00 SUTRA ĆEŠ BITI SRETNA
17:00 - 17:30 SRETAN JE DEČKO KOJI TE VOLI
17:30 - 18:00 PRATI TE SREĆA
18:00 - 18:30 SVIĐAŠ SE ONOM NA KOGA MISLIŠ
18:30 - 19:00 NIKAD TE NEĆE ZABORAVITI
19:00 - 19:30 SAMO TEBE VOLI
19:30 - 20:00 OČEKUJE TVOJU LJUBAV
20:00 - 20:30 SMIJE ODATI DA TE VOLI
20:30 - 21:00 SAMO SE POIGRAVA S TOBOM
21:00 - 21:30 ISPUNIT ĆE TI SE PROŠLI DAN
21:30 - 22:00 SVIĐAŠ MU SE
22:00 - 22:30 SANJA TE
22:30 - 23:00 POKUŠAVA TE ZABORAVITI
23:00 - 23:30 OTKAČI SE OD NJEGA
23:30 - 24:00 OBOŽAVA TE





MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Myspace

Myspace


Myspace

Myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



:::......evo malo o prijateljima:....:.::.
image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


layout for myspace

layout for myspace

svaštarijaaa



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski








A jesam te volio

Nije mi do tebe stalo
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas cujem
mili Boze, kako lazem

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da si kraj mene

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe

Bolje mi je sad bez tebe
drugovima jos se hvalim
a u dusi znam dobro
kako mi je, kol’ko zalim

A jesam te, jesam, jesam volio
i nisam te, nisam jos prebolio
i opet bih, opet tebi dao sve
samo da sam kraj tebe



Nije htjela

Prošla je kroz moje pjesne,strasno,
i u svakoj od njih ostavila trag...
Shvatio sam
al je bilo kasno,
da joj nisam drag

Godine su ostale za nama,
cvjetna polja,mladost i sve...
Ostao sam sam
Ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće...
Nikad više...

Nije hjela,,nije htjela
..moje pjesme,moju ljubav,moja djela..
Nije htjela ,,ruke moje
Svoju ljubav..nije dala srce svoje

Svaka Njena rijec jos uvijek boli
ako već dugo nije tu..
Srce još ne prestaje da voli...
Da voli nju
nije lako naci prave rijeci
Ovw noci kad se dijeli sve
ja ostao sam sam,,ostao sam sam
Jer nikad više vratiti se neće..Nikad više

MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts



::....:...evo malo ljubavnih::..:..:.
Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


layout for myspace

layout for myspace


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Image hosting

Image hosting


Myspace layouts

Myspace layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster

nedjelja, 11.03.2007.

...Zasto Bas Na Moj Rođendan...

