< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Bahata =)
Komentari On/Off

muzika

Nightwish - Nemo.m...



O meni

Ime:Ana
Prezime:nije bitno...
Datum rođenja:29.10.1994.
Hobi:kuglanje
Volim:
-dečke
-subotu
-park
-frendice
-čokoladu
-sladoled
Ne volim:
-školu
-cure =)
-cajke
-dvoličnost
Frendice:
-Kika,Mateja,Nata,Vida,
Simona...
Frendovi:
-Česi,Brčo,
Opić,Chris,Cmrk,
Laljek...
Moj msn:anaj_kc@hotmail.com

MoJa AbEcEdA

A-Ana(moje ime)
B-blog(zakon)
-banana(mljac)
-barenje(hehe)
C-crna boja(deprimira)
-crvena(boja krvi)
-Chris-moj buraz
Č-čić(zakon frend)
-čokolada(mmm)
Ć-????
D-dimmu borgir(cool grupa)
Đ-đubre(zver)
DŽ-????
E-emo(zgodni dečki)
F-fuck off(riječ za 10)
G-galićka(emačica)
H-horor
I-in(lol)
J-jabuka(mljac)
-jagode(mljac)
-ja...(moje prezime)
K-krevet(uzitak)
-kiwi(mljac)
-Kika(best friend)
-kuglanje(naj sport)
L-lijenost(moja mana)
Lj-ljubav(oh eheh)
-ljubomora(grrrr)
M-manson(tip je super)
-Mateja(moja naj seka)
-motori(moj život lol)
N-neznam(moja česta riječ)
-Nightwish(naj grupa)
-Nata(seka broj 2.)
NJ-????
O-opaaaa(hhehe)
-opcala
P-punk(mrzim)
-pusa(kiss)
R-rane(uuhuu)
-raca(budala)
S-samoća(mrzim)
-sloboda(jeaaa)
-slatko(mmm)
-sladoled(njami)
Š-škola(mrzim ju)
T-Tea(naj sestrična)
-tama(uuu)
U-uuhuu
-ulošci(loooool)
V-voljeti(najbolje)
-vruće(ljeto)
Z-zima(grrrr)
-zezanje(obožavam)
-zagrljaj(volim jakoooo)
Ž-žvake(naj naj naj)

Moje frendice i frendovi

Evo nekaj i o njima...
Frendice:

::Kika::
...to je moj mali picek...
...jako ju volim...
...poznamo se od
malena...kiss...

::Mateja::
...moja seka...
..i nju jako volim...
...super je...
...mogu joj sve reći...
...kiss...

::Vida::
..jooj ona...
..nju trebate upoznat...
...zakon je...
...volim i nju...
...voli se zezat..
...voli M.H....
...kiss...

::Nata::
..moja seka broj 2...
...smehek moj lepi...
...volim ju...
..isto se voli zezat...
...super je...kiss

::Puppy::
...moje malo bichence...
...zove se Anamarija...
...ali ju ja zove puppy..
...volim ju jakooo...
..ona voli Juhicu...
...hehe...kiss

Frendovi:

::Chris::
...jooj to vam je moj
bracek...hehe..
...super je..
...fakat mi je poput brata..
...mogu mu sve reći...
...vojim ga...
...pusa bracek...

::Cmrk::
..on je moj sused u školi..
...sedimo skupa...
..ali nebumo nažalost...
...jer nas bu raska razmestila...
...kmeee...
..i njega volim ko frenda...

::Subo::

..on je fora...
...skupa pjevamo Thompsona...
...a luđaci...
...hehe...
...volim i njega ko frenda...

::Laljek::
..nemam kaj reći..
..osim pijandura...
...hheehe...

::Česi::
...zakon frend...
...svaku subotu on mene nosi...
...hehe...
...fora je...

::Opić::
...aahhh...
...često povrijedi ljude...
...tak da nemam kaj reći...

Eto to je to...
...ima ih još dosta ali ako još neko
hoće tu nek se jawiiii...

nedjelja, 16.03.2008.

...opet ta subota...

....ewo mene napokon.......nut.......opet je prošla jedna ludaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa subota!!!!!!!!!!!!!Bilo je zakon............bile smo Kika i ja na rođendanu.........naughty....od mog bratića Marka.......išle smo na hak po njih no oni pametni(frendovi i on) su nam kidnuli u grad........ludnjami..skoro smo ih ubile........ahaaaaaaaaaaaaaa...........do tam smo pešačile ko konji a oni tak......cry.......išli smo do skale tam su igrali biljar......mi dve smo pustile pjesmu.........POZOR koja pjesma..........Thompson:Neka niko ne dira u moj mali dio svemira..........weeeeeeeeeeeeeee.........thumbupthumbupthumbup.........zakon pjesma...........kaj ne??????????belj.....upravo ju slušam........hihihiihihihihihihihiih...........posle smo išli do parka.......Kika si je tam vidla svog grivatog..........nut......a kaj češ ta ljubav........jooooooooj............zubo......ona tom šalje jednu velikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kisskisskisskisskiss..................looooooooooooool......hahahahahah neznate ko je taj!!!!!!!!!!!!hihihiihihihi.............neznam kaj da meljem..........nono...........to je toooooooooooooooo............sad sljede pozdravi od Kike i mene:Natu,Mateju,Fetu,Kerovecku,Žiži,Chrisa,Opića,
Laljeka,Cmrka,Cinija...by...kissy...

|Komentiraj 150| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.