eto...prosa je tako i moj rođendan...tocnije....najgori rođendan u mom zivotu...
rođendan koji je prominia puno toga...i nakon njega sve je gotovo...
mozda se to sve moralo dogodit jer smo se previse dobro znali...
jer vidimo na svima svaku manu...a vrline se zaborave....
zasto su sve suze prolivene bas na mom rođendnu...
rođendanu kojeg nikad necu zaboravit...koliko god se trudila...
u pocetku sve je bilo dobro...iako su tu bili losi predosjecaji...
koji su se kod mene najvise ocitovali...
kad smo se nasli kraj bumeranga i kad smo krenili prema skolskom...
skroz san bila problidila i pocela se trest...
koda san znala sta ce se sve dogodit...
otisli smo u Velog mista...na pizzu...
tamo smo se smijali iako se svasta loseg krilo iza tog osmjeha...
posli toga isli smo priko marjana po onoj mracini na bene...
kad smo bili na marjanu u pocetku smo se odvojili na grupice,..
ja andrea civa i slavko smo isli priko šume...
a ostali priko marjana...
bilo nas je 16...
kasnije je dosa stipe pa nas je bilo 17...
dosli smo na bene...
i nas 16 je leglo na mul i pustali smo pisme i pivali...
sve dok Leona nije pocela plakat...
sve dok slavko nije otisa sam sist na stine...
od tada je sve pocelo...
ja i andrea smo otisle do slavka da ga pitamo sta mu je...
i on nan je reka al ne smin pisat sta mu je bilo...
tada san svatila da ce sve propast..
posvađali su se svi...
i to nije ona mala svađa...nego velika svađa...
andrea je otisla do leone na mul....a ja san ostala na drugoj strani Bena sa
Danicon,Maton,Madunicen,Balabanon,Guvon,antonion,anon,tinon,blažon i vržinon.....
tada san ja na klupi pocela plakat iako niko nije primjetia...
fala Bogu....
Madunic i Balaban su mi se poceli ispricavat sta su dosli...
poceli me grlit i tako to...rekli su da nisu tribali dolazit...
a ja san samo mucala jer ni sama nisan znala u cemu je problem...
i zasto se sve to događa...
osjecala san se ko u nekoj nocnoj mori...
na livoj strani bena bili su leona,andrea,slavko i guvo....
one dvi su plakale...otisla san i ja tamo...
i nikad necu zaboravit ono sta je slavko reka...
i ono od cega san pocela plakat ka nikad u zivotu....
"ja nikad ni tebi,ni andrei,ni leoni nebi moga rec odjebi i tako to...
vas tri ste lipe i nebi van to nikad moga rec ni da se na vas naljutin ko
na nikoga u svom zivotu to van nebi moga rec"...
ja san ostala puf...pocela san plakat...
a najjace san zaplakala kad san i ovo cula od slavka..,.
"ovo je triba bit Mirelin rođendan...jedan od njenih najboljih dana u zivotu":..
otisla san na stine...skupila se i plakala toliko jako...toliko me bolilo sve ono
sta se događalo..dosle su do mene blaže,antonia,ana,tina,neznan ko je jos bia...
pocele su me tjesit..grlit...i onda je do mene doSla danica...koja me molila da
prestanen plakat...ja nisan mogla...i ona je onda pocela plakat...
mislila je da je ona kriva...jer da svaki put kad ona dođe
da se događaju svađe...da je sve grozno...skroz san razumila kako joj je....
samo san otisla do nje i zagrlila je...i slusala sa strane kako pricaju...
da mi je najgore nego njima svima skupa..jer da je to moj rođendan...
onaj dan koji san tribala zapantit...antonia mi je onda rekla da zaboravin sve ovo...
da to nije moj rođendan..dosa je onda i madunic...ispricava mi se...
zazva me jedno 50000 puta a ja nisan mogla dignit glavu....
bilo mi je tako grozno...
onda se andrea pocela nesto derat....jer se i ona cila iznervirala...
i napokon san kasnie tek prestala plakat...i onda je dosla leona...
bilo je negdi oko 21:30-22 i poljubila me i rekla mi da ide...
molila san je da ostane zbog mene...i ostala je....
iako je plakala...bilo mi je tako zaj zbog svega...
isli smo ca sa Bena jer je Catipovic reka meni da je to
ukleto misto i da je bolje da odmo sta dalje od tu...i onda smo isli na PRVE VODE...
tamo niko nije plaka...slikavali smo se... (sutra cu stavit slike na blog...)....
i onda smo otisli oko 22:i nešto prema vratima...
tamo san se ja tako glasno posvađala s Vržinon jer mi je sve vise diglo zivce...
i onda smo svi sili na pod usrid marjana i slikali se...
slika je pre lipa...vidit cete...
onda smo isli na skolsko...i oni me molili da otvorin poklone...
al nisan imala volje...(nemojte se ljutit....)....
stali na skolskom slusali muziku...i oko 23 isli doma...
dosla san doma oko 23 i nesto...ne sican se koliko je bilo...
otvorila poklone...i fala svima na poklonima...zakon su...
pogotovo crna majca...hehe...na kojoj pise: "SVOJE NAJLJEPŠE DANE
PROVELA SAM NOĆU"....i odlican je Puma parfem CRVENI...(civa fala)...
ma sve je lipo...iako niste tribali nista kupovat...
i sutra iden uzet novi mob...ja mislin samsung d600 ili d900 al vidit cu...
i mozda se pribacin na 091...al i to cu vidit...
eto ljudi moji....pozzzz



| kOmENtArI (210) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.